5W-40 или 10W-40
Модератор: Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Penchev написа:Tod написа:Жорка къртиш- звучиш ми като оня пич с ланците от Телешопа, Маркос Фукс
Тоше , аз съм си роден за рекламен агентМайтапа настрана , но всичко това ,което напиусах беше за да покажа колко истински масла са най-високите класове на Кастрол и Мотул,как при адски натоварвания не показват слабости, пък камоли при спокойно каране
![]()
Не мислете ,че като се подвозвате с 2-3000 мин-1 няма значение какво масло се върти из двигателя ... Помислете за студен старт,от една страна тези от вас в големите градове с големи задръствания и особенно тези от вас ,които палят колата сутрин и незагряла я гасят и следобад пак така ... Двойно естерните масла имат свойствата да не дават възможност на разните окиси и химии от процесите на горене и недоизгаряне да се смесват с маслото, то остава до края на полезния пробег в кондиция, там където разните полусинтетики стават на боклук и замирисват на бензин на 6 К км най-късно особенно зимата заради обогатителя ... сега идва зима, студове, който обича да кара* знае какво става - колата се пързаля, форсажи - охлаждането е минимално,заради ниската скорост,боксуване![]()
Един колега вика "Всеки знае мене си ..."
Георги Пенчев
СЛИК 6000 ,който пази колата перфектно при студеният старт-каквото и масло да сложите ,винаги ще има сухо триене при запалването на колата.И някакво истинско минерално масло 20по 50 ако ръчкате колата както трябва.Резултата-900К без да се пипа нищо по двигателя.И между другото оргиналното масло на BMW ,което се продава в Дару кара,без никакви означения на бутилката ,освен емблемата е минерално.

Така ,че на 80 К километра давайте по 100лв. за препарата и двигателят става вечен.
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Penchev написа:Tod написа:Жорка къртиш- звучиш ми като оня пич с ланците от Телешопа, Маркос Фукс
Тоше , аз съм си роден за рекламен агентМайтапа настрана , но всичко това ,което напиусах беше за да покажа колко истински масла са най-високите класове на Кастрол и Мотул,как при адски натоварвания не показват слабости, пък камоли при спокойно каране
![]()
Не мислете ,че като се подвозвате с 2-3000 мин-1 няма значение какво масло се върти из двигателя ... Помислете за студен старт,от една страна тези от вас в големите градове с големи задръствания и особенно тези от вас ,които палят колата сутрин и незагряла я гасят и следобад пак така ... Двойно естерните масла имат свойствата да не дават възможност на разните окиси и химии от процесите на горене и недоизгаряне да се смесват с маслото, то остава до края на полезния пробег в кондиция, там където разните полусинтетики стават на боклук и замирисват на бензин на 6 К км най-късно особенно зимата заради обогатителя ... сега идва зима, студове, който обича да кара* знае какво става - колата се пързаля, форсажи - охлаждането е минимално,заради ниската скорост,боксуване![]()
Един колега вика "Всеки знае мене си ..."
Георги Пенчев
Относно усилията които хвърляш за подръжката на товоя автомобил,КОМПЛИМЕНТИ



ПС Надявам се скоро да замърка нещо по-расово и в моя гараж

Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Цветико, според мен е така и не е .. И аз на всичкото отгоре карам с един руски препарат ХАДО,за който бях писал преди известно време , определено по-добър продукт от 6000-то , но маслото си е масло , то е в основата на мазането - то по тая логика направо с ново слика изобщо не трябва да го сменяш маслото
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- RS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2004
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: скрап
Жоре,в клас 8100 на Мотул от скоро предлага естерно масло.
За да бъдем коректни, откакто извадиха двойния естер.
П.С. Да не те завлече некоя фръфорна македонка бре?
Поздрави Радо
За да бъдем коректни, откакто извадиха двойния естер.
П.С. Да не те завлече некоя фръфорна македонка бре?



Поздрави Радо
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Penchev написа:Цветико, според мен е така и не е .. И аз на всичкото отгоре карам с един руски препарат ХАДО,за който бях писал преди известно време , определено по-добър продукт от 6000-то , но маслото си е масло , то е в основата на мазането - то по тая логика направо с ново слика изобщо не трябва да го сменяш маслото![]()
Георги Пенчев
Колега,вече писах ,че СЛИК 6000 е важен за студеният старт,когато няма масло,трие се метал в метал и износването е огромно и освен това намалява триенето при работа във всички режими.За добавката ,която ти споменаваш не мога да кажа нищо.
Маслото освен, че маже, отвежда топлината и събира мръсотията от работата на двигателя-така ,че поне засега не може без него.

Вече казах ,че споделям опита си от 900К без никакъв ремонт на двигателя-едва ли някой във форума е навъртял толкова километра на една кола.При това става въпрос за сериозно каране-ръчкане на градско,по няколко часа 180-200 на магистрала.Слагал съм няколко пъти на престижни марки маслата и съм оставал силно разочарован-може и да са били ментета,по 20 и няколко лв. литъра,но кой от вас им гаранцита ,че срещу парите си получава нещо качествено.

- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
аз пък съм доволен от ARAL 15W/40. Преди имах 3-ка и карах с някакво Q8 ли какво беше по 15 лв. литъра ,но и ми се разтропаха повдигачите и на 5-цата реших да слагам Арал и съм си доволен . Поне е по-ефтино . По-важно е според мен да се сменя по-често маслото .
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
Аз съм с AC Delco 10W40 неква полусинтетика ама сутрин първите 5 - 10 секунди ми тропат повдигачите, след това млъкват. Мисля, че следващия път няма да сипвам пак от същото, така че какво да сипя - МАГНАТЕК или некой МОТУЛ??? В Метро има Магнатек ама дали е оригинален....Некой да е взимал от там 

- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
ivan1979g написа:rdvr_burgas написа:...какво да сипя - МАГНАТЕК или некой МОТУЛ??? В Метро има Магнатек ама дали е оригинален....Некой да е взимал от там
От Магнатек-а в Метро имам лоши впе4атления. Въобще Кастрол-а в БГ май няма много общо с тоя в Зап. Европа. Мотул поне е истински.
Мотул 6100? 10W40? или нещо друго и най-важното от къде та да не е ментос


- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
rdvr_burgas написа:ivan1979g написа:rdvr_burgas написа:...какво да сипя - МАГНАТЕК или некой МОТУЛ??? В Метро има Магнатек ама дали е оригинален....Некой да е взимал от там
От Магнатек-а в Метро имам лоши впе4атления. Въобще Кастрол-а в БГ май няма много общо с тоя в Зап. Европа. Мотул поне е истински.
Мотул 6100? 10W40? или нещо друго и най-важното от къде та да не е ментос![]()
Моя Мотул си го купих от М Комплект 33 срещу Кенар на Сливница... И съм доволен.. Ама тука във форума в продава има един колега който продава оригинални части и масло БМВ някой има ли опит с неговото...
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
относно смяна на масла
Здравейте колеги,
като стана въпрос за масла ,аз днес сменях масло и реших да пробвам с Кастрол 10w/40 MAGNETIC -някой ползвал ли е такова ? Да сподели впечатленията си. По-нататък като навъртя към 3-4000 км ще Ви пиша пак за да споделя впечатленията си .И още нещо -тъй като до сега винаги съм го сменял в сервиз и винаги на бележката пише 5,5 литра ,а днес понеже нямах възможност на сервиз - тук където съм откъм сервизи са зле и го смених при един майстор. Ами след като сипахме 5-те литра и отворихме тубата за да долеем другият литър ,се оказа че катъо дръпнахме щеката беше до горе.Мисълта ми е-някох знае ли точно колко събира картера + това във масленият филтър,защото преди навсякъде по сервизите ми пишат 5,5 литра, сега събра 5 литра ! Чакам Вашите отговори !
като стана въпрос за масла ,аз днес сменях масло и реших да пробвам с Кастрол 10w/40 MAGNETIC -някой ползвал ли е такова ? Да сподели впечатленията си. По-нататък като навъртя към 3-4000 км ще Ви пиша пак за да споделя впечатленията си .И още нещо -тъй като до сега винаги съм го сменял в сервиз и винаги на бележката пише 5,5 литра ,а днес понеже нямах възможност на сервиз - тук където съм откъм сервизи са зле и го смених при един майстор. Ами след като сипахме 5-те литра и отворихме тубата за да долеем другият литър ,се оказа че катъо дръпнахме щеката беше до горе.Мисълта ми е-някох знае ли точно колко събира картера + това във масленият филтър,защото преди навсякъде по сервизите ми пишат 5,5 литра, сега събра 5 литра ! Чакам Вашите отговори !
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: относно смяна на масла
таа чернилка не я слагам в колето си---sineok_pi4_ написа:Здравейте колеги,
като стана въпрос за масла ,аз днес сменях масло и реших да пробвам с Кастрол 10w/40 MAGNETIC -някой ползвал ли е такова ? Да сподели впечатленията си. По-нататък като навъртя към 3-4000 км ще Ви пиша пак за да споделя впечатленията си .И още нещо -тъй като до сега винаги съм го сменял в сервиз и винаги на бележката пише 5,5 литра ,а днес понеже нямах възможност на сервиз - тук където съм откъм сервизи са зле и го смених при един майстор. Ами след като сипахме 5-те литра и отворихме тубата за да долеем другият литър ,се оказа че катъо дръпнахме щеката беше до горе.Мисълта ми е-някох знае ли точно колко събира картера + това във масленият филтър,защото преди навсякъде по сервизите ми пишат 5,5 литра, сега събра 5 литра ! Чакам Вашите отговори !


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Всичкия Магнатек и тем подобни модели на Кастрол са от стари партиди
Ако някой купува Кастрол нека купува само от серията Edge, те спряха цялата стара гама масла и сега тубите са златисти и носят това наименование, независимо от вискозитетните числа
Аз пак казвам,че не съм карал досега за 4 години с такова хубаво масло като Edge Sport-a
Не навсякъде се продава новата гама масла,хората гледам ,че изчистват старата генерация все още, с тях вероятноста за менте е по-голяма.
Saso, един път направих грешката да си купя БМВ масло (беше 5В-40)
в петък привечер преди път за Варна се сетих,че маслото ми е за смяна и от зор направих тая глупост.какво се случваше - при спускане по наклон на моторна спирачка ,колата ми засенчваше всички трабанти и варбурзи по пушек
, бях на прага на нервната криза ... Изхвърлих го веднага като се прибрах и никога повече нищо не се е случило с тая кола в това отношение
масло на 1000 км ,черно и смърдящо ебаси майката
Георги Пенчев


Аз пак казвам,че не съм карал досега за 4 години с такова хубаво масло като Edge Sport-a

Saso, един път направих грешката да си купя БМВ масло (беше 5В-40)
в петък привечер преди път за Варна се сетих,че маслото ми е за смяна и от зор направих тая глупост.какво се случваше - при спускане по наклон на моторна спирачка ,колата ми засенчваше всички трабанти и варбурзи по пушек





Георги Пенчев
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Penchev написа:Всичкия Магнатек и тем подобни модели на Кастрол са от стари партидиАко някой купува Кастрол нека купува само от серията Edge, те спряха цялата стара гама масла и сега тубите са златисти и носят това наименование, независимо от вискозитетните числа
![]()
Аз пак казвам,че не съм карал досега за 4 години с такова хубаво масло като Edge Sport-aНе навсякъде се продава новата гама масла,хората гледам ,че изчистват старата генерация все още, с тях вероятноста за менте е по-голяма.
Saso, един път направих грешката да си купя БМВ масло (беше 5В-40)
в петък привечер преди път за Варна се сетих,че маслото ми е за смяна и от зор направих тая глупост.какво се случваше - при спускане по наклон на моторна спирачка ,колата ми засенчваше всички трабанти и варбурзи по пушек![]()
, бях на прага на нервната криза ... Изхвърлих го веднага като се прибрах и никога повече нищо не се е случило с тая кола в това отношение
масло на 1000 км ,черно и смърдящо ебаси майката
![]()
![]()
Георги Пенчев
Хмммммммммммм сериозно се замислих за офертата ти за Мотул-а ... Сега съм с Мотул и съм доволен... Макар да не е пълна хубост 4100...

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
rdvr_burgas
колега,налей пак делко,но пълната синтетика и се съмнявам да се чуват повдигачите
колега,налей пак делко,но пълната синтетика и се съмнявам да се чуват повдигачите
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани