Боксерът
Модератор: Общи модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
ngc7052 написа:Аз нищо не разбирам ,но 128 коня не са ли малко за 1200кубиков мотор...И да е най-мощният, който бмв са произвеждалиBMW K1200S е 160 к.с. Някой да ме просвети
Ами то го пише в заглавието




Ако не знаеш ко e боксер питай ей тоа пич, той щи каже

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Тва е напълно варноngc7052 написа:Аз нищо не разбирам



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
krika написа:Тва е напълно варноngc7052 написа:Аз нищо не разбирамТа явно никой не ебава да чете....става въпрос за най-мощния БОКСЕР правен серийно от която и да е марка
Тва, че има сериини мотори с по 185кс(разбира се редови) няма нищо общо със случая, за който сме се събрали тука
А за въртящ момент няма ли да си говорим? 185кс ама на 13,000,000 оборота

И все пак ако някой ме светне защо YZF-R1 се чувства толкова лека няма да ви се обидя

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
WeiSTD написа:krika написа:Тва е напълно варноngc7052 написа:Аз нищо не разбирамТа явно никой не ебава да чете....става въпрос за най-мощния БОКСЕР правен серийно от която и да е марка
Тва, че има сериини мотори с по 185кс(разбира се редови) няма нищо общо със случая, за който сме се събрали тука
А за въртящ момент няма ли да си говорим? 185кс ама на 13,000,000 оборота
И все пак ако някой ме светне защо YZF-R1 се чувства толкова лека няма да ви се обидя
Ми защото е наистина доста лека

Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt 

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
M3CSL написа:WeiSTD написа:krika написа:Тва е напълно варноngc7052 написа:Аз нищо не разбирамТа явно никой не ебава да чете....става въпрос за най-мощния БОКСЕР правен серийно от която и да е марка
Тва, че има сериини мотори с по 185кс(разбира се редови) няма нищо общо със случая, за който сме се събрали тука
А за въртящ момент няма ли да си говорим? 185кс ама на 13,000,000 оборота
И все пак ако някой ме светне защо YZF-R1 се чувства толкова лека няма да ви се обидя
Ми защото е наистина доста лека
177кг сравнени с 186кг на моя. 9кг не ми се струва голяма разлика. Може би е с по нисък център на тежестта, по друг начин не мога да си го обясня.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
WeiSTD написа:177кг сравнени с 186кг на моя. 9кг не ми се струва голяма разлика. Може би е с по нисък център на тежестта, по друг начин не мога да си го обясня.
9 кила за мотор са си доста. А и както ти си казал ако центъра
на тежеста е малко по на ниско и ще се усеща голяма разлика

Нали усещаш разлика при пълен и празен резервоар

Последна промяна zAcK на 05 Окт 2007, 15:56, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
9 кила (даже и за мотор) не са толкова много. Значи като стигнем резервата на 15-литровия резервоар и все едно караме съвсем друг мотор?!?
Геометрия и център на тежестта...
Пример: имам Ямаха 750СуперТенере - малко под 200кг суха; и CBR1100BlackBird - малко под 230 сух. Да, ама Бърда се "усеща" много по-лек, при все че ендурото си влиза много готино в завои...

Пример: имам Ямаха 750СуперТенере - малко под 200кг суха; и CBR1100BlackBird - малко под 230 сух. Да, ама Бърда се "усеща" много по-лек, при все че ендурото си влиза много готино в завои...

- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
само аз ли съм фен на...



"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
за това как се чувства всеки мотор - теглото и центъра на тежеста са само част от факторите.
друг важен фактор е наклона на вилицата (fork rake). колкото по-стръмен - толкова по-лек се усеща мотора. проблема е че ако е много стръмен (като на дукати-тата) при по-високи скорости може да се размърда - които му "оживявал" голям мотор във ръцете при високи скорости- знае какъв анален ефект има...
затова и повечето такива "стръмни" мотори имат успокоител (steering damper) което всъщност е мъничък амортесьор и случи да успокоява кормилото при по-високи скорости...
и не на последно място е профила на задната гума. колкото по-малък радиус - толкова по-чувствителен се усеща мотора. проблема е че напоследък многото коне започнаха да диктуват да се ползват по-широки задни гуми (190-200 че и нагоре) които обаче поради конструкцията си имат доста плосък профил които осигурява сцепление за ускорение по права линия, но изисква "усилие" да качиш гумата на ръб- което пък се усеща като "мързеливост" във мотора и нежелание да завива.
а боксерите са готини щото седят ниско и имат мноо въртящ момент, но са като цяло ниско-оборотни и на високите имат навика да ги хваща астмата...
друг важен фактор е наклона на вилицата (fork rake). колкото по-стръмен - толкова по-лек се усеща мотора. проблема е че ако е много стръмен (като на дукати-тата) при по-високи скорости може да се размърда - които му "оживявал" голям мотор във ръцете при високи скорости- знае какъв анален ефект има...

и не на последно място е профила на задната гума. колкото по-малък радиус - толкова по-чувствителен се усеща мотора. проблема е че напоследък многото коне започнаха да диктуват да се ползват по-широки задни гуми (190-200 че и нагоре) които обаче поради конструкцията си имат доста плосък профил които осигурява сцепление за ускорение по права линия, но изисква "усилие" да качиш гумата на ръб- което пък се усеща като "мързеливост" във мотора и нежелание да завива.
а боксерите са готини щото седят ниско и имат мноо въртящ момент, но са като цяло ниско-оборотни и на високите имат навика да ги хваща астмата...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
На СВ-то, между пълен и празен резервоар разлика не се осеща много.
Мисля че трябва като сменя континента да разгледам на Кавазаки моделите малко по от близко че изоставам с матеряла. . . Кефат ме БМВ, но трябва да пробвам високо-оборотен мотор за известно време та поне да мога да сравня 2те понятия както трябва и тогава да решавам какво ще печели место в гаража.
Мисля че трябва като сменя континента да разгледам на Кавазаки моделите малко по от близко че изоставам с матеряла. . . Кефат ме БМВ, но трябва да пробвам високо-оборотен мотор за известно време та поне да мога да сравня 2те понятия както трябва и тогава да решавам какво ще печели место в гаража.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
Брато не се боисе не си само ти фен на сузуки.Мом4ета нека да несе караме ама като фен на моторите мисля 4е този пат бмв са се изложели и то много.Този мотор е копие на много други мотори рама на дукати гарнета и опашка стил хонда и предница на сузуку
К2 1000 ина4е двигателя на този мотор може да е за швабите страхотен но за нас в БГ-то сие ску4ен те швабите са страшни фенове на туристите.Ина4е наи добрия мотор за каране и возене е хонда но това е тема на друг разговор ина4е сузуки е наварха а иямаха нека ги оставим даси правят HI-FI техинката.Мом4ета БМВ могат да правят наи страхотните коли но мотори немогат.Това е отмен.
К2 1000 ина4е двигателя на този мотор може да е за швабите страхотен но за нас в БГ-то сие ску4ен те швабите са страшни фенове на туристите.Ина4е наи добрия мотор за каране и возене е хонда но това е тема на друг разговор ина4е сузуки е наварха а иямаха нека ги оставим даси правят HI-FI техинката.Мом4ета БМВ могат да правят наи страхотните коли но мотори немогат.Това е отмен.
само най-добрите умират млади
re
biko написа:Брато не се боисе не си само ти фен на сузуки.Мом4ета нека да несе караме ама като фен на моторите мисля 4е този пат бмв са се изложели и то много.Този мотор е копие на много други мотори рама на дукати гарнета и опашка стил хонда и предница на сузуку
К2 1000 ина4е двигателя на този мотор може да е за швабите страхотен но за нас в БГ-то сие ску4ен те швабите са страшни фенове на туристите.Ина4е наи добрия мотор за каране и возене е хонда но това е тема на друг разговор ина4е сузуки е наварха а иямаха нека ги оставим даси правят HI-FI техинката.Мом4ета БМВ могат да правят наи страхотните коли но мотори немогат.Това е отмен.
"Ние в България" не е ли малко несериозно да го употребяваш


Аз, например, съм фен на баварските мотори

Дай право на всеки да има собствен вкус, става ли


35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани