гърнета

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

гърнета

Мнение от Stennli » 10 Ное 2007, 0:42

Интересува ме оригинално е30 320и 83г,след изгодящите колектори как е..2 тръби ли са успоредно от началото до край,или се съединяват в една.При мен са от колекторите до края 2,и един мой приятел ми каза че не ми е оригинална системата отдолу. :confused:
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 16.09.2007
Местоположение: SOFIQ

Мнение от WHO_AM_I » 10 Ное 2007, 0:59

да ти кажа мисля че до края върви само една

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 10 Ное 2007, 1:14

Всичко ти е ОК ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 10 Ное 2007, 1:18

Turbo-Lag написа:Всичко ти е ОК ;)


Не е баце ок, на някой е с две, на други с една, попринцип с две са само 2.3 и 2.5. А инак 2.0 са си по една от средата нататък, мисля с две са тия де имат ламбда, ама там не съм на 100 сигура ;)

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 10 Ное 2007, 1:24

Аз съм имал л жетроник без ламбда и пак с 2 от край до край, мойто също е с 2 и последното ми пак е с 2 т.е. 3 от 3 дваески дето са били при мене са си 2 тръби от край до край ;)
Изображение

Пич, къде ми е колата?
Аватар
Мнения: 3058
Регистриран на: 5.02.2002

Мнение от ! Алекс » 10 Ное 2007, 1:49

2.3-то ми е с 2 от до но повечето 20-ски дето съм скивал са с 1 от до ;)

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 10 Ное 2007, 1:59

Аз съм имал две дваески и двете бяха с две тръби от край до край! Едната беше със лабда и катализатор, а другата без!

Даже тая дето беше без катализатор ми излезна от листа с опцийте че още при закупуването е доплатено за да няма катализатор :twisted:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 10 Ное 2007, 2:37

sonny написа:
Turbo-Lag написа:Всичко ти е ОК ;)


Не е баце ок, на някой е с две, на други с една, попринцип с две са само 2.3 и 2.5. А инак 2.0 са си по една от средата нататък, мисля с две са тия де имат ламбда, ама там не съм на 100 сигура ;)

И на мен ми казаха че само по големите мотори от моя са с 2.Ама как е оригинално...някой може ли да разбере от някаде?
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 10 Ное 2007, 3:55

Отваряш реалоема и ти излизат двата варианта, така, че се в гъз и се в гъза на ауспуха

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook