Гарнитура глава М50
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- panchev88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e34 M50B20 touring
Гарнитура глава М50
Здравайте колеги.Имам един проблем.Колата мисля че ми надува маркучите(мисля защото незнам колко твърди трябва да са) освен това един път ми спука вече залепения радиатор.Но не на мястото където беше лепен а до него.Купих нова капачка на разширителното казанче и същата работа.Мисля че е от гарнитура, но не ми смесва антрифриза с маслото.По какво мога да позная ако е гарнитурата.Другото което си мисля е че самия радиатор е сменян, защото сегашния е '99 година а колата '92, и може би е някакво менте и е дефектен за да го пука така.Моля изказвайте менения какво трябва да направя! Благодаря ви предварително
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Смени си радиатора -какво значение има от коя година е след като е спукан.Най-добре нов или добър втора ръка-мисля ,че няма да има проблем да си намериш във форума.Ако искаш пиши на бесният-човека е сериозен.
Гарнитурата-или ще се смесват водата и маслото или ,ако е между два цилиндъра ще се чува един особен шум като изплякване
от прехвърлянето от единият цилиндър в другият.Послушай от близо дали между някои цилиндри не чуваш нещо ,което между другите го няма.
Гарнитурата-или ще се смесват водата и маслото или ,ако е между два цилиндъра ще се чува един особен шум като изплякване

zvetiko написа:Смени си радиатора -какво значение има от коя година е след като е спукан.Най-добре нов или добър втора ръка-мисля ,че няма да има проблем да си намериш във форума.Ако искаш пиши на бесният-човека е сериозен.
Гарнитурата-или ще се смесват водата и маслото или ,ако е между два цилиндъра ще се чува един особен шум като изплякванеот прехвърлянето от единият цилиндър в другият.Послушай от близо дали между някои цилиндри не чуваш нещо ,което между другите го няма.
глупости....
от гарнитура може и да надува маркучите,не е задължително да меша
ама преди да си свалиш главата виж виско,водна помпа(най-вероятно е от нея),термустат и чак тогава свали главата
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
И как точно ще стане това-ще има връзка между охлаждането и цилиндрите и във водата няма да има масло?
И недей да го караш да прави глупости и да си харчи парите-колата му не прегрява,само има някакви съмнения.Може просто от заваряваният радиатор да е влизал въздух в системата.Затова го съветвам да започне най-напред от там-каквото и да е ще трябва да смени радиатора при всички случаи.
П.П. ти да не работиш в сервиз ,че подхода ти е такъв-дай да сменим всичко ,да отворим двигателя,да му вземем парите.
И недей да го караш да прави глупости и да си харчи парите-колата му не прегрява,само има някакви съмнения.Може просто от заваряваният радиатор да е влизал въздух в системата.Затова го съветвам да започне най-напред от там-каквото и да е ще трябва да смени радиатора при всички случаи.

П.П. ти да не работиш в сервиз ,че подхода ти е такъв-дай да сменим всичко ,да отворим двигателя,да му вземем парите.

zvetiko написа:И как точно ще стане това-ще има връзка между охлаждането и цилиндрите и във водата няма да има масло?
И недей да го караш да прави глупости и да си харчи парите-колата му не прегрява,само има някакви съмнения.Може просто от заваряваният радиатор да е влизал въздух в системата.Затова го съветвам да започне най-напред от там-каквото и да е ще трябва да смени радиатора при всички случаи.
П.П. ти да не работиш в сервиз ,че подхода ти е такъв-дай да сменим всичко ,да отворим двигателя,да му вземем парите.
в сервиз бачкам да
а ти къде прочете "ела при мене.аз ше ти я оправя" ,а и моите клиенти са на друго мнение относно работата ми .линка за сервиза е в подписа ми.провери сам кви са отзивите....
.а за тебе брат искам да кажа че хабер си немаш от автомобили
Последна промяна sachs на 20 Окт 2007, 22:10, променена общо 2 пъти
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- panchev88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e34 M50B20 touring
Термостата си работи.Нямам мого антифриз.Радиатора не е заваряван а лепен с някаква паста на хенкел(не е течен метал).Колата е прегрявана поради липса на охладителна течност.Как да проверя дали водната помпа работи правилно?
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
panchev88 написа:Термостата си работи.Нямам мого антифриз.Радиатора не е заваряван а лепен с някаква паста на хенкел(не е течен метал).Колата е прегрявана поради липса на охладителна течност.Как да проверя дали водната помпа работи правилно?
откачи мъркучя които влиза в радиатора като е запалена и загряла
ко бачка помпата ще излиза водата при подаване на газ ще излиза пове4е вода
на един приятел му беше превъртяла турбинката и ту зацепваше ту превърташе
- panchev88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e34 M50B20 touring
Не разкачах маркуча,обаче при подаване на газ си връща в разширителното казанче.Както и да е мисля да сменям гарнитурата на главата.Моля препоръчайте някаква фирма, понеже не ми се дават 200лв за оригинална.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
panchev88 написа:Не разкачах маркуча,обаче при подаване на газ си връща в разширителното казанче.Както и да е мисля да сменям гарнитурата на главата.Моля препоръчайте някаква фирма, понеже не ми се дават 200лв за оригинална.
вземи си гарнитура "viktor reinz"


да не стане ефтиното ми излезе скъпо
да не земеш "ГЛАСЕР"



дават дефекти
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
бухахахахах точно виктор рейнца за нищо не стаа.....само гъотце или кометик 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Явор написа:бухахахахах точно виктор рейнца за нищо не стаа.....само гъотце или кометик
незнам ама един приятел има сервиз от те "гласери" се е фанал за главата
с фабрични дефекти
с реинц е нямало засечка до ся
аз винаги слагам реинц и аз съм мноо доволен
На мен ми надуваше по същия начин, нивото на антифриза в казанчето ми се струваше че не пада, кристално масло и охладителна течност, датчика седи на 12 часа ????.......... Качих я един ден на канал с топъл и ръчкан мотор и кво да видя, леко сълзене на антифриз от гарнитурата на главата отзад отдясно на двигателя и една две капки атифриз падащи върху тъбите за изгорелите газове.
Просто беше пробила навънка на кофти за виждане място а и нещо ако е капало се е изпарявало от тъбите. И така съм карал към 250км с чудене дали надува или просто трябва да са толкова твърди маркучите. Просто колега огледай двигателя да нямаш същия проблем.
Просто беше пробила навънка на кофти за виждане място а и нещо ако е капало се е изпарявало от тъбите. И така съм карал към 250км с чудене дали надува или просто трябва да са толкова твърди маркучите. Просто колега огледай двигателя да нямаш същия проблем.
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани