Бяла треска в Пловдив или новата М3

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 09 Окт 2007, 21:00

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 09 Окт 2007, 21:31

THUNDER написа:
Alex 320i Cabrio написа: П.П. Това ///М3 в което бях аз му се изключваха джаджите :mhihi: ...

Я па ти - докопал си се до инструкторска кола или си карал по "различна" :mhihi: програма ("помощ" от приятел :D ) :?:


Ако пък знаеш кой караше колата преди мен... Нали знаеш, кой как се уреди... :mhihi: Колата беше на БМВ УК прес офис
Power is Nothing Without Insanity

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 10 Окт 2007, 5:01

Той туртурело е голям фен на електрониките. Мисля че тука говорим повече за фундаменталните качества на колата.

Силикона не прави автомобила . . нито жената :mhihi:

От личен опит, било то и със 325, 2-3 секунди е разликата на 2-3км писта. Сами си направете сметка на ринга каква ще е. 8)
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: София

Мнение от videlov » 10 Окт 2007, 9:53

Ей това нещо ме изкефи страшно много ... да се види ;)

http://www.webpark.ru/comments.php?id=28516

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Мнение от Wolf4 » 13 Окт 2007, 17:40

Разбира се, М3 няма шанс срещу Бугати Вейрон. Просто двете коли са несъвместими като конкуренти в драг рейсинг и за да обясня защо нямам никакво намерение да се позовавам на конски сили, трансмисии или пък окачване и аеродинамика.
Ще започна с концепции. Какво в концепциите им се различава? Първият факт, познат на всеки фен на скоростите е: М3 е кола, направена да служи еднакво добре и в ежедневието и на пистата. Това е кола, която ежегодно се продава в размер от над 24000 броя и която е изключително печеливша за концерна БМВ, защото удари "космическата" цена от 60 000 евро, което си е много откъдето и да го погледне човек. И как само се продава! На автомобилното шоу в Женева са предплатени заявки за над 150 автомобила от марката! И това само при представянето на концептуалната версия през 2006г. С други думи - колата е чиста проба а good stroke of business. С нарастването на екстрите и всякаквите там глезотии, сериозните промени в състезателния пакет, въпросният автомобил удря дори и 90 000 евро. Това вече е неприлично много, но клиенти и за този вид на продукта не липсват:) . Но дори и в този си супер вид, колата струва близо десет пъти по-малко от вейрона! Изобщо, ако трябва с една дума да обобщя същността на М3-ката, тя ще е ПРОДАЖБА.
Как стоят нещата при нейния, видян на клипа, противник? Съвършенно различно. Базовата цена на вейрона във Великобритания, надхвърля 700 000 паунда!!! Мислите, че това не е всичко? И сте прави, разбира се. Защото в действителност, производството на всеки един автомобил от вида, струва на концерна Фолсваген, малко под 3 000 000 евро!!! Дори, приблизителната сметка е шокираща: Фолсваген губи по близо 2 000 000 от автомобил. Защо? Защото немският гигант е решил, че Бугати Вейрон по-добра реклама за него, отколкото непосилната конкуренция на по-напредналите тимове във Формула1. След четири години реклама и продажби, какъв е все пак резултатът обаче? Може би най-точен отговор на въпроса е фактът, че от Фолсваген спират производството на The best beast ever. Нямат дори намерение да го пробват в Льо Ман или в някои от подобните световни серии за издържливост. Защо? Защото техническият шедьовър е прекалено скъп. Толкова скъп, че няма пазарна ниша. Защото 100 продадени коли не означават нищо, особено като под внмание се вземе факта, колко се губи от всяка...
Сега за другите марки. Ако някой си е помислил, че въ Ферари, Мерцедес или БМВ, нямат възможности да направят по-добри stock коли, то той жестоко се заблуждава. Имат и още какви. Но не се натискат. Защото коли над 1000 коня стават непродаваеми, особено с европейските стандарти на производство. Оставят такива вересии да ги правят, сателитните им тунинг-конюшни. За клиенти с големи притенции и дълбоки джобове. Дори Ферари бяха каклкулирали цената на топ-модела си ЕНЦО, върху фанатичните си клиенти милионери и започнаха производството му едва след като разпратиха покани до същите тези клиенти да си го закупят. Излишно е да споменавам, че поканите бяха своевременно приети:) .
Затова и вейрона отнася М3-ката така. Защото тя не е произведена за да се състезава с него. Виж в Мюнхен имат един расов шампион дето на Льо Ман сериите показа как се бяга на писта. Става въпрос за легендарния GTR, разбира се. Този същия, който БМВ спряха да се състезава, защото е практически непродаваем. А в сравнение с Вейрона е само "някакви" си 250 000 паунда...

И накрая, за всички, които са имали търпението да стигнат до края на дългия ми постинг: приятели, нещата не винаги са това, което изглеждат :) ...
Are you M enough...?!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1308
Регистриран на: 12.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: харабийската
Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
Детайли за колата: Пълно шукаритети!

Мнение от Richmond » 15 Окт 2007, 3:00

Много правилно казано :yes:
Но, мисля че всеки нормален човек би си помислил, че с този клип иска да се покаже едва или не, че Вейрона е по-бърз. ;)
Просто е ясно къде са, 8 цилиндъра отгоре и 581 коня отгоре, пък да не говорим за цената. ;)
Няма място за сравнение.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Мнение от tankishev » 15 Окт 2007, 9:14

Кучетата лаят ... вейрона си лети 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 15 Окт 2007, 12:06

tankishev написа:Кучетата лаят ... вейрона си лети...
... М3то си дрифти
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 15 Окт 2007, 13:02

tankishev написа:Кучетата лаят ... вейрона си лети 8)

Що вие да не го взехте Бугатито за наследник на легендарния Гоуф2 КР :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Просто Вейрона е направен да е най-бързата кола, докато М3то е друго нещо...
Не разваляйте темата с тъпи сравнения, щото са неуместни. Вейрона е в класа на екзотиките и повярвайте скоро няма да е най-бърз, щото има доста марки с по-големи традиции в правенето на мощни двигатели ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 15 Окт 2007, 14:22

Той вече не е. ;)
SSC Ultimate Aero
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 16 Окт 2007, 12:51

Този Ultimate Aero Twin Turbo за мен е построен на базата на Диабло,така като гледам страничната линия :roll:

Абе в началото на 90-те години имаше една тунинг концепция на базата на Диабло-то - Cizetta Moroder V16T със страховит 16 цилиндров двигател, но дори с него максималната й скорост официално беше 299 км/ч ,чудил съм се защо така ...

Каросерията явно е добра за такива шеметни скорости :)


Радвам се ,че яката измишльотина слезе от първото място :!:


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Re: Бяла треска в Пловдив или новата М3

Мнение от Tender » 16 Окт 2007, 13:57

ICE написа: За съжаление не можахме да я покараме, защото от "М КАР" казаха, че са обещяли да не и навъртят повече от 200м, което дефакто е качването и свалянето от автовоза.


Бе тия хора за връщане на километраж не са ли чували :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
SGV

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 16 Окт 2007, 15:01

Освен за мерене на пишки, VMAX няма много реална функция. Дори в Германия на автобаните повече от 250 не виждам как ще са нужни.

Има къде къде по важни критерии за един спортен автомобил.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 16 Окт 2007, 16:00

Офтопик: Не знам за БМВ-та, лаборгинита ... ама пагани зонда ще си има представителство в България :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 16 Окт 2007, 16:41

Penchev написа:
Радвам се ,че яката измишльотина слезе от първото място :!:

Георги Пенчев


Това АЕРО май ще излезе още по-голяма измишльотина. 180 коня за само 5км/ч в повече ми се струват не особено добро постижение :roll: . McLaren F1, модел 92-а със 630 коня(ама БМВ-ски :mhihi:) прави 390км/ч. Сметнато спрямо него на АЕРО-то му трябват 500 коня отгоре за 20км/ч повече ! Няма ли кой да му сложи едно турбо на един McLaren и да им натрие носовете :) !
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook