Облачно бъдеще за БМВ???
Модератор: Общи модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Облачно бъдеще за БМВ???
Наскоро прочетох в едно немско списание интервю с новия (от септември 2006) шеф на концерна BMW AG -Норберт Райтхофер и мился,че за някои от вас ще е интересно да научат,какво казва шефа
Статистиката за първото полугодие на 2007г. показва,че продажбите отново са се покачили,но печалбата е паднала с 17%.
Въпреки това до края на годината се очакват рекордни продажби на автомобилите BMW,MINI и Rolls-Royce(около 1.4млн. продадени автимобила-с 500 000 повече от 2001г.),както и рекордна печлба от около €3.8млрд.
Но това не радва чак толкова г-н Райтхофер,защтото той иска да подготви концерна за следващите 10-15години.
Една от стратегиите е да се продават БМВ-мотори и на другите концерни.
И,въпреки че за някои ще бъде трудно да си представят Мицубиши с БМВ-мотор,така ще има възвръщаемост на високите разходи по развитието на моторите!
Пресен пример за това е един от моторите за 1-ва серия,разработен заедно с концерна PSA(Пежо/Ситроен).
Очертава се и по-тясно сътрудничество с Мерцедес-Бенц!
Двата големи немски автопроизводители в момента разработват съвместно хибриден модел.
Голям и много актуален проблем напоследък е замърсяването на околната среда.
Като по тази тема БМВ е един от лидерите във внедряването на нови технологии за по-икономични мотори(в периода 1998-2007 средния разход на моделите на концерна е намален с 25%).
Общо взето това бяха акцентите в интервюто
източник:http://www.spiegel.de/

Статистиката за първото полугодие на 2007г. показва,че продажбите отново са се покачили,но печалбата е паднала с 17%.
Въпреки това до края на годината се очакват рекордни продажби на автомобилите BMW,MINI и Rolls-Royce(около 1.4млн. продадени автимобила-с 500 000 повече от 2001г.),както и рекордна печлба от около €3.8млрд.
Но това не радва чак толкова г-н Райтхофер,защтото той иска да подготви концерна за следващите 10-15години.
Една от стратегиите е да се продават БМВ-мотори и на другите концерни.
И,въпреки че за някои ще бъде трудно да си представят Мицубиши с БМВ-мотор,така ще има възвръщаемост на високите разходи по развитието на моторите!
Пресен пример за това е един от моторите за 1-ва серия,разработен заедно с концерна PSA(Пежо/Ситроен).
Очертава се и по-тясно сътрудничество с Мерцедес-Бенц!
Двата големи немски автопроизводители в момента разработват съвместно хибриден модел.
Голям и много актуален проблем напоследък е замърсяването на околната среда.
Като по тази тема БМВ е един от лидерите във внедряването на нови технологии за по-икономични мотори(в периода 1998-2007 средния разход на моделите на концерна е намален с 25%).
Общо взето това бяха акцентите в интервюто

източник:http://www.spiegel.de/
Това че продажбите се покачват означава търсене а вариантите са 2
-привличане на клиенти от по-нисък клас автомобили
-привличане на клиенти от същия клас но други марки
И двата са добри за нас като клиенти (та дори и на втората употреба)
Има го и момента с лизинга който се предпочита все повече и от фирми и от индивидуални купувачи
Това говори до известна степен и за достъпност, защото да не забравяме че в случая плащаме не само за автомобила а и за емблемата
А че ще предлагат двигатели
Нали знаем на телевизор Опера като му сложиха кинескоп Toshiba какво се получи - София-82

-привличане на клиенти от по-нисък клас автомобили
-привличане на клиенти от същия клас но други марки
И двата са добри за нас като клиенти (та дори и на втората употреба)
Има го и момента с лизинга който се предпочита все повече и от фирми и от индивидуални купувачи
Това говори до известна степен и за достъпност, защото да не забравяме че в случая плащаме не само за автомобила а и за емблемата



А че ще предлагат двигатели



Нали знаем на телевизор Опера като му сложиха кинескоп Toshiba какво се получи - София-82



- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7014864.stm
Причината за 17% спада в печалби е защото в момента БМВ харчат повече на разработка на нови технологии от потчти всички други производители.
CEOто смята че догодина ще са смъкнали вредните емисии на всички коли със 25% средно. . . което е много добре за бъдещето на фирмата. В доста държави започват да таксуват колите спрямо вредните им емисии.
Плюс това не забравяйте че най големия им пазар, Америка, не купуват 116ки. В Калифорния по малко от 323и аз не видях.
А акцийте на БМВ са паднали защото средно статистическия инвеститор търси днес за утре да направи некой лев а не гледа кво ще стане след 2-3 години. Ако имах кеш да инвестирам, бих купувал сега акции в БМВ.
Мисля че фирмата е в добри ръце и че се бори много добре с проблемите които авто-индустрията като цяло има в момента.
Не се тревожете, ще има кво да караме и за в бъдещето

Причината за 17% спада в печалби е защото в момента БМВ харчат повече на разработка на нови технологии от потчти всички други производители.
CEOто смята че догодина ще са смъкнали вредните емисии на всички коли със 25% средно. . . което е много добре за бъдещето на фирмата. В доста държави започват да таксуват колите спрямо вредните им емисии.
Плюс това не забравяйте че най големия им пазар, Америка, не купуват 116ки. В Калифорния по малко от 323и аз не видях.
А акцийте на БМВ са паднали защото средно статистическия инвеститор търси днес за утре да направи некой лев а не гледа кво ще стане след 2-3 години. Ако имах кеш да инвестирам, бих купувал сега акции в БМВ.
Мисля че фирмата е в добри ръце и че се бори много добре с проблемите които авто-индустрията като цяло има в момента.
Не се тревожете, ще има кво да караме и за в бъдещето


БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
ре
Това за съвместното използване на мотори от други производители BMW Group отдавна го прилагат! В новото и старото MINI се използват двигатели от PSA и Chraisler!
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Интерестна статия за БМВ, емисиите и новите технологии:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7035779.stm
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7035779.stm
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Малко допълнение към темата относно съвместното производство на мотори с ПСА
http://peugeotclub.info/forum/viewtopic.php?t=17363

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани