Степените на Автоматичната скоростна кутия

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 14.09.2007
Местоположение: София

Степените на Автоматичната скоростна кутия

Мнение от bmw_coupe » 06 Окт 2007, 11:07

До сега не съм карал кола с автоматична скоростна кутия. Много скоро ми предстои. Имам следните неясни моменти:

Изображение

P - паркинг. Ползва се при оставяне на колата в неподвижна позиция за продължително време.

R - задна. Колата е неподвижна докато не натиснеш газта

N - неутрална. Колата е по инерция

D - директна. Колата потегля леко и ти само допълваш газ

Ето тук идва неясния за мен момент!

При D има две положения M/S. Едното би трябвало да значи Manual, другото Sport... но тук не съм напълно сигурен.

Как се превключва между двете? Когато си Manual може да ползваш лоста като Steptronic...за да стане това се натиска в ляво и след това напред и назад съответно за ниска и висока предавка? Какво се случва при Sport...там Manual според мен няма...

Дайте ми яснота по тея моменти момчета да не се излагам като ида да си взема колата.

Благодарско
BMW 325d Coupe Monaco Blue

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Бургас
Кара: много
Мечтае да кара: винаги

Мнение от Инаф » 06 Окт 2007, 12:55

Да правилно, какво по-Спорт търсиш от "Мануал" :!: :?:
Ако дадеш веднъж на "Спорт" - ( мръднеш лоста в ляво ) и след това превключиш "мануал" на по-висока или по-ниска предавка можеш единствено да се върнеш на обикновения режим - като мръднеш лоста в дясно. И така пак от начало 8)

ПС: За първи път виждам БМВ с "+" напред и "-" назад :?: :evil:
E60 ///M5 is the ultimate BMW.

..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 06 Окт 2007, 13:08

Инаф написа:Да правилно, какво по-Спорт търсиш от "Мануал" :!: :?:
Ако дадеш веднъж на "Спорт" - ( мръднеш лоста в ляво ) и след това превключиш "мануал" на по-висока или по-ниска предавка можеш единствено да се върнеш на обикновения режим - като мръднеш лоста в дясно. И така пак от начало 8)

ПС: За първи път виждам БМВ с "+" напред и "-" назад :?: :evil:


я верно, що са на опаки тука бре .. на всички е39ки ли е така или тая е накув тунинг
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 06 Окт 2007, 13:48

Егати депресията,а спортен режим на автоматика няма ли?
П.С. Сега се връщам от Камор ала-бала Премиум Селекшън и там почти 100% са с такива скорости :evil: Какво стана с добрата стара ръчна скоростна кутия :bang:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 10.05.2005

Мнение от eraziel » 06 Окт 2007, 14:09

Има, ама той и той е един спортен ... :)
На е39 '2000г като го пуснеш на ръчна смяна като цъкнеш нагоре или надолу чакаш близо 2 секунди докато се сети да превключи :roll:
In Ban We Trust!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 06 Окт 2007, 14:45

Понеже виждам всички си лафите а все още никой не е отговорил на
потребителя, ще се опитам аз да го сторя.
Когато си на позиция D и бутнеш лоста в ляво минаваш на режим SD
това е режим в който смяната на скорости става също автоматично но
се променят работните режими на кутията - започва да сменя скоростите
малко по късно (при бензиновите модели с около 600-700 оборота по
нагоре), също така получаваш по добра реакция от кутията при рязко
подаване на газ а същи и малко по-бърза смяна на предавките.
Ако вече си на режим SD при побутване на листа напред или назад
съотвено минаваш на ръчен режим на работа на автоматика, като при
този режим се очаква потребителска намеса за да се сменят скоростите.
От моя скромен близо 5 годишен опит с автоматиците мога да споделя,
че много рядко (почти никога) не ми се налага ползването на ръчния
режим, спортния го ползвам по-често.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 14.09.2007
Местоположение: София

Мнение от bmw_coupe » 06 Окт 2007, 19:59

:bchug: това ми трябваше
BMW 325d Coupe Monaco Blue

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 06 Окт 2007, 22:30

10х Роска :winky:
А как реагира в стандартния режим,примерно при изкачване от Банско към Шилигарника /вярвам познаваш пътя/,при отнемане на газ преди завой качва ли предавка на горе? А в режим "спорт"?

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 06 Окт 2007, 22:36

NeoPrint написа:10х Роска :winky:
А как реагира в стандартния режим,примерно при изкачване от Банско към Шилигарника /вярвам познаваш пътя/,при отнемане на газ преди завой качва ли предавка на горе? А в режим "спорт"?

зависи от това с каква сила натиснеш педала после. Отделно сме говорили по въпроса, че тези скоростни кутии имат опция да се самоубочават от начина на каране и терена по, който се кара. Така след няколко км изкачване към Шилигарника, кутията ще почне да включва на по високи обороти и ще държи скоростите дълго ...

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 07 Окт 2007, 7:59

2 неща:

1. Когато си на "R" колата пак потелгя леко като пуснеш спирачката, просто на зад 8)

2. D = "Drive", не "Директна"
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 07 Окт 2007, 11:34

Нали знаате като сте с 200 не включвайте на "R" - Rally, защото лоша участ ще сполети колата :mhihi: :mhihi: :mhihi:
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 07 Окт 2007, 11:38

amd написа:Нали знаате като сте с 200 не включвайте на "R" - Rally, защото лоша участ ще сполети колата :mhihi: :mhihi: :mhihi:


В движение не можеш да преместиш лоста на нищо друго освен "N" - нитро.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 21.06.2007
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: E 46 2004г
Мечтае да кара: чисто нова Скания

Мнение от kris_j » 07 Окт 2007, 11:42

MaXimal написа:
amd написа:Нали знаате като сте с 200 не включвайте на "R" - Rally, защото лоша участ ще сполети колата :mhihi: :mhihi: :mhihi:


В движение не можеш да преместиш лоста на нищо друго освен "N" - нитро.


Може може :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ВЕДНЪЖ BMW ВИНАГИ BMW
МРАЗЯ ДА ПИША
Изображение

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 07 Окт 2007, 13:03

kris_j написа:
MaXimal написа:
amd написа:Нали знаате като сте с 200 не включвайте на "R" - Rally, защото лоша участ ще сполети колата :mhihi: :mhihi: :mhihi:


В движение не можеш да преместиш лоста на нищо друго освен "N" - нитро.


Може може :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Само на Тойоти под наем става това . . . от мен да го знаеш :mhihi: .. . пуу кат се сетя за онзи кофтор дет ми дадоха докато оправяха БМВто още ме е яд.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 07 Окт 2007, 13:09

може и задна да включиш ако натиснеш толко спирачката, че д аблокират гумите докато превключваш ....ама тва теоретично само .... абс-а че ти прай мръсно
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook