Боксерът
Модератор: Общи модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Боксерът
BMW Motorrad превърна мечтата на хилядите почитетели на мотоциклетите с двигател боксер в реалност. Компанията представи най- мощния, лек и технологичен мотор на всички времена- HP2 Sport.
Разработен на базата на R 1200 S Sports Boxer, HP2 Sport е третият модел от HP (High Performance) гамата на марката. За мотоциклета е бил проектиран най- мощния боксеров двигател, създаван някога. Той е и първият такъв мотор с два горни разпределителни вала. Максималната мощност на агрегата достига 128 конски сили при 8 750/мин, а максималният му въртящ момент от 115 Нм се достига при 6 000/мин. Теглото на мотоциклета е 178 килограма.
BMW HP2 Sport разполага и със система quickshifter (за първи път при сериен мотор), която позволява мигновено превключване на предавките без отпускане на газта и употребата на съединител. При желание от страна на потребителите НР2 Sport може да бъде оборудван и със спирачна антиблокираща система, която може да бъде изключвана. Оптималната позиция на тялото е гарантирана благодарение на възможността за регулиране на спирачния педал и този за превключването на скоростите.
http://auto-press.net/index.php?cat=31&sub=3686
Разработен на базата на R 1200 S Sports Boxer, HP2 Sport е третият модел от HP (High Performance) гамата на марката. За мотоциклета е бил проектиран най- мощния боксеров двигател, създаван някога. Той е и първият такъв мотор с два горни разпределителни вала. Максималната мощност на агрегата достига 128 конски сили при 8 750/мин, а максималният му въртящ момент от 115 Нм се достига при 6 000/мин. Теглото на мотоциклета е 178 килограма.
BMW HP2 Sport разполага и със система quickshifter (за първи път при сериен мотор), която позволява мигновено превключване на предавките без отпускане на газта и употребата на съединител. При желание от страна на потребителите НР2 Sport може да бъде оборудван и със спирачна антиблокираща система, която може да бъде изключвана. Оптималната позиция на тялото е гарантирана благодарение на възможността за регулиране на спирачния педал и този за превключването на скоростите.
http://auto-press.net/index.php?cat=31&sub=3686
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Мани другото ами и е красавец
Боксерчето на батко
Как искам един такъв.
Хич не ми трябват някви жълтурковци



Боксерчето на батко

Хич не ми трябват някви жълтурковци




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Много е див изверга
И си представям как боботи тоз боксер 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Само не знам как изчислиха че 178кг е леко. SVто ми тежеше толкова.
Както и да е, на външен виде ме кефи и може още този уикенд да се завъртя около дилъра да видя кога идват и да му врътна едно кръгче.
Както и да е, на външен виде ме кефи и може още този уикенд да се завъртя около дилъра да видя кога идват и да му врътна едно кръгче.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
WeiSTD написа:Само не знам как изчислиха че 178кг е леко. SVто ми тежеше толкова.
Както и да е, на външен виде ме кефи и може още този уикенд да се завъртя около дилъра да видя кога идват и да му врътна едно кръгче.
За 1200 викаш не е леко


- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
WeiSTD написа:Само не знам как изчислиха че 178кг е леко
Ееее батко ко напрай. Леко си е и още как. За 1170cc е супер

Тя една 600 кубикова ЦБР-ка е 169 кила



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Нещо не си в час ама нищо, а АТВто ти с 1200 кубиков двигател ли еWeiSTD написа:Само не знам как изчислиха че 178кг е леко. SVто ми тежеше толкова.
Както и да е, на външен виде ме кефи и може още този уикенд да се завъртя около дилъра да видя кога идват и да му врътна едно кръгче.





Последна промяна krika на 04 Окт 2007, 12:25, променена общо 1 път
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
krika написа:Нещо не си в час ама нищо, а АТВто ти с 1200 кубиков двигател ли еWeiSTD написа:Само не знам как изчислиха че 178кг е леко. SVто ми тежеше толкова.
Както и да е, на външен виде ме кефи и може още този уикенд да се завъртя около дилъра да видя кога идват и да му врътна едно кръгче.![]()
Та около 170кг се въртят сите расови 1000дарки
А точно пък за БМВ това е АДСКИ леко
....чай, не видях, че колегите вече са те нахранили
Suzuki SV1000S е мотор, не ATV

Иначе проверих и признавам че греша. Изказах се неподготвен. Ямаха Р1 е 177кг а моя беше 186кг.
Просто Yamaha R1 ми се струваше МНОГО по лека от моя. Ама като казвам много имам предвид че се чувствах като на велосипед. Не знам защо.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Бати къде съм прочел АТВ беееWeiSTD написа:Suzuki SV1000S е мотор, не ATV![]()

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани