Още веднъж за и против автоматиците
Модератор: Общи модератори
re
tsb_bg написа:WeiSTD написа:... Ферари просто си гонят пазара брато. 400и и 456 са по 'меки' коли с цел 'помъдряли' фенове, не 30 годишни Плейбойчета и Шумахер претендьори.
Помъдрял фен![]()
Такова животно нама ....
Акъла е като мензиса - ако не ти дойде навреме хич не го чакай![]()
![]()
Приятелче, размаза ме с тая мисъл



Ще си я запиша

Аз давам глас на ръчката. В моя случай (Е36) е варианта за по-добро ускорение! Какво се случва във Порше 997 малко ме интересува

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
вчера си смених е39-ката със такава със автоматик типтроник НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ ЧЕ СЪМ БИЛ ТАКЪВ ТЪПАН ТОЛКОВА ГОДИНИ ДА НЕ СИ КУПЯ АВТОМАТИК тва е най-прекрасното нещо на света автоматик типтроник + автопилот никога преди не съм карал със такова удоволствие
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
и аз карах скоро 525d автомат, еми на D+S с ръчно превключване меко казано ме издразни! може ли да цъкна 1 скорост нагоре на 3800 оборота, педала е до долу (кикдаун) и да ми смени чак на 4200-4300 (на от 2-ра на 3-та) като времетраене е около половин секунда
иначе пак си предпочитам автомата

иначе пак си предпочитам автомата


- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
За съжаление си купувах стара каруца наскоро и комай нямаше много автоматици,пък и трудно да вземеш 4итави4ък,но 5та или 7а серия,както СУВ,определено задълже бих си взел автоматик.За спортните коли май са по-друго,но там не разбирам и няма да коментирамspacepl написа:вчера си смених е39-ката със такава със автоматик типтроник НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ ЧЕ СЪМ БИЛ ТАКЪВ ТЪПАН ТОЛКОВА ГОДИНИ ДА НЕ СИ КУПЯ АВТОМАТИК тва е най-прекрасното нещо на света автоматик типтроник + автопилот никога преди не съм карал със такова удоволствие

Да обобштъ с две думи-оше едно глас4е за автоматика

"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
добре де... гледам и не вярвам на ушите си
БМВ форум ... всички реват за автоматици... били по-добри, били по-мързеливи... не знам си кво... добрее... ама на събора кат се загледах ... в М дивижъна кво видях... САМО РЪЧКА
щом сички м-ки са ръчка, аз тролейбус ли да карам
верно е че съм още млад, верно че карам олдскул чудо-виште
верно че имам шпер, ама за кво карам бмв кат е автоматик... пък нали сички се кефим на дрифтовете и бърнаутите... ръчката е спортна, агресивна форма на каране, която никога няма да те остави да ти е скучно, но ако си се качил само да караш, да караш и да караш... АВТОМАТИК
затова разни хора, разни идеали
и мир да има
аз съм въздържал се 








- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
ем така е , остаряваме улягаме, вече не ми е до спорт и до вратите напред и разни други таквиз, дъщеричка имам на 11 месеца искам да я видя голяма, зех си огромна и сигурна кола която да пази мен и семеиството ми на пътя на да карам с 200++ (по цариградско) общо взето много съм доволен от автоматика предразполага към една бавно и мазно каране, като за 5-та серия. Е виж ако имаш М5 естествено че ще го ръчкаш ама все пак тои е създаден за ръчкане, при по слаби мотори нема сми. 7 години карам ръчки ама сега май доиде и моето време да си почина малко и да се наслаждавам на шофирането а не да ръчкам кат стругар постоянно 

spacepl написа:ем така е , остаряваме улягаме, вече не ми е до спорт и до вратите напред и разни други таквиз, дъщеричка имам на 11 месеца искам да я видя голяма, зех си огромна и сигурна кола която да пази мен и семеиството ми на пътя на да карам с 200++ (по цариградско) общо взето много съм доволен от автоматика предразполага към една бавно и мазно каране, като за 5-та серия. Е виж ако имаш М5 естествено че ще го ръчкаш ама все пак тои е създаден за ръчкане, при по слаби мотори нема сми. 7 години карам ръчки ама сега май доиде и моето време да си почина малко и да се наслаждавам на шофирането а не да ръчкам кат стругар постоянно
И аз натам вървя колега .... за добро, или за лошо


_!_
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- Гост
-
аз съм отскоро на SMG кутия и даже трудно мога да дам мнение!
определено ако я оставя на пълен автомат ми се струва ,че закъснява с превключването,но само в града се усеща!ако обърна на ръчно,обаче си става като ръчни и е голям кеф само дето се замислям още напред ли да натисна или да дръпна към мен перата! ма ше свикна де....!! оно на убаво се свиква лесно! тва ми е първият личен автомат и още се опознаваме!
определено ако я оставя на пълен автомат ми се струва ,че закъснява с превключването,но само в града се усеща!ако обърна на ръчно,обаче си става като ръчни и е голям кеф само дето се замислям още напред ли да натисна или да дръпна към мен перата! ма ше свикна де....!! оно на убаво се свиква лесно! тва ми е първият личен автомат и още се опознаваме!
spacepl написа:Разликата ще е шокираща колега от 318ис на дизелов автомат525Д мисля е твоята кола
Има нещо такова



_!_
Колеги явно темата е интересна защото няма-няма и изкочи най-отгоре
Мисля си обаче, че във всички изказвания "за" и "против" се изключва психологическия ефект:
Когато превключваш сам скоростите времето за това (натискане на съединителя - превключване - отпускане на съединителя) в никакъв случай не е по-малко от това, което е необходимо на електрониката да подаде сигнал и автоматика да я свърши тази работа след като си "цъкнал" копчето
Разликата е, че през цялото това време при ръчното превключване шофьора прави нещо по въпроса и макар и несъзнателно не отчита времето от което е взел решението да смени предавката до момента когато това е станало и си е махнал крака от съединителя докато във втория случай си седи кротко и си вика "бати автоматиката, аз съм по-добър"
Друг е въпроса какво е времето за превключване при различните марки/модели автомати но не вярвам да е фатална тази разлика в общия случай )при нормални ежедневни условия) ....
Според мен "неудобството" при автоматика (не говорим за тип-троници и т.н.) е, че не ти, а електрониката взима решение кога и на коя предавка да включи а винаги е дразнещо когато някой ти "казва какво да правиш"
Но както съм изразил и преди в темата мнението си, доста предимства компенсират това "неудобство"

Мисля си обаче, че във всички изказвания "за" и "против" се изключва психологическия ефект:
Когато превключваш сам скоростите времето за това (натискане на съединителя - превключване - отпускане на съединителя) в никакъв случай не е по-малко от това, което е необходимо на електрониката да подаде сигнал и автоматика да я свърши тази работа след като си "цъкнал" копчето
Разликата е, че през цялото това време при ръчното превключване шофьора прави нещо по въпроса и макар и несъзнателно не отчита времето от което е взел решението да смени предавката до момента когато това е станало и си е махнал крака от съединителя докато във втория случай си седи кротко и си вика "бати автоматиката, аз съм по-добър"

Друг е въпроса какво е времето за превключване при различните марки/модели автомати но не вярвам да е фатална тази разлика в общия случай )при нормални ежедневни условия) ....
Според мен "неудобството" при автоматика (не говорим за тип-троници и т.н.) е, че не ти, а електрониката взима решение кога и на коя предавка да включи а винаги е дразнещо когато някой ти "казва какво да правиш"

Но както съм изразил и преди в темата мнението си, доста предимства компенсират това "неудобство"
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
tsb_bg написа:Според мен "неудобството" при автоматика (не говорим за тип-троници и т.н.) е, че не ти, а електрониката взима решение кога и на коя предавка да включи а винаги е дразнещо когато някой ти "казва какво да правиш"![]()
Писах го вече. Всичко е в съединителя. Едно педалче. . . свят разлика


БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- toni m-kata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 31.05.2007
тва което казвам не сте длъжни да се съгласявате . човек има 2 крака за кво аджйеба колите имат 3 педала 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]