Въпрос за светлината която осветява номера отзад...
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
Въпрос за светлината която осветява номера отзад...
Искам да ви попитам дали има друг начин за смяна на крушките без да се маха номера защото е пломбиран все пак.




- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
ggb написа:става дума за туринг и не могат да се извадят без да се махне номера.
Странно аз защо ги свалям моите без да махам номера той с нищо не пречи

- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
Ами то хубаво обаче номера е прекалено високо и за малко не излиза но мерси все паки ще се опитам отново да го сваля,искам да попитам къде може в Пловдив качествено да си тапицирам волана благодаря предварително.
Вчера сутринта и аз имах същия проблем... за щастие го реших без да свалям номера. Бяха ми изгорели и двете лампи в плафоните. Откопчах ги от отвора, но не можаха да слязат достатъчно надолу, подозирам че и при теб е така...
Едната, мисля лявата, я хлъзнах надясно след откопчаването, инак опираше в едното стърчащо зъбче на поставката под номера, като я хлъзнах колкото може, тя излезе встрани от това зъбче и със силно дърпане и натискане на номера навътре (към ламарината) успях да го извадя и сменя лампата. Другият плафон нямаше как да го хлъзгам настрани, понеже куплунга му опираше вътре в стената на отвора - затова с едно адски остро ножче изрязах внимателно пластмасовото зъбче на поставката за номера косо в основата и пак с дърпане на плафона и натискане на номера навътре успях да го извадя и сменя лампата.
Подозирам обаче, че ако номера е занитен прекалено високо (близко до плафоните, ще бъде много по трудно или направо невъзможно да повториш моя похват.
Успях във всеки случай!
Едната, мисля лявата, я хлъзнах надясно след откопчаването, инак опираше в едното стърчащо зъбче на поставката под номера, като я хлъзнах колкото може, тя излезе встрани от това зъбче и със силно дърпане и натискане на номера навътре (към ламарината) успях да го извадя и сменя лампата. Другият плафон нямаше как да го хлъзгам настрани, понеже куплунга му опираше вътре в стената на отвора - затова с едно адски остро ножче изрязах внимателно пластмасовото зъбче на поставката за номера косо в основата и пак с дърпане на плафона и натискане на номера навътре успях да го извадя и сменя лампата.
Подозирам обаче, че ако номера е занитен прекалено високо (близко до плафоните, ще бъде много по трудно или направо невъзможно да повториш моя похват.
Успях във всеки случай!
- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани