За късите светлини и КАТ .

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

За късите светлини и КАТ .

Мнение от zvetiko » 03 Ное 2007, 22:35

От както стана задължително включването им през определени месеци, направих да се пускат при подаване на контакт късите светлини,КАТО ГАБАРИТИТЕ И ТАБЛОТО НЕ СЕ ВКЛЮЧВАТ .
Сваляте ключа на фаровете с ръка или помагайки си с отверка и правите мост с парче кабел между ЖЪЛТ и ЗЕЛЕН+ ЖЪЛТ проводници.
Просто,ефикасно и спирате да мислите за фаровете до март следващата година.Акумулатора трябва да е много зле ,за да създаде проблем при сутрешното запалване на колата.

Изображение

П.П. Поради огромният интерес в постовете по-долу и желанието да се включват не само късите, но и арматурното табло и габаритите ,ОСВЕН ГОРЕПОСОЧЕНАТА ВРЪЗКА,се прави мост между:

1.За да светне арматурното табло се свързат

ЗЕЛЕН + ЖЪЛТ със СИН+ЧЕРВЕН

2.За да светнат габаритите се свързват едновременно

ЗЕЛЕН + ЖЪЛТ със СИН+ВИОЛЕТОВ и ЗЕЛЕН +

ЖЪЛТ със СИН+ЖЪЛТ

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ:

При случай 2. не може да се използва функцията за включване само на левите или само на десните габарити с лоста на мигачите при паркиране,защото колата се дава на контакт,ІІ-ро положение на ключа. :!:
Последна промяна zvetiko на 04 Дек 2007, 20:32, променена общо 4 пъти

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 03 Ное 2007, 23:52

Цветико а ако искам да оставя колата на габарити без аз да съм вътре ще има ли проблем ? Значи не е нужо да се включват късите от копчето :?:


Георги Пенчев
Последна промяна Penchev на 04 Ное 2007, 0:27, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 04 Ное 2007, 0:06

Колеги вижте как е решен въпроса с DRL (Daytime Running Lights) модул - заводско изпълнение за някои региони (например Канада и Скандинавските страни)

Ето го линка:

http://www.unofficialbmw.com/e36/electr ... ights.html

Темата е разглеждана и в Е36 раздела:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 04 Ное 2007, 9:51

Penchev написа:Цветико а ако искам да оставя колата на габарити без аз да съм вътре ще има ли проблем ? Значи не е нужо да се включват късите от копчето :?:


Георги Пенчев




Колега,габаритите работят независимо от моста ,който слагаме-за работата на ключа за фаровете все едно моста не съществува.Дублира се само от второ положение на ключа ,включването на късите светлини.Това ,което съм описал е пробвано на предишната ми кола в продължение на 1 сезон ,така ,че не трябва да имаш някакви опасения за късо съединение или друга повреда. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Мнение от t_andonov » 04 Ное 2007, 10:27

zvetiko написа:
Penchev написа:Цветико а ако искам да оставя колата на габарити без аз да съм вътре ще има ли проблем ? Значи не е нужо да се включват късите от копчето :?:


Георги Пенчев




Колега,габаритите работят независимо от моста ,който слагаме-за работата на ключа за фаровете все едно моста не съществува.Дублира се само от второ положение на ключа ,включването на късите светлини.Това ,което съм описал е пробвано на предишната ми кола в продължение на 1 сезон ,така ,че не трябва да имаш някакви опасения за късо съединение или друга повреда. ;)

точно се чудех какво да правя днес :D после ще ви кажа резултата

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 04 Ное 2007, 12:35

zvetiko написа:
Penchev написа:Цветико а ако искам да оставя колата на габарити без аз да съм вътре ще има ли проблем ? Значи не е нужо да се включват късите от копчето :?:


Георги Пенчев




Колега,габаритите работят независимо от моста ,който слагаме-за работата на ключа за фаровете все едно моста не съществува.Дублира се само от второ положение на ключа ,включването на късите светлини.Това ,което съм описал е пробвано на предишната ми кола в продължение на 1 сезон ,така ,че не трябва да имаш някакви опасения за късо съединение или друга повреда. ;)



Много благодаря :D


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 19.03.2004
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж

d

Мнение от turieca » 04 Ное 2007, 13:02

а не е ли хубаво да свети и габарит нали идеята е да те виждат а няко може да ти влезе отзад :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 04 Ное 2007, 13:04

Аз го пробвах и таблото не свети :confused:


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 04 Ное 2007, 13:13

колега ж-ж означава жълта с жълта жица нали да питам за всеки случаи да не оплескаме положението.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 04 Ное 2007, 13:16

Да правиш мост между жълт кабел и кабел с жълто и зелено

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 04 Ное 2007, 20:43

///peter написа:Аз го пробвах и таблото не свети :confused:


Няма да свети-вече казах ,че с моста се включват само късите светлини.Безсмислено е да се товарят габаритите и таблото през деня.Ако влезем в тунел или стане тъмно се процедира по нормалният начин с ключа за светлините в зависимост от желанията ни. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 05 Ное 2007, 0:46

аз пък си карам целогодишно на фарове и смятам че трябва да стане задължително .

светлините наистина помагат да се види по-отрано автомобила дори и през деня ....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 05 Ное 2007, 0:59

BMW5820iA написа:аз пък си карам целогодишно на фарове и смятам че трябва да стане задължително .

светлините наистина помагат да се види по-отрано автомобила дори и през деня ....


И аз го правя-още от далечните 90 години на миналият век,когато карането с фарове през деня беше чуждо на българина и се скъсваха да ме предупреждават ,че съм си забравил фаровете.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 10 Ное 2007, 14:17

Браво! Добра и работеща идея!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 15.08.2007
Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
Пол: Мъж
Кара: Е34 525 TDSA '95
Мечтае да кара: X6 M

Мнение от E34PSH » 10 Ное 2007, 21:33

Браво на zvetiko !!!
:help: Искам да попитам, има ли варянт да не бачкат на пълна консумация (55 вата май беше), а да речем както във щатите и канада на 50% и чак когато превключиш на къси тогава дига мощността? :help:
Карал съм Х5 с такава опция и Е39 също, но ги правят само за щатите, европейските нямат такъв момент ... ако не се лъжа.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook