Боксерът

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 04 Окт 2007, 20:33

ngc7052 написа:Аз нищо не разбирам ,но 128 коня не са ли малко за 1200кубиков мотор...И да е най-мощният, който бмв са произвеждали :roll: BMW K1200S е 160 к.с. Някой да ме просвети ;)


Ами то го пише в заглавието :mhihi: :mhihi: :mhihi: Ко да те светваме :mhihi:
Ако не знаеш ко e боксер питай ей тоа пич, той щи каже :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 04 Окт 2007, 23:13

ngc7052 написа:Аз нищо не разбирам
Тва е напълно варно ;) Та явно никой не ебава да чете....става въпрос за най-мощния БОКСЕР правен серийно от която и да е марка :idea: Тва, че има сериини мотори с по 185кс(разбира се редови) няма нищо общо със случая, за който сме се събрали тука :D

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 05 Окт 2007, 1:00

krika написа:
ngc7052 написа:Аз нищо не разбирам
Тва е напълно варно ;) Та явно никой не ебава да чете....става въпрос за най-мощния БОКСЕР правен серийно от която и да е марка :idea: Тва, че има сериини мотори с по 185кс(разбира се редови) няма нищо общо със случая, за който сме се събрали тука :D


А за въртящ момент няма ли да си говорим? 185кс ама на 13,000,000 оборота :mhihi:


И все пак ако някой ме светне защо YZF-R1 се чувства толкова лека няма да ви се обидя 8)
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 05 Окт 2007, 14:44

Вие сте ебаси пичовете :evil: съжалявам че попитах...закво влизам в тоя форум вече и аз не знам...айде със здраве ;)
But does a human form display to those who dwell in realms of day

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 05 Окт 2007, 15:35

WeiSTD написа:
krika написа:
ngc7052 написа:Аз нищо не разбирам
Тва е напълно варно ;) Та явно никой не ебава да чете....става въпрос за най-мощния БОКСЕР правен серийно от която и да е марка :idea: Тва, че има сериини мотори с по 185кс(разбира се редови) няма нищо общо със случая, за който сме се събрали тука :D


А за въртящ момент няма ли да си говорим? 185кс ама на 13,000,000 оборота :mhihi:


И все пак ако някой ме светне защо YZF-R1 се чувства толкова лека няма да ви се обидя 8)



Ми защото е наистина доста лека :)
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 05 Окт 2007, 15:52

M3CSL написа:
WeiSTD написа:
krika написа:
ngc7052 написа:Аз нищо не разбирам
Тва е напълно варно ;) Та явно никой не ебава да чете....става въпрос за най-мощния БОКСЕР правен серийно от която и да е марка :idea: Тва, че има сериини мотори с по 185кс(разбира се редови) няма нищо общо със случая, за който сме се събрали тука :D


А за въртящ момент няма ли да си говорим? 185кс ама на 13,000,000 оборота :mhihi:


И все пак ако някой ме светне защо YZF-R1 се чувства толкова лека няма да ви се обидя 8)



Ми защото е наистина доста лека :)


177кг сравнени с 186кг на моя. 9кг не ми се струва голяма разлика. Може би е с по нисък център на тежестта, по друг начин не мога да си го обясня.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 05 Окт 2007, 15:54

WeiSTD написа:177кг сравнени с 186кг на моя. 9кг не ми се струва голяма разлика. Може би е с по нисък център на тежестта, по друг начин не мога да си го обясня.


9 кила за мотор са си доста. А и както ти си казал ако центъра
на тежеста е малко по на ниско и ще се усеща голяма разлика :roll:
Нали усещаш разлика при пълен и празен резервоар :D
Последна промяна zAcK на 05 Окт 2007, 15:56, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 05 Окт 2007, 15:56

Абе и 9 кила са разлика при тея машини :) Иначе да това за ниския център на тежеста го има щото съм се качвал на 1 ендуро хонда доминатор ли кво беше и ми се стори бая по-тежко от такъв по-спортен мотор въпреки ,че разликата е 10-15 килограма.
Р1 рулира ;)
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Варна
Детайли за колата: touring 318tds

Мнение от Shider » 05 Окт 2007, 18:13

9 кила (даже и за мотор) не са толкова много. Значи като стигнем резервата на 15-литровия резервоар и все едно караме съвсем друг мотор?!?
:idea: Геометрия и център на тежестта...
Пример: имам Ямаха 750СуперТенере - малко под 200кг суха; и CBR1100BlackBird - малко под 230 сух. Да, ама Бърда се "усеща" много по-лек, при все че ендурото си влиза много готино в завои... :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 961
Регистриран на: 24.10.2002
Пол: Мъж

Мнение от [FF]GODFLESH » 05 Окт 2007, 20:07

само аз ли съм фен на...Изображение :mhihi:
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 05 Окт 2007, 21:38

за това как се чувства всеки мотор - теглото и центъра на тежеста са само част от факторите.

друг важен фактор е наклона на вилицата (fork rake). колкото по-стръмен - толкова по-лек се усеща мотора. проблема е че ако е много стръмен (като на дукати-тата) при по-високи скорости може да се размърда - които му "оживявал" голям мотор във ръцете при високи скорости- знае какъв анален ефект има... :) затова и повечето такива "стръмни" мотори имат успокоител (steering damper) което всъщност е мъничък амортесьор и случи да успокоява кормилото при по-високи скорости...

и не на последно място е профила на задната гума. колкото по-малък радиус - толкова по-чувствителен се усеща мотора. проблема е че напоследък многото коне започнаха да диктуват да се ползват по-широки задни гуми (190-200 че и нагоре) които обаче поради конструкцията си имат доста плосък профил които осигурява сцепление за ускорение по права линия, но изисква "усилие" да качиш гумата на ръб- което пък се усеща като "мързеливост" във мотора и нежелание да завива.

а боксерите са готини щото седят ниско и имат мноо въртящ момент, но са като цяло ниско-оборотни и на високите имат навика да ги хваща астмата...
алекс
трабант 601с
разни други возила

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 06 Окт 2007, 4:52

На СВ-то, между пълен и празен резервоар разлика не се осеща много.

Мисля че трябва като сменя континента да разгледам на Кавазаки моделите малко по от близко че изоставам с матеряла. . . Кефат ме БМВ, но трябва да пробвам високо-оборотен мотор за известно време та поне да мога да сравня 2те понятия както трябва и тогава да решавам какво ще печели место в гаража.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 22.09.2006

Мнение от BigBoss » 06 Окт 2007, 10:37

Супер е :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Мнение от biko » 09 Окт 2007, 23:05

Брато не се боисе не си само ти фен на сузуки.Мом4ета нека да несе караме ама като фен на моторите мисля 4е този пат бмв са се изложели и то много.Този мотор е копие на много други мотори рама на дукати гарнета и опашка стил хонда и предница на сузуку
К2 1000 ина4е двигателя на този мотор може да е за швабите страхотен но за нас в БГ-то сие ску4ен те швабите са страшни фенове на туристите.Ина4е наи добрия мотор за каране и возене е хонда но това е тема на друг разговор ина4е сузуки е наварха а иямаха нека ги оставим даси правят HI-FI техинката.Мом4ета БМВ могат да правят наи страхотните коли но мотори немогат.Това е отмен.
само най-добрите умират млади

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 30.03.2005
Местоположение: Pleven

re

Мнение от SkyWalker » 09 Окт 2007, 23:58

biko написа:Брато не се боисе не си само ти фен на сузуки.Мом4ета нека да несе караме ама като фен на моторите мисля 4е този пат бмв са се изложели и то много.Този мотор е копие на много други мотори рама на дукати гарнета и опашка стил хонда и предница на сузуку
К2 1000 ина4е двигателя на този мотор може да е за швабите страхотен но за нас в БГ-то сие ску4ен те швабите са страшни фенове на туристите.Ина4е наи добрия мотор за каране и возене е хонда но това е тема на друг разговор ина4е сузуки е наварха а иямаха нека ги оставим даси правят HI-FI техинката.Мом4ета БМВ могат да правят наи страхотните коли но мотори немогат.Това е отмен.


"Ние в България" не е ли малко несериозно да го употребяваш :?: :idea:
Аз, например, съм фен на баварските мотори ;)
Дай право на всеки да има собствен вкус, става ли :?: :D

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook