Странно загряване на М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 17.10.2007

Странно загряване на М50

Мнение от maver » 17 Окт 2007, 23:38

Моля помогнете! Стрелката ми стои постоянно на 12 и 1. Смених виско, водна помпа и термостат, но няма промяна!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 17.10.2007

Re: Странно загряване на М50

Мнение от maver » 17 Окт 2007, 23:42

Също така си смених и радиатора с чисто нов!

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 17.10.2007

Re: Странно загряване на М50

Мнение от maver » 17 Окт 2007, 23:44

Пак нищо! Знам че е нормално стрелката да стои точно на 12 или 12 без 1 , но не и повече?

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 17 Окт 2007, 23:47

колега--ми хвани и маркучите стисни ги---една кола когато грее-ми то си личи :!: :!: може и датчика да те лъже---ми как са маркучите-твърди ли са--много постно инфооо :!:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 17.10.2007

Мнение от maver » 18 Окт 2007, 0:01

bmwfena написа:колега--ми хвани и маркучите стисни ги---една кола когато грее-ми то си личи :!: :!: може и датчика да те лъже---ми как са маркучите-твърди ли са--много постно инфооо :!:


Не, всичко с тях си е наред. Просто един ден си запалих колата и тя реши че ще си работи занапред на 12 и 1 , а не както преди точно на средата. Според мен това не е нормално!? Може и да греша

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 17.10.2007

Мнение от maver » 18 Окт 2007, 0:03

maver написа:
bmwfena написа:колега--ми хвани и маркучите стисни ги---една кола когато грее-ми то си личи :!: :!: може и датчика да те лъже---ми как са маркучите-твърди ли са--много постно инфооо :!:


Възможно ли е да е от температурния датчик на коляновия вал? Или от самото табло?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: VW Passat TDI,Peugeot 106,BMW 520
Мечтае да кара: E31 850

Мнение от Mitetooo » 18 Окт 2007, 0:14

вероятно е от таблото според мене>на един приятел като си взе "перфектната италянска TDS-ка" така му надуваше маркучите и дигаше 12 и 1 за нямаше 500 метра...смени помпа,тва онова и награя спукана глава...виж си нивото на антифриза,дали ти издува маркучите,за колко време ги дига тия градуси и тн...ако всичко е наред някой датчик ти прай мизерия... ;)
Пътят към славата е осеян с бутала и биели...

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 18 Окт 2007, 0:15

maver написа:
maver написа:
bmwfena написа:колега--ми хвани и маркучите стисни ги---една кола когато грее-ми то си личи :!: :!: може и датчика да те лъже---ми как са маркучите-твърди ли са--много постно инфооо :!:


Възможно ли е да е от температурния датчик на коляновия вал? Или от самото табло?
няма такъв темп.датчик на коляновия вал.а от таблото може и да те лъже :!:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 17.10.2007

Мнение от maver » 18 Окт 2007, 0:24

каде се намира датчика от който взима информация уреда на таблото?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 18 Окт 2007, 8:47

В крайна сметка колко трябва да са твърди маркучите според вас при положение, че системата работи под налягане 1.6 или 2 бар-а? Аз мисля, че трябва да са твърди, а ако надува ще изхвърля антифриз през капачката на радиатора.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 18 Окт 2007, 8:52

Колега и при мен е така, но мисля че е абсолютно нормално....12 без една или 12 и една - все тая. Карай и не се занимавай с глупости :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 18 Окт 2007, 9:17

според мен термостата който си сложил отваря на малко по висока температура ,датчика за стрелката е на блока не е на коляновия вал :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 18 Окт 2007, 9:44

Alexi написа:според мен термостата който си сложил отваря на малко по висока температура ,датчика за стрелката е на блока не е на коляновия вал :mhihi:


:yes: Най-вероятно е от термостата който си сложил... Единия отваря на 87 градуса другия на 89градуса... Най-вероятно си сложил втория и затова ти стои на 12 и 1 ;) няма се плашиш би трябвало да е нормално...
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 18 Окт 2007, 10:13

твърдите маркучи ги забравете...когато мотора е загрял нормално и работи маркучите трябва да са меки :!: :!: твърдите маркучи са когато загасите мотора . причините за твърди маркучи при работищ матор означава 1во -много охлаждаща течност 2ро-запушен радиатор 3то неотварящ термостат 4то-духнала гарнитура 5то спукана кратуна и още .....моята когато е загряла всичко си отварям капачки -стискам маркучите -меки ка кат на баба цицките :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 18 Окт 2007, 11:00

Според мен трябва да е от температурния датчик
Прибора на таблото не е от този клас на точност за да са меродавни показанията му +/- 1-2 градуса. За това и на скалата не са маркирани градуси а области - студено/нормално/загряло
Ако дълго време температурата ти е седяла на 12 провери датчика просто да си спокоен, защото ако се е бъгнал не знаеш кога ще спре да работи въобще

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook