Гарнитура глава М50
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
vasko 6 написа:На мен ми надуваше по същия начин, нивото на антифриза в казанчето ми се струваше че не пада, кристално масло и охладителна течност, датчика седи на 12 часа ????.......... Качих я един ден на канал с топъл и ръчкан мотор и кво да видя, леко сълзене на антифриз от гарнитурата на главата отзад отдясно на двигателя и една две капки атифриз падащи върху тъбите за изгорелите газове.
Просто беше пробила навънка на кофти за виждане място а и нещо ако е капало се е изпарявало от тъбите. И така съм карал към 250км с чудене дали надува или просто трябва да са толкова твърди маркучите. Просто колега огледай двигателя да нямаш същия проблем.






- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
sachs написа:zvetiko написа:И как точно ще стане това-ще има връзка между охлаждането и цилиндрите и във водата няма да има масло?
И недей да го караш да прави глупости и да си харчи парите-колата му не прегрява,само има някакви съмнения.Може просто от заваряваният радиатор да е влизал въздух в системата.Затова го съветвам да започне най-напред от там-каквото и да е ще трябва да смени радиатора при всички случаи.
П.П. ти да не работиш в сервиз ,че подхода ти е такъв-дай да сменим всичко ,да отворим двигателя,да му вземем парите.
в сервиз бачкам да
а ти къде прочете "ела при мене.аз ше ти я оправя" ,а и моите клиенти са на друго мнение относно работата ми .линка за сервиза е в подписа ми.провери сам кви са отзивите....
.а за тебе брат искам да кажа че хабер си немаш от автомобили
Знам как работите в сервизите-гледата странно и работите по методиката дай да сменим всичко,пък то все ще се оправи,ако човека има късмет,сменяте едно -пишете две,почти задължително забравяте да затегнете нещо и задължително обяснявате колко е сериозна повредата и колко е трудно,почти нечовешко да се оправи.

Ако човека отиде в сервиз задължително ще му сменят гарнитурата,като ще му сложат такава ,която ще се скапе след няколко месеца за да дойде пак и когато въпреки всичко пак надува,ще кажете "Я,то било от радиатора,но не се притеснявай и гарнитурата ти беше за смяна."Преди това естествено ще са му сменили и виското,водната помпа и термостата.
И понеже тук сте голями специалисти може ли да ми кажете защо гарнитурата ще изпусне от външната страна-сигурно защото някой велик монтьор е сложил някой боклук или защото не е затегнал главата както трябва.

За TDS са какво да ви кажа-карал съм и 525i ,тдс -са определено ми харесва.Ако знаеш как да го настроиш си докарваш усещания ,каквито с малко коли можеш да изпиташ и каквито с ония кошници 520 ,които угасват като им включиш климатика и които не знаеш кога ще гръмнат ,защото са задължително на газ, няма никого да можеш да изживееш.

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ти колко си зле , не е истина

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Прав си е човека за ТДС-а и аз сам супер доволен,немога да кажа че е перфектна но такова нещо небях карал 

- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
zvetiko написа:sachs написа:zvetiko написа:И как точно ще стане това-ще има връзка между охлаждането и цилиндрите и във водата няма да има масло?
И недей да го караш да прави глупости и да си харчи парите-колата му не прегрява,само има някакви съмнения.Може просто от заваряваният радиатор да е влизал въздух в системата.Затова го съветвам да започне най-напред от там-каквото и да е ще трябва да смени радиатора при всички случаи.
П.П. ти да не работиш в сервиз ,че подхода ти е такъв-дай да сменим всичко ,да отворим двигателя,да му вземем парите.
в сервиз бачкам да
а ти къде прочете "ела при мене.аз ше ти я оправя" ,а и моите клиенти са на друго мнение относно работата ми .линка за сервиза е в подписа ми.провери сам кви са отзивите....
.а за тебе брат искам да кажа че хабер си немаш от автомобили
Знам как работите в сервизите-гледата странно и работите по методиката дай да сменим всичко,пък то все ще се оправи,ако човека има късмет,сменяте едно -пишете две,почти задължително забравяте да затегнете нещо и задължително обяснявате колко е сериозна повредата и колко е трудно,почти нечовешко да се оправи.
Ако човека отиде в сервиз задължително ще му сменят гарнитурата,като ще му сложат такава ,която ще се скапе след няколко месеца за да дойде пак и когато въпреки всичко пак надува,ще кажете "Я,то било от радиатора,но не се притеснявай и гарнитурата ти беше за смяна."Преди това естествено ще са му сменили и виското,водната помпа и термостата.
И понеже тук сте голями специалисти може ли да ми кажете защо гарнитурата ще изпусне от външната страна-сигурно защото някой велик монтьор е сложил някой боклук или защото не е затегнал главата както трябва.
За TDS са какво да ви кажа-карал съм и 525i ,тдс -са определено ми харесва.Ако знаеш как да го настроиш си докарваш усещания ,каквито с малко коли можеш да изпиташ и каквито с ония кошници 520 ,които угасват като им включиш климатика и които не знаеш кога ще гръмнат ,защото са задължително на газ, няма никого да можеш да изживееш.
Аз редовно с моята "кошничка 520 м50" изяждам самолети като твоя тдс, тъй че си карай и си мисли че си БЪРЗ



- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Брат ела на байрите на Слънчев бряг (поне ти е наблизо) ще ми изядеш само пушека
.Пък ако искаш дето каза Zvetiko и на пуснати климатици ще караме ама тогава и пушек няма да видиш
.Не се впрягай брат 





- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
Момчета, тдс ви лъже че върви по-бързо от 520-ките....голяма заблуда. Има голям въртящ момент ама ..... е по-бавен - прочетете си оригиналните БМВ книжки там си пише некви секунди дето са си истина. Аз съм в София, ако има некой тдс ентусиаст може да ми пробва кошничката 

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
rdvr_burgas написа:Момчета, тдс ви лъже че върви по-бързо от 520-ките....голяма заблуда. Има голям въртящ момент ама ..... е по-бавен - прочетете си оригиналните БМВ книжки там си пише некви секунди дето са си истина. Аз съм в София, ако има некой тдс ентусиаст може да ми пробва кошничката
много си прав
в ниските обороти дърпа и създава илюзията 4е мноо върви
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
лелееее сравнявате ТДСса с М50ката по здравина-немате акъл
по добре да ми гръмне на газ отколкото да ми гръмне кратунката ТДСсова
Цветко-не приказвайте глупости-не чене бяга ТДСса ама пък чак толкоз дето ги приказвате 







- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
143 коня под капака и едно магаре зад волана
.Брат ти недей гледа ко пише в книжките ми гледай магаретата зад волана
.Айде ве ей "печкари" кажете нещо че тез гърмящите газови М50 ни налазиха.Абе айде аванта нали сме колеги.......важното,че колата е "бумар" 



- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
Wenzy написа:143 коня под капака и едно магаре зад волана.Брат ти недей гледа ко пише в книжките ми гледай магаретата зад волана
.Айде ве ей "печкари" кажете нещо че тез гърмящите газови М50 ни налазиха.Абе айде аванта нали сме колеги.......важното,че колата е "бумар"
То магарета много, ама да си мисиш че ония шваби дето са ги правили баварките не знаят коя колко набира и са написали грешни секунди значи си много злее....ако не правиш разлика между М20 и М50 проблема си е твой.....Аз газова нямам и познавам доста колеги дето са без, така че М50 не е равно на газова

Приеми фактите каквито са....тдс си е печка от старото поколение, не е някой 530d дето е друга работа. Имам един приятел с 525тд и като го возих той ми каза "то твойто въобще не върви" ама колкото и стартове да правихме после все ми четеше задния номер и то от бая далече



Просто М50 и М51 си разгръщат мощността по съвсем различен начин и у теб остава заблудата че си "уж" по-бръз, заради по-високия въртящ момент, ама виждаш една задна броня дето се отдалечава на една "кошничка", която пак магаре я кара, ама е с двигател М50. Приеми фактите, пий Спрайт

29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани