Бяла треска в Пловдив или новата М3
Модератор: Общи модератори
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
THUNDER написа:Alex 320i Cabrio написа: П.П. Това ///М3 в което бях аз му се изключваха джаджите...
Я па ти - докопал си се до инструкторска кола или си карал по "различна"програма ("помощ" от приятел
)
Ако пък знаеш кой караше колата преди мен... Нали знаеш, кой как се уреди...

Power is Nothing Without Insanity
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Той туртурело е голям фен на електрониките. Мисля че тука говорим повече за фундаменталните качества на колата.
Силикона не прави автомобила . . нито жената
От личен опит, било то и със 325, 2-3 секунди е разликата на 2-3км писта. Сами си направете сметка на ринга каква ще е.
Силикона не прави автомобила . . нито жената

От личен опит, било то и със 325, 2-3 секунди е разликата на 2-3км писта. Сами си направете сметка на ринга каква ще е.

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Wolf4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
Разбира се, М3 няма шанс срещу Бугати Вейрон. Просто двете коли са несъвместими като конкуренти в драг рейсинг и за да обясня защо нямам никакво намерение да се позовавам на конски сили, трансмисии или пък окачване и аеродинамика.
Ще започна с концепции. Какво в концепциите им се различава? Първият факт, познат на всеки фен на скоростите е: М3 е кола, направена да служи еднакво добре и в ежедневието и на пистата. Това е кола, която ежегодно се продава в размер от над 24000 броя и която е изключително печеливша за концерна БМВ, защото удари "космическата" цена от 60 000 евро, което си е много откъдето и да го погледне човек. И как само се продава! На автомобилното шоу в Женева са предплатени заявки за над 150 автомобила от марката! И това само при представянето на концептуалната версия през 2006г. С други думи - колата е чиста проба а good stroke of business. С нарастването на екстрите и всякаквите там глезотии, сериозните промени в състезателния пакет, въпросният автомобил удря дори и 90 000 евро. Това вече е неприлично много, но клиенти и за този вид на продукта не липсват:) . Но дори и в този си супер вид, колата струва близо десет пъти по-малко от вейрона! Изобщо, ако трябва с една дума да обобщя същността на М3-ката, тя ще е ПРОДАЖБА.
Как стоят нещата при нейния, видян на клипа, противник? Съвършенно различно. Базовата цена на вейрона във Великобритания, надхвърля 700 000 паунда!!! Мислите, че това не е всичко? И сте прави, разбира се. Защото в действителност, производството на всеки един автомобил от вида, струва на концерна Фолсваген, малко под 3 000 000 евро!!! Дори, приблизителната сметка е шокираща: Фолсваген губи по близо 2 000 000 от автомобил. Защо? Защото немският гигант е решил, че Бугати Вейрон по-добра реклама за него, отколкото непосилната конкуренция на по-напредналите тимове във Формула1. След четири години реклама и продажби, какъв е все пак резултатът обаче? Може би най-точен отговор на въпроса е фактът, че от Фолсваген спират производството на The best beast ever. Нямат дори намерение да го пробват в Льо Ман или в някои от подобните световни серии за издържливост. Защо? Защото техническият шедьовър е прекалено скъп. Толкова скъп, че няма пазарна ниша. Защото 100 продадени коли не означават нищо, особено като под внмание се вземе факта, колко се губи от всяка...
Сега за другите марки. Ако някой си е помислил, че въ Ферари, Мерцедес или БМВ, нямат възможности да направят по-добри stock коли, то той жестоко се заблуждава. Имат и още какви. Но не се натискат. Защото коли над 1000 коня стават непродаваеми, особено с европейските стандарти на производство. Оставят такива вересии да ги правят, сателитните им тунинг-конюшни. За клиенти с големи притенции и дълбоки джобове. Дори Ферари бяха каклкулирали цената на топ-модела си ЕНЦО, върху фанатичните си клиенти милионери и започнаха производството му едва след като разпратиха покани до същите тези клиенти да си го закупят. Излишно е да споменавам, че поканите бяха своевременно приети:) .
Затова и вейрона отнася М3-ката така. Защото тя не е произведена за да се състезава с него. Виж в Мюнхен имат един расов шампион дето на Льо Ман сериите показа как се бяга на писта. Става въпрос за легендарния GTR, разбира се. Този същия, който БМВ спряха да се състезава, защото е практически непродаваем. А в сравнение с Вейрона е само "някакви" си 250 000 паунда...
И накрая, за всички, които са имали търпението да стигнат до края на дългия ми постинг: приятели, нещата не винаги са това, което изглеждат
...
Ще започна с концепции. Какво в концепциите им се различава? Първият факт, познат на всеки фен на скоростите е: М3 е кола, направена да служи еднакво добре и в ежедневието и на пистата. Това е кола, която ежегодно се продава в размер от над 24000 броя и която е изключително печеливша за концерна БМВ, защото удари "космическата" цена от 60 000 евро, което си е много откъдето и да го погледне човек. И как само се продава! На автомобилното шоу в Женева са предплатени заявки за над 150 автомобила от марката! И това само при представянето на концептуалната версия през 2006г. С други думи - колата е чиста проба а good stroke of business. С нарастването на екстрите и всякаквите там глезотии, сериозните промени в състезателния пакет, въпросният автомобил удря дори и 90 000 евро. Това вече е неприлично много, но клиенти и за този вид на продукта не липсват:) . Но дори и в този си супер вид, колата струва близо десет пъти по-малко от вейрона! Изобщо, ако трябва с една дума да обобщя същността на М3-ката, тя ще е ПРОДАЖБА.
Как стоят нещата при нейния, видян на клипа, противник? Съвършенно различно. Базовата цена на вейрона във Великобритания, надхвърля 700 000 паунда!!! Мислите, че това не е всичко? И сте прави, разбира се. Защото в действителност, производството на всеки един автомобил от вида, струва на концерна Фолсваген, малко под 3 000 000 евро!!! Дори, приблизителната сметка е шокираща: Фолсваген губи по близо 2 000 000 от автомобил. Защо? Защото немският гигант е решил, че Бугати Вейрон по-добра реклама за него, отколкото непосилната конкуренция на по-напредналите тимове във Формула1. След четири години реклама и продажби, какъв е все пак резултатът обаче? Може би най-точен отговор на въпроса е фактът, че от Фолсваген спират производството на The best beast ever. Нямат дори намерение да го пробват в Льо Ман или в някои от подобните световни серии за издържливост. Защо? Защото техническият шедьовър е прекалено скъп. Толкова скъп, че няма пазарна ниша. Защото 100 продадени коли не означават нищо, особено като под внмание се вземе факта, колко се губи от всяка...
Сега за другите марки. Ако някой си е помислил, че въ Ферари, Мерцедес или БМВ, нямат възможности да направят по-добри stock коли, то той жестоко се заблуждава. Имат и още какви. Но не се натискат. Защото коли над 1000 коня стават непродаваеми, особено с европейските стандарти на производство. Оставят такива вересии да ги правят, сателитните им тунинг-конюшни. За клиенти с големи притенции и дълбоки джобове. Дори Ферари бяха каклкулирали цената на топ-модела си ЕНЦО, върху фанатичните си клиенти милионери и започнаха производството му едва след като разпратиха покани до същите тези клиенти да си го закупят. Излишно е да споменавам, че поканите бяха своевременно приети:) .
Затова и вейрона отнася М3-ката така. Защото тя не е произведена за да се състезава с него. Виж в Мюнхен имат един расов шампион дето на Льо Ман сериите показа как се бяга на писта. Става въпрос за легендарния GTR, разбира се. Този същия, който БМВ спряха да се състезава, защото е практически непродаваем. А в сравнение с Вейрона е само "някакви" си 250 000 паунда...
И накрая, за всички, които са имали търпението да стигнат до края на дългия ми постинг: приятели, нещата не винаги са това, което изглеждат

Are you M enough...?!
- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
Много правилно казано
Но, мисля че всеки нормален човек би си помислил, че с този клип иска да се покаже едва или не, че Вейрона е по-бърз.
Просто е ясно къде са, 8 цилиндъра отгоре и 581 коня отгоре, пък да не говорим за цената.
Няма място за сравнение.

Но, мисля че всеки нормален човек би си помислил, че с този клип иска да се покаже едва или не, че Вейрона е по-бърз.

Просто е ясно къде са, 8 цилиндъра отгоре и 581 коня отгоре, пък да не говорим за цената.

Няма място за сравнение.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
... М3то си дрифтиtankishev написа:Кучетата лаят ... вейрона си лети...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
tankishev написа:Кучетата лаят ... вейрона си лети
Що вие да не го взехте Бугатито за наследник на легендарния Гоуф2 КР



Просто Вейрона е направен да е най-бързата кола, докато М3то е друго нещо...
Не разваляйте темата с тъпи сравнения, щото са неуместни. Вейрона е в класа на екзотиките и повярвайте скоро няма да е най-бърз, щото има доста марки с по-големи традиции в правенето на мощни двигатели

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Този Ultimate Aero Twin Turbo за мен е построен на базата на Диабло,така като гледам страничната линия
Абе в началото на 90-те години имаше една тунинг концепция на базата на Диабло-то - Cizetta Moroder V16T със страховит 16 цилиндров двигател, но дори с него максималната й скорост официално беше 299 км/ч ,чудил съм се защо така ...
Каросерията явно е добра за такива шеметни скорости
Радвам се ,че яката измишльотина слезе от първото място
Георги Пенчев

Абе в началото на 90-те години имаше една тунинг концепция на базата на Диабло-то - Cizetta Moroder V16T със страховит 16 цилиндров двигател, но дори с него максималната й скорост официално беше 299 км/ч ,чудил съм се защо така ...
Каросерията явно е добра за такива шеметни скорости

Радвам се ,че яката измишльотина слезе от първото място

Георги Пенчев
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Бяла треска в Пловдив или новата М3
ICE написа: За съжаление не можахме да я покараме, защото от "М КАР" казаха, че са обещяли да не и навъртят повече от 200м, което дефакто е качването и свалянето от автовоза.
Бе тия хора за връщане на километраж не са ли чували




SGV
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Освен за мерене на пишки, VMAX няма много реална функция. Дори в Германия на автобаните повече от 250 не виждам как ще са нужни.
Има къде къде по важни критерии за един спортен автомобил.
Има къде къде по важни критерии за един спортен автомобил.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
Penchev написа:
Радвам се ,че яката измишльотина слезе от първото място![]()
Георги Пенчев
Това АЕРО май ще излезе още по-голяма измишльотина. 180 коня за само 5км/ч в повече ми се струват не особено добро постижение



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани