Открийте разликите.

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Мнение от Tender » 22 Мар 2004, 23:59

Пичове дръжте се естествено!!! :) Единственото общо между двете коли е че са със 4 колела!!!
SGV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Мнение от Tender » 23 Мар 2004, 0:03

nuzzo написа:Още малко прилика :D Тук аз виждам и прилика в C-колоната, не амо по пропорции и общо впечатление за обеми, и размери. БМВ-то е х3

Кво значи прилика "по пропорции и общо впечатления за обеми"? :dunno: Лично аз виждам че просто и двата дизайна са с абсолютно еднаква тема! Определено някой е взаимствал тука!!!
SGV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Мнение от Tender » 23 Мар 2004, 0:05

PARADOX_sf написа:По тая логика мога да кажа, че БМВ крадат от Хонда. Щото тоя новия им роъдстер много прилича на С2000!

Аз лично бих се учудил ако не го кажеш!!!
SGV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 14.08.2003
Местоположение: София

Мнение от nuzzo » 23 Мар 2004, 2:55

Tender написа:
nuzzo написа:Още малко прилика :D Тук аз виждам и прилика в C-колоната, не амо по пропорции и общо впечатление за обеми, и размери. БМВ-то е х3

Кво значи прилика "по пропорции и общо впечатления за обеми"? :dunno: Лично аз виждам че просто и двата дизайна са с абсолютно еднаква тема! Определено някой е взаимствал тука!!!


Означва, че по теорията за формата, парвото което прави впечатлвние на човек е обема, прпопрциите и размерите(по точно съизмеримоста, размера като сравнителна величина)или като погледнеш даден предмет парво го сравняваш с околните предмети по големина после придобиваш представа за пропорции далжина към височина и т.н
По тези признаци можеш да кажеш при повторно виждане дали е същия предмет. Това се използва и като похват при рисуването по памет. Това качество се използва за да се създават предмети със създаващо сходно впечатление за друг предмет, без те да са абсолютно еднакви.
Иначе казано ако ти харесваш БМВ но неможеш да си го позволиш и видиш кола която ти напомния БМВ която е на цена приемлива за теб, то има вероятност да си купиш евтината прилика. По този начин ти имаш нещо като БМВ, а фирмата произвела колата не е усъдена по закона за Авторското право и сходните му права.



П.С. В тази тема изках да покажа гениалността и униклността на БМВ, Уникалност която всеки иска да притежава и която много копират или се опреличават с нея. Но май останах не разбаран!
Изображение
NUZZO

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 23 Мар 2004, 3:21

Човече напълно те разбирам(не си останал неразбран).БМВ винаги е била фирма която диктува световния дизайн и естествено всички се мъчат да им подражават.Само погледнете на 5цата новия фар скъсаха се да го копират въпреки че не го харесваха.

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 23 Мар 2004, 10:23

nuzzo написа:А и другите модели яко копират БМВ Lexsus is 200, To и името напониа за БМВ


Ето ви сега малко повече инфо за казаното от нуззо по горе! Цитирам Авто Труд, Брой 111/9 1998г. Заглавието е на първа страница и гласи: "Тойота се цели в нишата на БМВ" ... ама как се цели... :lol: :

"Японската фирма №1 демонстрира финалния вид на изцяло новата си кола, предназначена да атакува позициите на БМВ в сектора на "3"-та му серия...."
"...По стар японски обичай в автоиндустрията, в Тойота не се опитват да откриват Америка сами и отново. Просто взимат най-добрия образец (в случая "3"-та серия на БМВ) и се "учат" от него. Задното предаване, шест цилиндровия редови двигател(нов за фирмата), габаритът и видът на окачването, "мот-а-мо" повтарящи данните на малката баварка са добро доказателство за възприемчивостта на японските инженери към хубавото и доброто."
"...Според Тойота, независимо от почти идентичните размери с БМВ "3"-та серия..."
"....очаква се цената да е достатъчно конкурентно способна спрямо тази на новата "3"-та серия на БМВ. По всяка вероятност това ще означава базова цена около 40000-50000DM, точно там където и Ягуар ще се опита да намести своя малък модел X 400, като и двата претендента ще се опитват да бутнат от трона малката баварка."

No Comment! Те хората добре са си го казали!
ПС: Много е интересно да гледаш и четеш за нещо преминало във времето.
ще се опитват да бутнат от трона малката баварка
:mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :mha:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 23 Мар 2004, 18:26

Човече ти направо я заключи темата :mha: :mha: :mha: евала :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 14.08.2003
Местоположение: София

Мнение от nuzzo » 23 Мар 2004, 21:03

Бързо да си признаеш чии е архива :twisted:
Изображение
NUZZO

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 23 Мар 2004, 23:45

Признавам...., ама първи го прочетох.... :lol: :lol: :lol:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 29 Мар 2004, 0:53

Днес имах "удоволствието" да покарам един Lexus is200....e за пореден път се обедих, че няма кола на света, която може да замести удоволствието от карането на БМВ! Ако ще и мерцедес да направят копие на БМВ, то пак ще си остане една (може би и добра) имитация на БМВ... :!: И трябва да ви призная, че почти за всеки детайл са се опитали изкопират от наща марка! Верно не мога да изключа, че има и добри страни, като например скоростомера, седалките...ама не са много! Возията е значително по-калпава, няма познатия на всички ни демараж, при по-рязко влизане в завой имаш чувството, че колата става трудно удържима и най-неприятното за мен е самото управление-толкова леко се върти волана, че имаш чувството, че караш Опел Корса :o , много трудно можеш да разбереш че управляваш уж една "сериозна" кола :!:
Имитацията на БМВ е като mission impossible :!: BMW RULZZZZZZZZZZ :!:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 14.08.2003
Местоположение: София

Мнение от nuzzo » 29 Мар 2004, 12:02

Аз бях на седалката до, Газзара, и давам пълно потвърждение на думите му по горе. Ще допълня обаче че, седенето в ИС 200 създава впечатлението че си седнал в кола от сравнително по нисък клас, това впечатление може би идва от преобладаващата евтина пластмаса използвана при оформянето на иначе доста невзраяния интериор. Като динамика колата не може и да се сравниава с БМВ а и имаш чуството че си в автомобил с двигател 1.5 а не 2.0. Като вдигнещ капака и като видиш как са разполложили мотора ти става яасно от каде са гледали но тук нещата са много по зле. Мотора създава впечатление за 4 а не за 6 цилиндров мотор. Лекса има и предимства ма те май не са много, по добра музикална система по-красив циферблат, по-спортни седалки, но май свършвам с предимствата до тук.
Изображение
NUZZO

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 9.03.2004

Мнение от snejko » 29 Мар 2004, 12:05

Аре бе, кво се коркаш. Свикнал си с една кола сега, много ясно, че в каквато и друга да седнеш ще ти е криво в началото.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 7.11.2003

Мнение от n1tr0s0x1d3s1st3m » 29 Мар 2004, 12:38

Ми разликата най-накрая я открих на всичките (Марката на автомобилите) ((мисля)Тва в скоби че принципно не ми се отдава)) но от всички тези марки не са от тия глупавите фирми дето да си заслужадва да се копира от друга! все пак това им намалява имиджа това може да го има тук при нас в соц колективните държави "москвич шкода мода ... тинтириминтири ама те не вярвам и силно се надявам да не го правят което е невъзможно секи гледа конкуренцията :)

Тhat`s all folks N`joy yaah

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 29 Мар 2004, 13:13

Ето го и часовника:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Мнение от Slavi_m » 29 Мар 2004, 13:43

Kakво е това меко казано отвратително "нещо" :?: :lol:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook