"Ден на импортите" и динамометри (големи снимки!)
Модератори: mitaka7, Общи модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
"Ден на импортите" и динамометри (големи снимки!)
по традиция всяка година MTI (голям тунер за предимно американски коли) прави "динамометрични събори" където идват най-мощните коли от цяла америка и си мерят пи*ките на динамометъра.
на "деня на импорта" се показват предимно и само супри защото те са доказали че са най-удачната платформа за много коне със относително малко пари... повечето такива са "кралици на динамометъра" (dyno queens)- нарицателно за много коне но не толкова впечатляващи времена на 400 метра поради огромния турбо лаг и проблемите със старта. затова е нормално една супра 800 коня да е "само" 10.х на 400 метра но със 140+ мили терминална скорост накрая (за сравнение едно сузуки хауабуса излиза със толкова)...
тази година имаше и специлен гост - един би-турбо вайпър които показа все пак че ако 3 литра със огромно турбо дават 800+ коня на задните гуми, то 8 литра със 2 турбота "напълват" динамометъра със 1200+ коня и толкова въртящ момент... в действителност вайпъра е около 1400 коня (без азота), но динамометъра е до 1200
следват снимки. първите 2 снимки са първите 20тина "тегления" и резултатите. #9 е вайпъра.
на "деня на импорта" се показват предимно и само супри защото те са доказали че са най-удачната платформа за много коне със относително малко пари... повечето такива са "кралици на динамометъра" (dyno queens)- нарицателно за много коне но не толкова впечатляващи времена на 400 метра поради огромния турбо лаг и проблемите със старта. затова е нормално една супра 800 коня да е "само" 10.х на 400 метра но със 140+ мили терминална скорост накрая (за сравнение едно сузуки хауабуса излиза със толкова)...
тази година имаше и специлен гост - един би-турбо вайпър които показа все пак че ако 3 литра със огромно турбо дават 800+ коня на задните гуми, то 8 литра със 2 турбота "напълват" динамометъра със 1200+ коня и толкова въртящ момент... в действителност вайпъра е около 1400 коня (без азота), но динамометъра е до 1200

следват снимки. първите 2 снимки са първите 20тина "тегления" и резултатите. #9 е вайпъра.
Последна промяна alx на 23 Мар 2004, 18:24, променена общо 2 пъти
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
Aah tez Viperi
Qvno toz RSI Viper e utrepal nekolko Supri na Dyno-to:) Vyzmozno e i da e e All-Motor 1200+bhp ,samo che AzE NEvervam.
Na toq Event obache ne e imalo qvno dostatycno seriozni Supri za da nakazat naglite V10-taci sys TriPyti po-golemite Matori:) Za tova pyk na DragStripa Suprite si go vrystat ,osoben taz na TitanMotor Sport deto si pravi 9 sec kato za zakuska.
Na koito mu se gledat videota:
Titan Supra ,8.9sec:
http://highboost.com/movies/TitanRace/titan890a.mpeg
9.002 sys DragRadials daze:)
http://highboost.com/movies/TitanRace/titan9160.mpg
Na toq Event obache ne e imalo qvno dostatycno seriozni Supri za da nakazat naglite V10-taci sys TriPyti po-golemite Matori:) Za tova pyk na DragStripa Suprite si go vrystat ,osoben taz na TitanMotor Sport deto si pravi 9 sec kato za zakuska.
Na koito mu se gledat videota:
Titan Supra ,8.9sec:
http://highboost.com/movies/TitanRace/titan890a.mpeg
9.002 sys DragRadials daze:)
http://highboost.com/movies/TitanRace/titan9160.mpg

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Туу туу фаст енд очень фюриъс! (Иво, не е към теб!)
Алекс, екстра си го маскирал трабанта, ама май си забравил на задната кора водолазкото оборудване:wink: Пожелавам си след време да можем да си организираме такова мерене на п***и с БМВ-та...
Алекс, екстра си го маскирал трабанта, ама май си забравил на задната кора водолазкото оборудване:wink: Пожелавам си след време да можем да си организираме такова мерене на п***и с БМВ-та...

Never mistake motion for action...
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
Wizi написа:Някой интересува ли се от греШките на Диното или идеята е просто zа самата класация?
Грешка няма ,Випера си е над 1200коня:) Явно обаче никои не се е интересувал от това колко нитро е дозирал от тез "водолазни бутилки" ,предполагам около 300-400шота.

бутилките били празни разправят
... от 8 литра със 16 паунда налягане се изкарват чисто 1400 коня на вала без разни патерици.. а и да пръскаше при тези коне във "нормални" коли никои не пръска повече от 100-200 коня дюза - предимно за охлаждане - резултата е страхотен...
повечето големи супри пръскат по 75-100 коня само за охлаждане и дават по 150-200 коня на задните гуми подобрение...

повечето големи супри пръскат по 75-100 коня само за охлаждане и дават по 150-200 коня на задните гуми подобрение...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
Eeh
Значи във границите на Маитапа ,Бутилките са верно водолазни:) Даже са си и 2х50 паунда ,което си е точно колкото най-големите водолазни бутилчета.
А обратно към сериозното - понеже много хора разправят разни работи ,аз смятам ,че може да се доверим на това което казва собственика на тоз Виперез ,а то е:
'00 GTS RSI SC 1000 with NOS, Blower Only 944 RWHP(SAE) Blower+Nos 1200+ RWHP (SAE) 9.52 @ 152 (Albert C.) 9.82 @ 144 (personal best)
Значи да поясна. Випера не е Турбо ,а Paxton SuperCharger. На всичкото и отгоре е стрелял със поне 300шота за да може да стигне тези 1300-1400 коня ... и въпреки всичко ,върви колкото за една 3 литрова Супра.
А обратно към сериозното - понеже много хора разправят разни работи ,аз смятам ,че може да се доверим на това което казва собственика на тоз Виперез ,а то е:
'00 GTS RSI SC 1000 with NOS, Blower Only 944 RWHP(SAE) Blower+Nos 1200+ RWHP (SAE) 9.52 @ 152 (Albert C.) 9.82 @ 144 (personal best)
Значи да поясна. Випера не е Турбо ,а Paxton SuperCharger. На всичкото и отгоре е стрелял със поне 300шота за да може да стигне тези 1300-1400 коня ... и въпреки всичко ,върви колкото за една 3 литрова Супра.

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани