Ladies and Gents: BMW отговаря на предизвикателството – идва

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 933
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: O.C.
Пол: Мъж
Кара: Е36

Мнение от Escape » 15 Окт 2007, 5:10

A бе верно ли няма да има клима? Ако няма музика в колата е ок, живее се, ама без климатик:help:

Колкото и да е изродска кола, някак си не мога да прежаля климата :confused: нещо не си представям да съм в центъра на София в задръстване и да се потя кат кон. В същото време ако реша да изведа някоя мадама на кафе кво? "Муцка, с СЦЛ мога само след 8 вечерта." Нещо не ми пасва на концепцията. Предпочитам някоя по куца М3-ка ама вътре клима, кожа, аудио и друго глезотийки :winky: лично мнение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 15 Окт 2007, 8:24

err0r написа:Не знам за пауъра и задницата, ама с тия дневни светлини аудитата избиха рибата! :D


Е не си ли забелязал на новите БМВта как са очичките. Светят и през деня, доста видимо :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 15 Окт 2007, 12:35

Escape написа:Предпочитам някоя по куца М3-ка ама вътре клима, кожа, аудио и друго глезотийки :winky: лично мнение

За това има М3. CSL-а се предполага да е кола за пистата. ;)
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 15 Окт 2007, 12:44

Escape написа:A бе верно ли няма да има клима? Ако няма музика в колата е ок, живее се, ама без климатик:help:

Колкото и да е изродска кола, някак си не мога да прежаля климата :confused: нещо не си представям да съм в центъра на София в задръстване и да се потя кат кон. В същото време ако реша да изведа някоя мадама на кафе кво? "Муцка, с СЦЛ мога само след 8 вечерта." Нещо не ми пасва на концепцията. Предпочитам някоя по куца М3-ка ама вътре клима, кожа, аудио и друго глезотийки :winky: лично мнение


и в предишния нема клима па се котира доста добре ... ама тва не е кола да се прайш на гъзар, а да караш ... гони се ниско тегло ...
за тва са и всички тия лишения ... мацката също немое си купи и 5 кила домати от пазара щото багажника е с картонен под и доматите ще станат на кетчуп и то препържен някъде по пътя ...

и ако вали ще траа се пребира сама, че с тия сликове на дъжд е мани бегай ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: ре

Мнение от kriso85 » 15 Окт 2007, 12:57

SkyWalker написа:Дано да вдигнат и конските сили като на предходното издание (от 343 на 360) с поне 38, че това 457 к.с. на C63 AMG много ме дразни :twisted:

И според тебе дали с тия 457 коня АМГто ще дръпне на М3 Е92 :roll:

Иначе на колегата дето му липсва климата - ако можеш да си позволиш такава кола 100% ще имаш и няква друга с клима за да моеш спокойно да си бройкаш мадами :winky:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 15 Окт 2007, 14:50

Ква мадама бе? Луди ли сте? И 35кг да тежи, това пак са излишни 35кг, 35 екстра кг с които трябва да се справя двигателя и окачването.

Със ЦЛС да не мислите че ще киселея по витошка? 8)
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 15 Окт 2007, 15:28

WeiSTD написа:Ква мадама бе? Луди ли сте? И 35кг да тежи, това пак са излишни 35кг, 35 екстра кг с които трябва да се справя двигателя и окачването.

Със ЦЛС да не мислите че ще киселея по витошка? 8)


По Витошка няма да киселееш и самолет да си вземеш :mhihi:
_!_

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 15 Окт 2007, 16:43

Sharo написа:
Escape написа:A бе верно ли няма да има клима? Ако няма музика в колата е ок, живее се, ама без климатик:help:

Колкото и да е изродска кола, някак си не мога да прежаля климата :confused: нещо не си представям да съм в центъра на София в задръстване и да се потя кат кон. В същото време ако реша да изведа някоя мадама на кафе кво? "Муцка, с СЦЛ мога само след 8 вечерта." Нещо не ми пасва на концепцията. Предпочитам някоя по куца М3-ка ама вътре клима, кожа, аудио и друго глезотийки :winky: лично мнение


и в предишния нема клима па се котира доста добре ... ама тва не е кола да се прайш на гъзар, а да караш ... гони се ниско тегло ...
за тва са и всички тия лишения ... мацката също немое си купи и 5 кила домати от пазара щото багажника е с картонен под и доматите ще станат на кетчуп и то препържен някъде по пътя ...

и ако вали ще траа се пребира сама, че с тия сликове на дъжд е мани бегай ...


Даде доста добро време на пистата на топ гиър на мокро тъй ,че това с мокрото отпада :) Има грип! :)
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 15 Окт 2007, 16:50

знам го аз тоя грип със сликовете от първа ръка ... нидей така ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 30.03.2005
Местоположение: Pleven

Re: ре

Мнение от SkyWalker » 28 Окт 2007, 11:20

kriso85 написа:
SkyWalker написа:Дано да вдигнат и конските сили като на предходното издание (от 343 на 360) с поне 38, че това 457 к.с. на C63 AMG много ме дразни :twisted:

И според тебе дали с тия 457 коня АМГто ще дръпне на М3 Е92 :roll:



Мисля, че AMG-то с малко ще бие E90 ///M, т.е. седан версията!

А за купетата може да съпоставиш Е92///М с CLK 6.3 AMG. Не знам защо, но винаги ни изпреварват с поне 30-40 к.с. За разликата м/у S 65 AMG (625 к.с.) и 760i (445 к.с.)въобще не ми се приказва, че ми е болна тема :confused:
///M Club Member

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: ре

Мнение от acho.rs » 06 Ное 2007, 0:25

SkyWalker написа:
kriso85 написа:
SkyWalker написа:Дано да вдигнат и конските сили като на предходното издание (от 343 на 360) с поне 38, че това 457 к.с. на C63 AMG много ме дразни :twisted:

И според тебе дали с тия 457 коня АМГто ще дръпне на М3 Е92 :roll:



Мисля, че AMG-то с малко ще бие E90 ///M, т.е. седан версията!

А за купетата може да съпоставиш Е92///М с CLK 6.3 AMG. Не знам защо, но винаги ни изпреварват с поне 30-40 к.с. За разликата м/у S 65 AMG (625 к.с.) и 760i (445 к.с.)въобще не ми се приказва, че ми е болна тема :confused:

Ами нищо лично ама то май само на тебе ти е болна тема или на някой хора от типа - абе мерцедеса си е мерцедес защото има СЛР и Брабус рокет :help: Я виж колко от клиентите на 7 серия и еС класа избират тия мотори дето си написал и тогава ще разбереш защо няма 760 куадТурбо 10000000000000000 коня :idea: . Пък недей толкова да се прехласваш по тия еС класи АМГ . При първия по рязък завяй ИСПто убива половината коне :twisted: и така ... Няма спортен рейс , както няма истинска спортна лимузина . Пък и какъв е смисъла да си купуваш лимузина , в която комфорта е жертван в полза на стегнатото,спортно окачване като в С8 например :roll:
...Та на темата - БМВ винаги са залагали на хендълинг , а мерцедес на локомотивно поведение (така ли му викаха-не помня) ... Та няма смисъл да се напъваме и да си тормозим главата с глупости - АМГ винаги ще вадят противноци с по-добро ускорение ... може с малко забавяне във времето , но винаги ще го правят ... или поне ще се опитват :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 30.03.2005
Местоположение: Pleven

Re: ре

Мнение от SkyWalker » 06 Ное 2007, 4:16

acho.rs написа:
SkyWalker написа:
kriso85 написа:
SkyWalker написа:Дано да вдигнат и конските сили като на предходното издание (от 343 на 360) с поне 38, че това 457 к.с. на C63 AMG много ме дразни :twisted:

И според тебе дали с тия 457 коня АМГто ще дръпне на М3 Е92 :roll:



Мисля, че AMG-то с малко ще бие E90 ///M, т.е. седан версията!

А за купетата може да съпоставиш Е92///М с CLK 6.3 AMG. Не знам защо, но винаги ни изпреварват с поне 30-40 к.с. За разликата м/у S 65 AMG (625 к.с.) и 760i (445 к.с.)въобще не ми се приказва, че ми е болна тема :confused:

Ами нищо лично ама то май само на тебе ти е болна тема или на някой хора от типа - абе мерцедеса си е мерцедес защото има СЛР и Брабус рокет :help: Я виж колко от клиентите на 7 серия и еС класа избират тия мотори дето си написал и тогава ще разбереш защо няма 760 куадТурбо 10000000000000000 коня :idea: . Пък недей толкова да се прехласваш по тия еС класи АМГ . При първия по рязък завяй ИСПто убива половината коне :twisted: и така ... Няма спортен рейс , както няма истинска спортна лимузина . Пък и какъв е смисъла да си купуваш лимузина , в която комфорта е жертван в полза на стегнатото,спортно окачване като в С8 например :roll:
...Та на темата - БМВ винаги са залагали на хендълинг , а мерцедес на локомотивно поведение (така ли му викаха-не помня) ... Та няма смисъл да се напъваме и да си тормозим главата с глупости - АМГ винаги ще вадят противноци с по-добро ускорение ... може с малко забавяне във времето , но винаги ще го правят ... или поне ще се опитват :twisted:


Приятелю,

аз не само не споделям мнението (ако мога така да се изразя) на някои от хората, че "Мерцедес си е Мерцедес, а Сони си е Сони", но и да си призная леко ги презирам и силно ги съжалявам 8) Проблема, обаче, в случая е генериран от простия факт, че (да ме прощава Карбовски) "25 см. са си 25 см. и 15 см. не са 25 см." :idea: (из "Дневниците на една к**ва"), както философски заключава една от главните героини попадайки в спор "има ли размера значение?"
Да, факт е нищожния процент продажби на ///М моделите при BMW в сравнение с базовите дизеларки, както и AMG версиите на Мерцедес в сравнение с "базовите" (62000 лв. за Ц класа - да откачи човек) им версии, но... НОООО колко от нас купуват като луди всеки ///М детайл, за който подозират, че съществува?
Мислейки все още за горното, как точно си представяш един мултимилионер, опивайки стария като Гърция скоч, да пресмята новата му S65 AMG дали ще постигне Х к.с. мощност при завой от 37' или си представя как чука партийно Мис Джоли и Мис Андерсън Тогедър (родна реч омайна сладка :mhihi: )? За да му се получават нещата с ерекцията във въпросната ситуация човека има нужда, не, НУЖДАТА, да си мисли, че е с най-големия и най-мощния.... мотор на планетата :mhihi:

Умен си, ще се сетиш как се предава това надолу по масите, за да достигне нивото на екзалтираните фенчета, спорещи разгорещено във форума си ;) "Моя е по-голям, не МОЯ е по-голям"... "Чакай, чакай... ще видиш в сряда какъв ще го извадя - много, много по-мощен от твоя" и т.н. и т.н.

И понеже, както съм казвал нееднократно за себе си (самоиронията била най-сексапилното качество у мъжа :mhihi: ) съм глупаво провинциалистче (демек тъп селянин :!: ) и аз се дразня, че на Мерцедес, някак си, почти винаги им е по-голям :idea:

Е, ся разбря ли мъ бие :?:
///M Club Member

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 06 Ное 2007, 13:07

На мерцедес може да му е по-голям, обаче в BMW знаят как да го ползват. Женската част ще каже, кое е по-важно, аз незнам :mhihi: .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: ре

Мнение от acho.rs » 09 Ное 2007, 22:17

SkyWalker написа:
acho.rs написа:
SkyWalker написа:
kriso85 написа:
SkyWalker написа:Дано да вдигнат и конските сили като на предходното издание (от 343 на 360) с поне 38, че това 457 к.с. на C63 AMG много ме дразни :twisted:

И според тебе дали с тия 457 коня АМГто ще дръпне на М3 Е92 :roll:



Мисля, че AMG-то с малко ще бие E90 ///M, т.е. седан версията!

А за купетата може да съпоставиш Е92///М с CLK 6.3 AMG. Не знам защо, но винаги ни изпреварват с поне 30-40 к.с. За разликата м/у S 65 AMG (625 к.с.) и 760i (445 к.с.)въобще не ми се приказва, че ми е болна тема :confused:

Ами нищо лично ама то май само на тебе ти е болна тема или на някой хора от типа - абе мерцедеса си е мерцедес защото има СЛР и Брабус рокет :help: Я виж колко от клиентите на 7 серия и еС класа избират тия мотори дето си написал и тогава ще разбереш защо няма 760 куадТурбо 10000000000000000 коня :idea: . Пък недей толкова да се прехласваш по тия еС класи АМГ . При първия по рязък завяй ИСПто убива половината коне :twisted: и така ... Няма спортен рейс , както няма истинска спортна лимузина . Пък и какъв е смисъла да си купуваш лимузина , в която комфорта е жертван в полза на стегнатото,спортно окачване като в С8 например :roll:
...Та на темата - БМВ винаги са залагали на хендълинг , а мерцедес на локомотивно поведение (така ли му викаха-не помня) ... Та няма смисъл да се напъваме и да си тормозим главата с глупости - АМГ винаги ще вадят противноци с по-добро ускорение ... може с малко забавяне във времето , но винаги ще го правят ... или поне ще се опитват :twisted:


Приятелю,

аз не само не споделям мнението (ако мога така да се изразя) на някои от хората, че "Мерцедес си е Мерцедес, а Сони си е Сони", но и да си призная леко ги презирам и силно ги съжалявам 8) Проблема, обаче, в случая е генериран от простия факт, че (да ме прощава Карбовски) "25 см. са си 25 см. и 15 см. не са 25 см." :idea: (из "Дневниците на една к**ва"), както философски заключава една от главните героини попадайки в спор "има ли размера значение?"
Да, факт е нищожния процент продажби на ///М моделите при BMW в сравнение с базовите дизеларки, както и AMG версиите на Мерцедес в сравнение с "базовите" (62000 лв. за Ц класа - да откачи човек) им версии, но... НОООО колко от нас купуват като луди всеки ///М детайл, за който подозират, че съществува?
Мислейки все още за горното, как точно си представяш един мултимилионер, опивайки стария като Гърция скоч, да пресмята новата му S65 AMG дали ще постигне Х к.с. мощност при завой от 37' или си представя как чука партийно Мис Джоли и Мис Андерсън Тогедър (родна реч омайна сладка :mhihi: )? За да му се получават нещата с ерекцията във въпросната ситуация човека има нужда, не, НУЖДАТА, да си мисли, че е с най-големия и най-мощния.... мотор на планетата :mhihi:

Умен си, ще се сетиш как се предава това надолу по масите, за да достигне нивото на екзалтираните фенчета, спорещи разгорещено във форума си ;) "Моя е по-голям, не МОЯ е по-голям"... "Чакай, чакай... ще видиш в сряда какъв ще го извадя - много, много по-мощен от твоя" и т.н. и т.н.

И понеже, както съм казвал нееднократно за себе си (самоиронията била най-сексапилното качество у мъжа :mhihi: ) съм глупаво провинциалистче (демек тъп селянин :!: ) и аз се дразня, че на Мерцедес, някак си, почти винаги им е по-голям :idea:

Е, ся разбря ли мъ бие :?:

Да бе , да го *** ... разбрах тъ ... ма май от БМВ нещо не споделят тази теория . Затова остават Мерцедес да се хвалят с по-големия а те си се радват на КЕШ ПАРАТА. Защото Мрецедес от толкова пари вложени в имидж коли,не са особено добре финансово , даже по не особено достоверни източници са на загуба . (Може би заради Крайслер който ги расипа ... купен за 30-37 млрд - продаден за 7млрд ) . Има оба4е нещо интересно - на един много голям пазар,някога имало един местни производители които си правели , ниско технологични , евтини коли със по 6-7 литра двигатели и разоход 50 на 100 и ... взели та дошли едни жълти лимони и ги изяли . Та и тия 600 коня лимузинки , ми се стува,4е нямат голямо бъдеще. Вземи та предброй моделите на Майбах - колко бяха 4-5 и продажби за 2006 - 123 коли !!! Ролс-Ройс Фантом - един доста по-слаб двигател,само един модел и какво - 800 бройки !!! (миналата година нямаше кабриото) Така 4е нека си се кефят ха ЛАМЕРСКИТЕ двигатели , да има полицейски БРАБУС РОКЕТИ ... според БМВ няма фаида от такива ГЪЗАРИи и не правят 650 коня лимузини .
Ако сметнат 4е има фаида - 6те направят - спокоино . Фирмената политика е Максимизиране на пе4албата . Можеби заради това няма и суперспортно БМВ ??????????
Последна промяна acho.rs на 12 Ное 2007, 0:54, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 09 Ное 2007, 22:48

Променете си тона!!!
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook