При спиране тресе ДВИГАТЕЛЯ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
При спиране тресе ДВИГАТЕЛЯ
Колеги,
Понякога, при изключено от скорост, при по-сериозно натискане на спирачката започват да падат оборотите (в смисъл - падат повече от нормалното) и да се тресе ДВИГАТЕЛЯ. Доколкото разбирам от темите, които прегледах, възможно е да оставам с грешно впечатление, че тресе двигателя, а всъщност да са дискове, рейка и т.н. Но все пак... мисля, че мога да направя разлика между тресене от ходова част и от двигател... Снощи за първи път много агресивно се разтресе.
Чудя се, дали е възможно да има някакъв проблем със сервото на спирачките, от където да се "товари" двигателя.
Някой имал ли е подобен проблем и как евентуално е решен?
Някакви идеи?
Понякога, при изключено от скорост, при по-сериозно натискане на спирачката започват да падат оборотите (в смисъл - падат повече от нормалното) и да се тресе ДВИГАТЕЛЯ. Доколкото разбирам от темите, които прегледах, възможно е да оставам с грешно впечатление, че тресе двигателя, а всъщност да са дискове, рейка и т.н. Но все пак... мисля, че мога да направя разлика между тресене от ходова част и от двигател... Снощи за първи път много агресивно се разтресе.
Чудя се, дали е възможно да има някакъв проблем със сервото на спирачките, от където да се "товари" двигателя.
Някой имал ли е подобен проблем и как евентуално е решен?
Някакви идеи?
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Провери в какво състояние са ябълковидните болтове на предите носачи.
Под тресене какво разбираш - все едно спираш на 4, а се движиш примерно с 30км/ч? Честно казано не мога да си го представя описаното, освен ако нямаш проблем с вакуум помпата или сервото. Но тогава ще усещаш разлика и в работата на спирачките, а двигателя по-скоро ще заглъхва.
Под тресене какво разбираш - все едно спираш на 4, а се движиш примерно с 30км/ч? Честно казано не мога да си го представя описаното, освен ако нямаш проблем с вакуум помпата или сервото. Но тогава ще усещаш разлика и в работата на спирачките, а двигателя по-скоро ще заглъхва.
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
pazokolarov написа:Под тресене какво разбираш - все едно спираш на 4, а се движиш примерно с 30км/ч?
Да, точно такова е усещането! Грубо казано - държи се така, сякаш не си изключил от скорост.
Да де, той двигателя точно това прави - заглъхва толкова, че започва да се тресе.
Пак казвам - само при по-грубо натискане на спирачката, и то понякога.
В останалото време двигателя работи перфектно.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Пробвай да помпиш бързо спирачката докато ти работи двигателя на място на празни оборити дали ще направи същото.Така поне ще изолираш проблема дали е от сервото или вакум помпата или ти е от ходовата част или дисковете 

- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Мда и според мен проблема е в спирачните механизми, или по конкретно някое спирачно цилиндърче задържа, но все пак.. когато натиснеш спирачката и я пуснеш педала връща ли си веднага или се замисля?
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
dinozab написа:Пробвай да помпиш бързо спирачката докато ти работи двигателя на място на празни оборити дали ще направи същото.Така поне ще изолираш проблема дали е от сервото или вакум помпата или ти е от ходовата част или дисковете
Опитах. Никаква промяна в работата на двигателя не нестъпва.
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
DrMasster написа:мда и според мен проблема е в спирачните механизми, или по конкретно някое спирачно цилиндърче задържа, но все пак.. когато натиснеш спирачката и я пуснеш педала връща ли си веднага или се замисля?
Веднага се връща. Никакво забавяне няма.
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
ALEX_525tds_2000 написа:dinozab написа:Пробвай да помпиш бързо спирачката докато ти работи двигателя на място на празни оборити дали ще направи същото.Така поне ще изолираш проблема дали е от сервото или вакум помпата или ти е от ходовата част или дисковете
Опитах. Никаква промяна в работата на двигателя не нестъпва.
А оборотите колко ти падат като го прави в движение

- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
dinozab написа:А оборотите колко ти падат като го прави в движение
Ами стойност не бих могъл да кажа, но доста падат - щом започва да тресе.
Струва ми се обаче, че има случаи, в които тресе и без да падат оборотите...
И аз не знам вече....
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
ALEX_525tds_2000 написа:Ами стойност не бих могъл да кажа, но доста падат - щом започва да тресе.dinozab написа:А оборотите колко ти падат като го прави в движение
Струва ми се обаче, че има случаи, в които тресе и без да падат оборотите...
И аз не знам вече....
Ами колега да ти кажа то TDS-а ако знаеш от колко неща може да тресе бедна ти е фантазията


- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
dinozab написа:Я иди да ти видат в някой специализиран сервиз да ти видят настройките на помпата ама да не я барат излишно за донастройване евентуално и дюзите да видят на кво налягане отварят и дари разпръскват нормално на стенд
И това какво общо трябва да има със спирачната система и спирането?
при вкл. на кои да е консуматор(фар,парно,абс)двигателя за момент претриса и ако някои от нещата,които е споменал колегата не са както трябва-по-трудно успокоява,ако въобще успокои оборотите.ПО темата-как са ти тампоните на мотора?ALEX_525tds_2000 написа:dinozab написа:Я иди да ти видат в някой специализиран сервиз да ти видят настройките на помпата ама да не я барат излишно за донастройване евентуално и дюзите да видят на кво налягане отварят и дари разпръскват нормално на стенд
И това какво общо трябва да има със спирачната система и спирането?????
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
ALEX_525tds_2000 написа:И това какво общо трябва да има със спирачната система и спирането?dinozab написа:Я иди да ти видат в някой специализиран сервиз да ти видят настройките на помпата ама да не я барат излишно за донастройване евентуално и дюзите да видят на кво налягане отварят и дари разпръскват нормално на стенд
Е ти нали нямаш проблем със спирачната система и със спирането

29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани