tds невърви!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

tds невърви!!

Мнение от fatix » 04 Ное 2007, 23:41

Колеги от няколко дни насам TDS-ката ми умря!Вървеше си перфектно но сега изгуби тяга тромава е и повече от 150 и е трудно да направи смених филтри сложих друг MAP-сензор даже с него вървеше по добре преди но сега и с него е куца!От какво може да се получава това?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 04 Ное 2007, 23:54

Не ти работи както трябва турбото-щом казваш ,че МАР сенсора е наред,остава количеството изгорели газове да е малко и турбината да не работи добре-трябва да увеличиш количеството гориво,което минава през инжекторите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Мнение от fatix » 05 Ное 2007, 0:24

Преди да сменя новия МАП сензор на негоео място закачик манометър да видя как надува турбото и стойността беше 1,1bar
Незнам дали нормална стойноста или турбината е сдала багажа а и ми прави впечатление че доста масло ми набива в кулера!Другото което е че си карам още с теща от плочката на ГНП-то но и преди ми течеше и колата си вървеше идеално!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 05 Ное 2007, 0:47

Колега,значи добре надува-това налягане трябва да го прави при около 2200 оборота,ако МАР сенсора не е наред ,се достига трудно при около 5000.Опитай да видиш дали ще има разлика във вървенето като извадиш буксата на МАР сенсора-може и новият да не е наред,виж също дали е за твоята кола ,защото има два вида МАР сенсори .Ако си сигурен ,че с МАР сенсора всичко е наред,може количеството гориво ,което подава ГНП да е недостатъчно-ти си запознат със стойностите в mg.Ако са отишли към 12 колата умира.С една дума регулирай ГНП да подава малко повече гориво.
Маслото в кулера най-вероято са маслени пари от вентилацията на картера-и при мен всичко е мърляво,от турбото до колектора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Мнение от fatix » 05 Ное 2007, 1:12

За МАП сензора незнаех че е 2 вида,но като го смених колата си вървеше идеално с него и след 2-3 дни започна да умира даже в ниските обороти само дето не гасне!Ще сложа утре стария да видя дали ще има разлика с него а ГНП-то скоро ще го свалям за смяна на гарнитура на плочката че е като лейка а и каквото излезе и ще я настроят на стенд!Какви стойности трябваше да има ти беше писал някаде мисля преди време?!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 05 Ное 2007, 1:34

пробваи там където си пипал в твоя слу4аи мап-а,да неби и новия да е дал фира,да нямаш хлабава връзка на някои въздухопровод след турбина,провери го хубаво малка дупка е достатъ4на,колера да не се провалил,също и марку4а за мап-а,но наи-напред си оправи те4а,това което изти4а по принцип отива в излишното гориво(ако те4е откъм пло4ката),но знае ли 4овек

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Мнение от Tipche » 05 Ное 2007, 10:18

А защо не провериш умната дюза дали работи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Мнение от fatix » 06 Ное 2007, 0:37

Попринцип имам теч на масло от кулера възможно ли е в него да е проблема?След като го свалях преди време да го почистя протече!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 06 Ное 2007, 0:44

fatix написа:Попринцип имам теч на масло от кулера възможно ли е в него да е проблема?След като го свалях преди време да го почистя протече!
При пробит кулер не знам как турбото ти прави 1.1бара-възможна причина е колата ти да не върви както трябва.

Милиграмите са -7 фабрични,5 за да върви добре,2 за М5. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Мнение от fatix » 06 Ное 2007, 1:10

Незнам колко е пробит но външно е целия омаслен и като спра на място си оставя петно масло под него!!!!Гледах маркучите всичко е ОК днес върнах стария МАП-сензор и разлика няма все така куца си оства!Купих комплект гарнитури за ГНП и ще я вкарам са смяна остава ми надеждата след реглажа по тези стойности отново да се оправи!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 06 Ное 2007, 13:57

fatix написа:Незнам колко е пробит но външно е целия омаслен и като спра на място си оставя петно масло под него!!!!Гледах маркучите всичко е ОК днес върнах стария МАП-сензор и разлика няма все така куца си оства!Купих комплект гарнитури за ГНП и ще я вкарам са смяна остава ми надеждата след реглажа по тези стойности отново да се оправи!
няма на4ин марку4ите или колера да са ти ок,щом е пробило навън маслото(което идва от кондензирането на маслените пари),наи-добре да го по4истиш хубаво и да видиш къде ще избие-там е проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 06 Ное 2007, 16:50

Определено там е проблема - почисти го виж каде е пробит и отиди да ти го заварят.Трбото ти вкарва въздуха под налягане ама като ти е пробит кулера тоя въздух под налягане не отива в всмукателния колектор и вече не си 525 тдс 143 кончета а си нещо като 524 - 90 кончета ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 29.08.2007
Местоположение: каспичан

Re: tds невърви!!

Мнение от v82bg » 08 Ное 2007, 2:16

fatix написа:Колеги от няколко дни насам TDS-ката ми умря!Вървеше си перфектно но сега изгуби тяга тромава е и повече от 150 и е трудно да направи смених филтри сложих друг MAP-сензор даже с него вървеше по добре преди но сега и с него е куца!От какво може да се получава това?
ааа такъв тдс няма,недостиг на гориво или въздух,от това следва пропуск в въздохупровода или теч в горивната с-ма

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 16.06.2007
Местоположение: софия

325 tds

Мнение от kami83 » 08 Дек 2007, 1:57

az imah podoben problem i moito ima6e takav spad okaza se debitomer
Смених комбинизона с по нов.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 08 Дек 2007, 11:33

М 51 няма дебитомер-има МАР сенсор ,който мери налягането на въздуха в смукателният колектор.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook