нова билест на таблото
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- sote_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: като простаците на бензин
- Мечтае да кара: BMW 7.. IL
- Детайли за колата: 520 M50 VANOS
1993. лето и 530DA комбе
нова билест на таблото
здравите колеги! от скоро карам м50б20 и имам 2 проблема
1 на контак всичко си работи 6, но след като запаля ми изчезва килметража (работи отчита изминатите км но не се вижда)
2 днес си смених крушките за осветление на таблото и запчна постянно да ми мига лампата за SRS (хванах чалъма за вадене на таблото и с SRS)
какво да правя?????
благодаря предварително
BMW 520 24V 93г. на темата екстри е куц кон
1 на контак всичко си работи 6, но след като запаля ми изчезва килметража (работи отчита изминатите км но не се вижда)
2 днес си смених крушките за осветление на таблото и запчна постянно да ми мига лампата за SRS (хванах чалъма за вадене на таблото и с SRS)
какво да правя?????

благодаря предварително
BMW 520 24V 93г. на темата екстри е куц кон
Колега виж тази тема (не е точно твоя случай но TheBoss много подробно е описал свалянето и разглобаването на таблото)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2%EE%F0%E8
Колкото до осветлението на километрите LED панела се осветява от 2 крушки - понякога като изгори едната остава осветлението на индикатора за смяна на маслото, но километража изчезва.
За SRS-а виж като развъртиш волана дали гасне (вътре има лентов кабел) или ако имаш еърбег от дясно - датчика на седалката за пътника и куплунга под нея)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2%EE%F0%E8
Колкото до осветлението на километрите LED панела се осветява от 2 крушки - понякога като изгори едната остава осветлението на индикатора за смяна на маслото, но километража изчезва.
За SRS-а виж като развъртиш волана дали гасне (вътре има лентов кабел) или ако имаш еърбег от дясно - датчика на седалката за пътника и куплунга под нея)
- sote_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: като простаците на бензин
- Мечтае да кара: BMW 7.. IL
- Детайли за колата: 520 M50 VANOS
1993. лето и 530DA комбе
благодаря колега от тази тема се светнах как да си сваля таблото.
крушки не може да са защото на контакт всичко си бачка на 6
SRS от дясно нямам
крушки не може да са защото на контакт всичко си бачка на 6
SRS от дясно нямам
Това за крушките ти го казвам от опит, защото аз го свалих за една крушка, и като я смених още една си замина (явно жичката се е крепяла на магия и при сътресенията докато го вадех се е прекъснала) та пак на ново ......
Другия вариант е някакво захранване да му е ичезнало на таблото - да вземеш да пораздвишиш буксите
Индикацията за SRS-а ако продължава да се държи неестествено диагностиката го хваща ама виж първо от волана като го раздвижиш оправя ли се (и скърца ли като го въртиш)
Другия вариант е някакво захранване да му е ичезнало на таблото - да вземеш да пораздвишиш буксите



Индикацията за SRS-а ако продължава да се държи неестествено диагностиката го хваща ама виж първо от волана като го раздвижиш оправя ли се (и скърца ли като го въртиш)
- sote_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: като простаците на бензин
- Мечтае да кара: BMW 7.. IL
- Детайли за колата: 520 M50 VANOS
1993. лето и 530DA комбе
врътнах 1 къгче из квартала нито скърца нито се оправя
май щте ходя на диагностика за този SRS
а киолометража продалжава да свети само на контакт май и той щте иска дктор

май щте ходя на диагностика за този SRS
а киолометража продалжава да свети само на контакт май и той щте иска дктор



- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Когато се отключи колата и се отвори врата, компа знае, че влиза някой в колата и проверява всички вериги за изправността им. Ако си правил някакви процедури с откачане на букси без да си откачил акумулатора, компютъра в 90 % от случаите отчита грешка (проблем) поради прекъсване на верига, въпреки, че след включването на буксата реален проблем няма.
С една диагностика всичко си идва на мястото.
С една диагностика всичко си идва на мястото.

- sote_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: като простаците на бензин
- Мечтае да кара: BMW 7.. IL
- Детайли за колата: 520 M50 VANOS
1993. лето и 530DA комбе
благодаря колеги!
още 1 въпрос под лявата седалка имам някакво жило което е откачено
свалях и седелката но не видях каде да го закача
100% не е от механизмите за седалката да не е свързано с SRSa
ако някой знае нещо да пише
мерси предварително
BMW
още 1 въпрос под лявата седалка имам някакво жило което е откачено
свалях и седелката но не видях каде да го закача
100% не е от механизмите за седалката да не е свързано с SRSa
ако някой знае нещо да пише
мерси предварително

- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
sote_1 написа:благодаря колеги!
още 1 въпрос под лявата седалка имам някакво жило което е откачено
свалях и седелката но не видях каде да го закача
100% не е от механизмите за седалката
ако някой знае нещо да пише
мерси предварително
BMW
точно пък е от седалката

това е жилото дето оптяга колана и е закачено на седалката,виж под другата седалка как е ...и си направи по нея и лявата

the_gate написа:точно пък е от седалката![]()
това е жилото дето оптяга колана и е закачено на седалката,виж под другата седалка как е ...и си направи по нея и лявата
Като движиш седалката напред и назад това жило регулира височината на колана нагоре и надолу по колонката.
Не е нужно да сваляш седалката за да го закачиш, но щом се е откачило трябва да намериш скобичката която го фиксира към седалката (дано не си я чистил с прахосмукачка....)
- sote_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: като простаците на бензин
- Мечтае да кара: BMW 7.. IL
- Детайли за колата: 520 M50 VANOS
1993. лето и 530DA комбе
- sote_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: като простаците на бензин
- Мечтае да кара: BMW 7.. IL
- Детайли за колата: 520 M50 VANOS
1993. лето и 530DA комбе
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
tsb_bg написа:... (и скърца ли като го въртиш)
Моя скърца като го въртя и мислих да пусна тема за това щото и на старото ми скърцаше по същия гаден начин от какво е това и как се оправя.Единствената разлика е че старото нямаше air bag а сегашното ми има

dinozab написа: ...Моя скърца като го въртя и мислих да пусна тема за това щото и на старото ми скърцаше по същия гаден начин от какво е това и как се оправя.Единствената разлика е че старото нямаше air bag а сегашното ми има
Във волана има един лентов кабел който дава ток на еърбега (като се върти волана). Фабрично е намазан с електропроводима грес и като изсъхне почва да скърца. Сваля се волана смазва се и работата заспива. И не го отлагай защото тая тъпа лентичка ако се скъса не може да се намери посмъртно (отделно гадното скърцане).
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани