проверка на охладителна течност
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- shneider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: по света и у нас..
- Пол: Мъж
- Кара: към мечтите си..
проверка на охладителна течност
колеги утре ще ходя да ми проверят антифриза.До сервиза колата ще е стигнала работна температура.да чакам ли да изстине пьрво така че да не влезе вьздух в системата??минилата година ми изхвьрли водите от некадьрно слагане от "компетентен" специалист...не искам случката да се повтаря... главата няма да прости втори пьт
благодаря предварително.
благодаря предварително.
Колега не виждам какво могат да ти проверят на антифриза, освен температурата на замръзване, а дори тя да е в рамките на нормалното с вреремето той си губи смазочните свойства, което е друго много важно негово предназначение (да не говорим за буклуците и утайките които се трупат в системата).
Моя съвет е да го сменяш през 2 години, дори и да е само концентрат
Моя съвет е да го сменяш през 2 години, дори и да е само концентрат
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
tsb_bg написа:Колега не виждам какво могат да ти проверят на антифриза, освен температурата на замръзване, а дори тя да е в рамките на нормалното с вреремето той си губи смазочните свойства, което е друго много важно негово предназначение (да не говорим за буклуците и утайките които се трупат в системата).
Моя съвет е да го сменяш през 2 години, дори и да е само концентрат
Имай в предвид, че да покаже реално на колко замръзва, охладителната течност не трябва да е много загрята
- shneider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: по света и у нас..
- Пол: Мъж
- Кара: към мечтите си..
мерси колеги..това го имах в предвид, преди точно една година е сменен антифриза..тоест 2 пъти... но не ми отговорихте на въпроса.по какъв начин трябва да стане операцията така че да не влезе въздух в системата.??
- shneider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: по света и у нас..
- Пол: Мъж
- Кара: към мечтите си..
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Ако го отвориш на горещо ,естественно ,че ще изкипи-отваряш капачката,налягането пада,температурата се вдига рязко,някой получава втора степен изгаряния.Ако не бързаш-стоиш и чакаш един час и тогава отвърташ капачката,ако бързаш чакаш 10-на минути и много внимателно отвърташ капачката-ако усетиш ,че има налягане отново я затягаш и след 10-на минути пробваш отново.Ако имаш някакви съмнения ,че колата не е обезвъздушена както трябва, вечерта я изчакай да изстине ,отвърти капачката и я остави така цяла нощ-при свиването си водата ще изгони въздуха.На сутринта ако трябва долей още антифриз.
И какво има да ти проверяват-купуваш си един аерометър,на него е написано при какво температура се мери вискозитета на антифриза-обикновено 20 градуса и гледаш за какви градуси ти е направена охлаждащата течност-ако не ти хареса доливаш още антифриз.

И какво има да ти проверяват-купуваш си един аерометър,на него е написано при какво температура се мери вискозитета на антифриза-обикновено 20 градуса и гледаш за какви градуси ти е направена охлаждащата течност-ако не ти хареса доливаш още антифриз.
- shneider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: по света и у нас..
- Пол: Мъж
- Кара: към мечтите си..
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани