за агр
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
ivan. написа:маи никои не го е пипал,шегувам се,просто се самнявам 4е отваря на определени обороти,а маи режима на натоварване определя работата му.
Работи т.е. отвапя от около 1100 до 4000 обороти и когато температурата на двигателя е над 60гр.Оправлява го ел.клапана в който влиза маркуча от аег-ра чрез вакум





- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
При мен е запушен но гнязта се появи отново след почистване му-основното замърсяване идва от маслените пари ,а не от AGR-вижте само какво има в интеркулера,дори във въздухопровода между филтъра и турбото.Колега,днес ще си поиграя малко-понеже имам манометър ще видя как влияе клапана в запушено и отпушено състояние върху работата на турбото.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
zvetiko написа:При мен е запушен но гнязта се появи отново след почистване му-основното замърсяване идва от маслените пари ,а не от AGR-вижте само какво има в интеркулера,дори във въздухопровода между филтъра и турбото.Колега,днес ще си поиграя малко-понеже имам манометър ще видя как влияе клапана в запушено и отпушено състояние върху работата на турбото.
Каде ти се появи тая гняз наново?Аз говоря за вътре в колектора която се носъбира след АГР-а.След кат го запуших аз спря да ми капе масло и от самия клапан а маслените пари са си съвсем нормални в кулера те най-вече идват от одушника на картерните газове който е при въздушния филтър.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dinozab написа:zvetiko написа:При мен е запушен но гнязта се появи отново след почистване му-основното замърсяване идва от маслените пари ,а не от AGR-вижте само какво има в интеркулера,дори във въздухопровода между филтъра и турбото.Колега,днес ще си поиграя малко-понеже имам манометър ще видя как влияе клапана в запушено и отпушено състояние върху работата на турбото.
Каде ти се появи тая гняз наново?Аз говоря за вътре в колектора която се носъбира след АГР-а.След кат го запуших аз спря да ми капе масло и от самия клапан а маслените пари са си съвсем нормални в кулера те най-вече идват от одушника на картерните газове който е при въздушния филтър.
Колектора не съм го чистил.Почистих АГР и сега пак е в нещо като масло,а гумената тръба към МАП издържа около един месец.Сега направих нов щуцер горе на колектора и съм спокоен.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Чак пък месец аз откакто го изолирох и почистих нямам проблем и маркуча към МАП-а си ми е чист аз го проверявам от мреме на време и всичко е шест 

благодаря ти за отговора,колега.Зна4и сега разбирам,4е отваря на определени обороти,в зависимост от темп.Т.Е.след 5-мин. работа на мотора-на постоянни обороти(1100-4000).то4но това ме интересуваше.С това ''тормозене'' на турбината нямах предвид разтоварване,а по-бързото и развартане.Маи вси4ко около агр се изясни-поне за мене.dinozab написа:ivan. написа:маи никои не го е пипал,шегувам се,просто се самнявам 4е отваря на определени обороти,а маи режима на натоварване определя работата му.
Работи т.е. отвапя от около 1100 до 4000 обороти и когато температурата на двигателя е над 60гр.Оправлява го ел.клапана в който влиза маркуча от аег-ра чрез вакумТ.е. когато колата работи на празен ход или е студена клапана е затворен и не връща изгорели газове то и затова в Германия не дават да се загрява двигателя на място а именно заради екологията.То и това му е единственото предназначение на тоя клапан не разтоварва некви турбини и не намалява никви температури в цилиндри а само вкарва гняз в матора и цапа маслото.Аз моя от как го изолирах писал съм в една тема как маслото ми стои бистро а не мътно както беше преди
Колегите които след изолирането му не са усетили разлика значи им е работил нормално клапана аз усетих щото при мен не работеше коректно и затова имаше разлика в + и затова писах.Само си помислете откаде идва цялата тая гняз в колекторите ми от аег-ра то е ясно.Също така след изолирането му колата започна по-бавно да загрява всмисъл ако е трябвало преди 10мин работа след това за 15 което ме води на мисълта че температурата в цилиндрите пада но незнам има и други мнения но както и да е колата си ми работи по-добре без него и не смятъм да го пускам в употреба
![]()
![]()
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Освен за екология АГР-а играе ли някаква дръга роля?Ако е само това Майната й на екологията без това пуша по две кутий цигари на ден 

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Wenzy написа:Освен за екология АГР-а играе ли някаква дръга роля?Ако е само това Майната й на екологията без това пуша по две кутий цигари на ден
Не

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани