Бяла треска в Пловдив или новата М3

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Бяла треска в Пловдив или новата М3

Мнение от ICE » 28 Сеп 2007, 2:03

Днес имахме щастието да "побръмчим" на Пловдивския Панаир с новата М3. За съжаление не можахме да я покараме, защото от "М КАР" казаха, че са обещяли да не и навъртят повече от 200м, което дефакто е качването и свалянето от автовоза.
Интересно беше, че срещу щанда на BMW беше изложено едно много добро возило, Шевролет Корвет Z06, НО тълпата беше около М3-ката.... Това е показателно.
Казаха, че вчера за запалили Корвета и са го изфорсирали няколко пъти. Тогава нашите решили да им дадат урок, като запалили "бялата фурия". В момента, в който М3 заработила, щанда с Корвета се изпразнил (във всеки смисъл!). :mhihi:

Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 28 Сеп 2007, 2:07

Много интересно ми стана как една кола като Корвет и то не какъв и да е, а Z06, който струва 200'000лв беше със едно-компонентни спирачни дискове!
"Снежната Кралица" е ясно, че е образец и в тази дисциплина със своите традиционни дву-компонентни спирачни дискове и 19" джанти.



Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 28 Сеп 2007, 2:10

Красотата е навсякъде!
Мога се наслаждавам цял час на предницата,
НО задницата и мога да я гледам цял ден! :mhihi:



Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 28 Сеп 2007, 2:13

Интериора на новата М3 е по-скоро въздържан и издържан в стил традиция, отколкото да е нещо невиждано досега.
Почти 80% от интериора е идентичен с Е46!
Алуминиевите рингове в таблото са доста масивни...



Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 28 Сеп 2007, 2:17

Мисля, че всеки, който се качи в такъв автомобил би изглеждал като
ухилено до уши малко дете, което токщо е получило най-желаната си играчка!
Така изглеждаше и г-н Росен Коларов! :mhihi:



Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 28 Сеп 2007, 2:19

Сега ще кажете, защо не я запалихте да и чуете гласа?
Не бързайте, спокойно и това се случи!
Запалихме колата.... :mhihi:
Скоро ще кача и клипчетата....
Лека на всички, аз отивам да сънувам. :winky:

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 28 Сеп 2007, 2:47

:mhihi:

Абе, май и новите БМВта стават а? :mhihi:


Чакам филмче брато.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 28 Сеп 2007, 3:08

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 28 Сеп 2007, 3:15

корвета ... да не му попадаш ... особено пък със м3-ката... не мисля че има динамична характеристика във която м3-ката да е по-добра от з06.. просто вет-а е толкова добър...

а е със еднокомпонентни спирачки или там каквито викаш защото ... са евтини и работят (з06 е една от най-добре спиращите коли във света)... същото важи и за примитивния му мотор, трансмисия и окачване- които работят перфектно.

съвсем сериозно- м3-ката е хубава, но.. з06 е по-шофьорската кола...
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 28 Сеп 2007, 3:45

Направи ми силно впечатление повече от огромните спирачни апарати на Корвета.
За М-ката ли ами невероятна е няма какво да добавя просто.
Новата 635д също една от най-големите красавици

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 28 Сеп 2007, 3:48

;) 8)

Ето я и новата Астра :mhihi:

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 28 Сеп 2007, 4:21

alx написа:корвета ... да не му попадаш ... особено пък със м3-ката... не мисля че има динамична характеристика във която м3-ката да е по-добра от з06.. просто вет-а е толкова добър...

а е със еднокомпонентни спирачки или там каквито викаш защото ... са евтини и работят (з06 е една от най-добре спиращите коли във света)... същото важи и за примитивния му мотор, трансмисия и окачване- които работят перфектно.

съвсем сериозно- м3-ката е хубава, но.. з06 е по-шофьорската кола...


Не искам да се заяждам, но искам просто да попитам няколко въпроса защото честно не знам:
1. Как е новия Корвет от вътре като качество и удобство?
2. Тези спирачки все още ли спират така добре след примерно 10 обиколки на писта? Питам защото Австралийските геройчета във форма на HSV GTS, Monaro и подобни, дори и със огромните си перфорирани дискове и ярко червено боядисани "БРЕМБО" спирачки издъхват след точно 3 по сериозни спираня. Единствения начин да се кара такава кола по яко е след няколко бона похарчени в посоката на "АП Рейсинг". Надявам се Корвета да е по добре.
3. Лесно ли се кара или все още хапе слабите шофьори?
4. <С Пернишки Акцент> Върви Лье? :mhihi:
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 933
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: O.C.
Пол: Мъж
Кара: Е36

Мнение от Escape » 28 Сеп 2007, 7:42

:bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:


Само се чудя защо в УСА още не са почнали да я продават .... справка
http://www.bmwusa.com/

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Мнение от Cinder » 28 Сеп 2007, 7:53

Росене, сектант :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 28 Сеп 2007, 10:45

WeiSTD написа:Не искам да се заяждам, но искам просто да попитам няколко въпроса защото честно не знам:
1. Как е новия Корвет от вътре като качество и удобство?
2. Тези спирачки все още ли спират така добре след примерно 10 обиколки на писта? Питам защото Австралийските геройчета във форма на HSV GTS, Monaro и подобни, дори и със огромните си перфорирани дискове и ярко червено боядисани "БРЕМБО" спирачки издъхват след точно 3 по сериозни спираня. Единствения начин да се кара такава кола по яко е след няколко бона похарчени в посоката на "АП Рейсинг". Надявам се Корвета да е по добре.
3. Лесно ли се кара или все още хапе слабите шофьори?
4. <С Пернишки Акцент> Върви Лье? :mhihi:

1. Вета от вътре продължава да не е еталон на качество, но във всички случаи е по-добре от преди. Както каза алх, икономията е за сметка на наистина важните неща...
2. По отношение на спирачките, мога да кажа, че единствената кола, която съм виждал да се кара дивашки и да няма проблеми със спирачната система е Vette C6. До колкото съм запознат самите системи се произвеждат от някаква австралийска фирма... Освен това са евтини за смяна, а пазара на after market спортни системи за Вет-овете е доста богат и изгоден като цени... Това между впрочем се отнася за всеки един детайл от колата...
Ако трябва да сме честно - Z06 е най-добрата спортна кола в света към момента в съотношение цена/качество/перформънс... И най-важното вече може и да завива и то повече от добре. :D Времената на Ринга, Хокенхайм... стойностите при ускорение във всички дисциплини... са близки или по-добри от образците като GT3, GT3 RS, 997 Turbo... като тука италиянските коли въобще е излишно да ги споменавам:). И всичкото това за 70к долара...
3. По отношение на карането - на C6 електрониката е перфектно настроена по мое мнение; ако искаш ел. помощ, я получаваш точно когато ти е нужна без да се нарушава удоволствието от шофирането, а ако си смелчага можеш да я премахнеш напълно и тогава става още по-весело... ;)

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook