проблем с пръскалките за вода
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
проблем с пръскалките за вода
Здравейте,
четох наскоро една тема за проблемни чистачки и след това колко много изписани мнения имаше по темата и реших и аз да споделя своя проблем . Когато натисна лостчето за да пръска вода на стъклото ,не пръска вода ако карам под 60 км. Гледах да не са запушени самите дюзи,но ако беше така нямаше въобще да работят ,а също и като карам повече време пак спират да пръскат и после като загася колата и като е запаля пак и пак като вдигна над 60 и пак започват да пръскат когато си искат. Може да ви звучи смешно,но е точно така .Странно защо е така. Преди имах 3-ка и всъщност едно от нещата което харесвах бяха именно готините пръскалки ,като спреш на някох светофар и натиснеш лостчето хвърляше вода чак на задното стъкло и си представете като карате и ви се зацапа стъклото и пръснете какво е готино ,а с тази 5-ца като си караш и в момвнта ,в който искаш да натиснеш лостчето за да ти измие стъклото от мушичките и се спираш да го направиш,защото ако не пръсне нищо, а чистачките минат по стъклото - след това става такава цапаница,че се налага да слизаш със шишето и да поливаш стъклото .
Моля,дайте ми съвет ! Предварително Ви благодаря!
четох наскоро една тема за проблемни чистачки и след това колко много изписани мнения имаше по темата и реших и аз да споделя своя проблем . Когато натисна лостчето за да пръска вода на стъклото ,не пръска вода ако карам под 60 км. Гледах да не са запушени самите дюзи,но ако беше така нямаше въобще да работят ,а също и като карам повече време пак спират да пръскат и после като загася колата и като е запаля пак и пак като вдигна над 60 и пак започват да пръскат когато си искат. Може да ви звучи смешно,но е точно така .Странно защо е така. Преди имах 3-ка и всъщност едно от нещата което харесвах бяха именно готините пръскалки ,като спреш на някох светофар и натиснеш лостчето хвърляше вода чак на задното стъкло и си представете като карате и ви се зацапа стъклото и пръснете какво е готино ,а с тази 5-ца като си караш и в момвнта ,в който искаш да натиснеш лостчето за да ти измие стъклото от мушичките и се спираш да го направиш,защото ако не пръсне нищо, а чистачките минат по стъклото - след това става такава цапаница,че се налага да слизаш със шишето и да поливаш стъклото .
Моля,дайте ми съвет ! Предварително Ви благодаря!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
значи моя опит е от Е32 където има 3 казанчета с 3 помпи
там има казанче за стъклото с вода и друго казанче с сапун пак за стъклото и третото е за халогени и фарове
иначе - когато едната от двете помпи на сапуна или водата не дава достатъчно налягане то дюзите на пръскалките не могат да се отворят
виж си помпата - ако не работи като се подаде напрежение се отваря като подаръците от шоколадово яйце с малко повечко сила и смазваш моторчето и намазваш тръбичката където върви оста на моторчето обилно с грес за да се избегне поемане на вода отното и дефектиране на моторчето
успех с ремонтите
ПС естествено най най лесния вариант е нови помпички ама е неуправдано тъй като самото моторче струва 2лв и остава корубата на моторчето да струва 10лв и повече - тия пазарни трикове не на мен моля
там има казанче за стъклото с вода и друго казанче с сапун пак за стъклото и третото е за халогени и фарове
иначе - когато едната от двете помпи на сапуна или водата не дава достатъчно налягане то дюзите на пръскалките не могат да се отворят
виж си помпата - ако не работи като се подаде напрежение се отваря като подаръците от шоколадово яйце с малко повечко сила и смазваш моторчето и намазваш тръбичката където върви оста на моторчето обилно с грес за да се избегне поемане на вода отното и дефектиране на моторчето
успех с ремонтите
ПС естествено най най лесния вариант е нови помпички ама е неуправдано тъй като самото моторче струва 2лв и остава корубата на моторчето да струва 10лв и повече - тия пазарни трикове не на мен моля

В допълнение към предишния отговор виж и това:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%EB%EA%E8
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%EB%EA%E8
_65536_kb_sec_ написа: .... ПС естествено най най лесния вариант е нови помпички ама е неуправдано тъй като самото моторче струва 2лв и остава корубата на моторчето да струва 10лв и повече - тия пазарни трикове не на мен моля
То по тая логика и по колата има ламарина за 1000 лв, пластмаса за 1000 лв, стъкала, кабели и маркучи за 1000 лв, други за 1000 лв. ... значи цена 4 - 5000 лв. преко сили



4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани