Датчик на казанчето за спирач.теч.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Датчик на казанчето за спирач.теч.
Такаааа... Компа казва няма течност, а такава има в казана. Светва отвреме-навреме и си стои...
Датчика бил пр..бан - случвало се, казват, и трябвало да се смени целият
казан - това вярно ли е?
Благозаря!
Датчика бил пр..бан - случвало се, казват, и трябвало да се смени целият
казан - това вярно ли е?
Благозаря!
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
и при мен свети червената удивителна,мислех,че е от накладките ,но не е, смених и датчиците, отпред и отзад, спирачна течност имам, но ми казаха, че трябва да се промие цялата система и да сменя спирачната течност...
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Karlo написа:Такаааа... Компа казва няма течност, а такава има в казана. Светва отвреме-навреме и си стои... Датчика бил пр..бан - случвало се, казват, и трябвало да се смени целият казан - това вярно ли е?
Благозаря!
Lucky написа:На някои е в капачката трябва да видиш. Аако е в казана
Датчика на нивото на сп. течност обикновенно е в капачката. Пробвай го - като натиснеш отгоре бутона, на таблото трябва да светне лампата. Ако не светва, занчи е заминал и се сменя капачката (ако успееш да я намериш отделно от "кзана").
Но проблема най-вероятно е в спирачната течност, както каза колегата. С течение на времето си променя вискозитета и създава необходимото налягане с по-голям ход на буталото. От там отчита и по-ниско ниво в разширителното казанче.
Най-добре се сменя по поточния способ, въпреки че ще израходваш с 0,5 литра повече течност. После нама да имаш ядове с обезвъздушаване и с АБС-а.
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Какьв е този поточен способ?pazokolarov написа:Karlo написа:Такаааа... Компа казва няма течност, а такава има в казана. Светва отвреме-навреме и си стои... Датчика бил пр..бан - случвало се, казват, и трябвало да се смени целият казан - това вярно ли е?
Благозаря!Lucky написа:На някои е в капачката трябва да видиш. Аако е в казана
Датчика на нивото на сп. течност обикновенно е в капачката. Пробвай го - като натиснеш отгоре бутона, на таблото трябва да светне лампата. Ако не светва, занчи е заминал и се сменя капачката (ако успееш да я намериш отделно от "кзана").
Но проблема най-вероятно е в спирачната течност, както каза колегата. С течение на времето си променя вискозитета и създава необходимото налягане с по-голям ход на буталото. От там отчита и по-ниско ниво в разширителното казанче.
Най-добре се сменя по поточния способ, въпреки че ще израходваш с 0,5 литра повече течност. После нама да имаш ядове с обезвъздушаване и с АБС-а.

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
I.V.G. написа:Какьв е този поточен способ?
Най-образно казано - наливаш новата сп. течност в казанчето докато не потече от новата и през най-отдалечената пробка.
Не е голяма философия, но аз лично бих го направил в сервиз, защото мое лично убеждение е, че със спрачната система не трябва да се допускат никакви компромиси!

- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани