Бяла треска в Пловдив или новата М3
Модератор: Общи модератори
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Бяла треска в Пловдив или новата М3
Днес имахме щастието да "побръмчим" на Пловдивския Панаир с новата М3. За съжаление не можахме да я покараме, защото от "М КАР" казаха, че са обещяли да не и навъртят повече от 200м, което дефакто е качването и свалянето от автовоза.
Интересно беше, че срещу щанда на BMW беше изложено едно много добро возило, Шевролет Корвет Z06, НО тълпата беше около М3-ката.... Това е показателно.
Казаха, че вчера за запалили Корвета и са го изфорсирали няколко пъти. Тогава нашите решили да им дадат урок, като запалили "бялата фурия". В момента, в който М3 заработила, щанда с Корвета се изпразнил (във всеки смисъл!).

Интересно беше, че срещу щанда на BMW беше изложено едно много добро возило, Шевролет Корвет Z06, НО тълпата беше около М3-ката.... Това е показателно.
Казаха, че вчера за запалили Корвета и са го изфорсирали няколко пъти. Тогава нашите решили да им дадат урок, като запалили "бялата фурия". В момента, в който М3 заработила, щанда с Корвета се изпразнил (във всеки смисъл!).

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Сега ще кажете, защо не я запалихте да и чуете гласа?
Не бързайте, спокойно и това се случи!
Запалихме колата....
Скоро ще кача и клипчетата....
Лека на всички, аз отивам да сънувам.
Не бързайте, спокойно и това се случи!
Запалихме колата....

Скоро ще кача и клипчетата....
Лека на всички, аз отивам да сънувам.

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Абе, май и новите БМВта стават а?

Чакам филмче брато.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
корвета ... да не му попадаш ... особено пък със м3-ката... не мисля че има динамична характеристика във която м3-ката да е по-добра от з06.. просто вет-а е толкова добър...
а е със еднокомпонентни спирачки или там каквито викаш защото ... са евтини и работят (з06 е една от най-добре спиращите коли във света)... същото важи и за примитивния му мотор, трансмисия и окачване- които работят перфектно.
съвсем сериозно- м3-ката е хубава, но.. з06 е по-шофьорската кола...
а е със еднокомпонентни спирачки или там каквито викаш защото ... са евтини и работят (з06 е една от най-добре спиращите коли във света)... същото важи и за примитивния му мотор, трансмисия и окачване- които работят перфектно.
съвсем сериозно- м3-ката е хубава, но.. з06 е по-шофьорската кола...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Направи ми силно впечатление повече от огромните спирачни апарати на Корвета.
За М-ката ли ами невероятна е няма какво да добавя просто.
Новата 635д също една от най-големите красавици
За М-ката ли ами невероятна е няма какво да добавя просто.
Новата 635д също една от най-големите красавици
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
alx написа:корвета ... да не му попадаш ... особено пък със м3-ката... не мисля че има динамична характеристика във която м3-ката да е по-добра от з06.. просто вет-а е толкова добър...
а е със еднокомпонентни спирачки или там каквито викаш защото ... са евтини и работят (з06 е една от най-добре спиращите коли във света)... същото важи и за примитивния му мотор, трансмисия и окачване- които работят перфектно.
съвсем сериозно- м3-ката е хубава, но.. з06 е по-шофьорската кола...
Не искам да се заяждам, но искам просто да попитам няколко въпроса защото честно не знам:
1. Как е новия Корвет от вътре като качество и удобство?
2. Тези спирачки все още ли спират така добре след примерно 10 обиколки на писта? Питам защото Австралийските геройчета във форма на HSV GTS, Monaro и подобни, дори и със огромните си перфорирани дискове и ярко червено боядисани "БРЕМБО" спирачки издъхват след точно 3 по сериозни спираня. Единствения начин да се кара такава кола по яко е след няколко бона похарчени в посоката на "АП Рейсинг". Надявам се Корвета да е по добре.
3. Лесно ли се кара или все още хапе слабите шофьори?
4. <С Пернишки Акцент> Върви Лье?

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
WeiSTD написа:Не искам да се заяждам, но искам просто да попитам няколко въпроса защото честно не знам:
1. Как е новия Корвет от вътре като качество и удобство?
2. Тези спирачки все още ли спират така добре след примерно 10 обиколки на писта? Питам защото Австралийските геройчета във форма на HSV GTS, Monaro и подобни, дори и със огромните си перфорирани дискове и ярко червено боядисани "БРЕМБО" спирачки издъхват след точно 3 по сериозни спираня. Единствения начин да се кара такава кола по яко е след няколко бона похарчени в посоката на "АП Рейсинг". Надявам се Корвета да е по добре.
3. Лесно ли се кара или все още хапе слабите шофьори?
4. <С Пернишки Акцент> Върви Лье?
1. Вета от вътре продължава да не е еталон на качество, но във всички случаи е по-добре от преди. Както каза алх, икономията е за сметка на наистина важните неща...
2. По отношение на спирачките, мога да кажа, че единствената кола, която съм виждал да се кара дивашки и да няма проблеми със спирачната система е Vette C6. До колкото съм запознат самите системи се произвеждат от някаква австралийска фирма... Освен това са евтини за смяна, а пазара на after market спортни системи за Вет-овете е доста богат и изгоден като цени... Това между впрочем се отнася за всеки един детайл от колата...
Ако трябва да сме честно - Z06 е най-добрата спортна кола в света към момента в съотношение цена/качество/перформънс... И най-важното вече може и да завива и то повече от добре.

3. По отношение на карането - на C6 електрониката е перфектно настроена по мое мнение; ако искаш ел. помощ, я получаваш точно когато ти е нужна без да се нарушава удоволствието от шофирането, а ако си смелчага можеш да я премахнеш напълно и тогава става още по-весело...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани