за агр

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

за агр

Мнение от ivan. » 25 Сеп 2007, 1:25

изолирах го с медна капа4ка.днес я няма.беше залепнала за буталцето на клапана,които го е изолирал по този на4ин нека си погледне-дано само при мене да се е полу4ило така.успех на вси4ки.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 19.03.2004
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж

Мнение от turieca » 25 Сеп 2007, 9:44

:shock: :maad: :ahah:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Сеп 2007, 9:48

Някои го правят с бирена капачка.Аз го направих като изрязах запушалката от бирена кутия.И гледай диаметъра да е малко по-голям,така че фланеца добре да я затисне.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 25 Сеп 2007, 12:10

zvetiko написа:Някои го правят с бирена капачка.Аз го направих като изрязах запушалката от бирена кутия.И гледай диаметъра да е малко по-голям,така че фланеца добре да я затисне.

Ей момци, имате ли идея какъв вакум е там? Като изолирате, поне сложете дебела ламарина и изолирайте и вакума на управлениението на клапана.
Аз моя го бях изолирал, но нямаше разлика във вървенето, после си го почистих и си го оставих да си бачка, щото явно не ми е сдухан матора и сичко си му е наред, просто бях свикнал с М50 :mhihi: и ми се струваше, че нещо не му е наред на тоя.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak

Мнение от Svetlio.Angelov » 25 Сеп 2007, 12:32

А аз го демонтирах и го почисти - няма да ви казвам каква тиня беше вътре... За сега не усетих нещо по-различно в работата на мотора или в разхода... :roll:
Айде със здраве!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 25 Сеп 2007, 13:01

Сажалявам,но за да не отварям нова тема......Вчера колеги свалих всмукателния колектор и го почистих-ватре имаше около половин кило помия.Монтирах го обаче сега като работи на място и леко ми притриса :confused: .... ако на някой му се е слу4вало или ако имате мнение по вапроса :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Сеп 2007, 20:26

маречков написа:
zvetiko написа:Някои го правят с бирена капачка.Аз го направих като изрязах запушалката от бирена кутия.И гледай диаметъра да е малко по-голям,така че фланеца добре да я затисне.

Ей момци, имате ли идея какъв вакум е там? Като изолирате, поне сложете дебела ламарина и изолирайте и вакума на управлениението на клапана.
Аз моя го бях изолирал, но нямаше разлика във вървенето, после си го почистих и си го оставих да си бачка, щото явно не ми е сдухан матора и сичко си му е наред, просто бях свикнал с М50 :mhihi: и ми се струваше, че нещо не му е наред на тоя.


Колега,защо пък вакум-не е ли налягане. :mhihi:И изолира ли се голямата дупка, :mhihi: изолирането на вакума е без значение.Ако сте сигурни ,че клапана затваря добре и не е постоянно отворен,тогава може да се изолира само вакума,който командва мембраната.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 27 Сеп 2007, 9:50

zvetiko написа:Колега,защо пък вакум-не е ли налягане. :mhihi:И изолира ли се голямата дупка, :mhihi: изолирането на вакума е без значение.Ако сте сигурни ,че клапана затваря добре и не е постоянно отворен,тогава може да се изолира само вакума,който командва мембраната.

Що си мислиш, че незнам къде се слага тая тенекия, и кое те кара да мислиш, че само налягане има, я вземи пробвай една тенекия - медна на кое ще издържи повече :mhihi: на вакум ли, на налягане ли(въпроса е риторичен), преди да замяза на бабини цици и да влезе в цилиндъра. И последно, човека е писал къде е намерил ламарината - ае сега кажи какво обратно налягане тряба да има, че да я закара там или си мислиш, че турбото от там надува? :dunno:
Айде със здраве!
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Сеп 2007, 10:33

маречков написа:
zvetiko написа:Колега,защо пък вакум-не е ли налягане. :mhihi:И изолира ли се голямата дупка, :mhihi: изолирането на вакума е без значение.Ако сте сигурни ,че клапана затваря добре и не е постоянно отворен,тогава може да се изолира само вакума,който командва мембраната.

Що си мислиш, че незнам къде се слага тая тенекия, и кое те кара да мислиш, че само налягане има, я вземи пробвай една тенекия - медна на кое ще издържи повече :mhihi: на вакум ли, на налягане ли(въпроса е риторичен), преди да замяза на бабини цици и да влезе в цилиндъра. И последно, човека е писал къде е намерил ламарината - ае сега кажи какво обратно налягане тряба да има, че да я закара там или си мислиш, че турбото от там надува? :dunno:
Айде със здраве!


Изобщо не си мисля ,че не знаеш къде се слага тенекията-просто казвам ,че ако я сложиш,няма смисъл да се изолира вакума ,който командва клапана,защото и да го отваря и да го затваря,той вече е напълно запушен.
Мисля ,че медната пластина е омекнала ,поради своята висока топлопроводимост ,от температурата на изгорелите газове ,които влизата в АГР клапана и тяхното налягане я е вкарало в колектора.При мен пластината е много тънка -от бирена кутия,но е от алуминиева сплав и нямам проблем.И в смукателният колектор мисля ,че има налягане ,а не вакум-да кажем ако имаше вакум ,той щеше да засмуче маслото ,което обикновено задръства,гуменият мъркуч към МАР сенсора,който между другото мери налягането в смукателният колектор ;) .Мнението е мое и днес ще го проверя-разкачам мъркуча към МАР сенсора и го топвам в чаша с вода и ще гледам дали ще се засмуче или ще почнат да излизат балончета-дано да съм прав иначе.. :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 27 Сеп 2007, 12:14

:uups: zvetiko, сори за тона, а това с водата не го пробай, щото и аз се замислих кога надува и кога смучка, да не да изпие буркана и да стане беля. :confused:
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 27 Сеп 2007, 12:22

zvetiko написа:
маречков написа:
zvetiko написа:Колега,защо пък вакум-не е ли налягане. :mhihi:И изолира ли се голямата дупка, :mhihi: изолирането на вакума е без значение.Ако сте сигурни ,че клапана затваря добре и не е постоянно отворен,тогава може да се изолира само вакума,който командва мембраната.

Що си мислиш, че незнам къде се слага тая тенекия, и кое те кара да мислиш, че само налягане има, я вземи пробвай една тенекия - медна на кое ще издържи повече :mhihi: на вакум ли, на налягане ли(въпроса е риторичен), преди да замяза на бабини цици и да влезе в цилиндъра. И последно, човека е писал къде е намерил ламарината - ае сега кажи какво обратно налягане тряба да има, че да я закара там или си мислиш, че турбото от там надува? :dunno:
Айде със здраве!


Изобщо не си мисля ,че не знаеш къде се слага тенекията-просто казвам ,че ако я сложиш,няма смисъл да се изолира вакума ,който командва клапана,защото и да го отваря и да го затваря,той вече е напълно запушен.
Мисля ,че медната пластина е омекнала ,поради своята висока топлопроводимост ,от температурата на изгорелите газове ,които влизата в АГР клапана и тяхното налягане я е вкарало в колектора.При мен пластината е много тънка -от бирена кутия,но е от алуминиева сплав и нямам проблем.И в смукателният колектор мисля ,че има налягане ,а не вакум-да кажем ако имаше вакум ,той щеше да засмуче маслото ,което обикновено задръства,гуменият мъркуч към МАР сенсора,който между другото мери налягането в смукателният колектор ;) .Мнението е мое и днес ще го проверя-разкачам мъркуча към МАР сенсора и го топвам в чаша с вода и ще гледам дали ще се засмуче или ще почнат да излизат балончета-дано да съм прав иначе.. :mhihi:


:mhihi: :mhihi: :mhihi: Абе няма ли да се появи съдия и да каже кой крив, кой прав. Де не, да се хванем да си трошим колите.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Сеп 2007, 21:15

маречков написа::uups: zvetiko, сори за тона, а това с водата не го пробай, щото и аз се замислих кога надува и кога смучка, да не да изпие буркана и да стане беля. :confused:


Колега никакъв проблем. :bchug: С вода разбира се няма да пробвам-има си пушек за тази работа,когато нямаш манометър . :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 28 Сеп 2007, 16:40

има хубава пусната тема за този клапан,заклю4ена.Мисля 4е има да се разсаждава относно деиствието и предназна4ението му.Нека които го е изолирал или не или първо едното после другото да изкаже впе4атления,нали практиката у4и.Та в темата на колегата Дино има мнения за монтиране на клапан,разтоварваш турбината-заводски мисля 4е и агр играе малко такава роля. :roll: Като се проследи патя на вакумите,които го задеистват,става ясно 4е трагват от трабата на вакумпомпата,минават през електромагнитен клапан,командван от комб-а и тогава стигат в контрола на агр.от друга страна отворен тои намаля налягането в изпусквателния,което ''тормози''турбината по-малко.Мисля,4е големия вапрос е кога отваря или затваря?Дали при то4но определени обороти или според натоварването на мотора(без зна4ение на какви обороти е)?благодаря на вси4ки,които ще изкажат мнения,при мене ли4но след запушването му мотора стана по-''твърд''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 29 Сеп 2007, 20:02

От около 1100 - 4000. :)

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 29 Сеп 2007, 21:24

няма ли модератори тука :bowdown:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook