проблемче

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: ШОПландия
Пол: Мъж
Кара: E 34

проблемче

Мнение от 200cm » 27 Сеп 2007, 12:36

От както захладня нещо баварката прави мизерии пали трудно с продължително въртене на стартер и малко газ, изчетох доста теми и маи съм за нови кабели на свещите(понеже свещите ги смених), обаче проблема ми е че 3та седмица търся качествена клема за акумолатора и кадето влезна дигат рамене и викат имаме само китайски, та аз една качествена клема не мога да намеря, та какво остава за хубави кабели, ама клемата я виждам че е като предната която взех и е боклук а кабелите как да ги разбера
в Камор ми опънаха 400лв. + лулите
някои ако има идея каде мога да си намеря въпросните части с качество моля да помогне.
BMW М20В25
p.s. май стана доста дълго ама исках да се оплача писна ми от скапани части
Обичам Родината, Мразя Държавата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: проблемче

Мнение от tsb_bg » 27 Сеп 2007, 15:28

vasko1_k написа:... писна ми от скапани части


Само в Китай всичко е ОРИГИНАЛНО :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 27 Сеп 2007, 15:35

За паленето на студено карай подред от по-елементарното към по-сложното:

- ток (искра на свещите)
- гориво (филтър, помпа)
- въздух (гофриран маркуч, дебитомер, температура)
- датчици (колянов вал, ламбда ...)

Ако се усъмниш в нещо пиши пак по-конкретно

Успех :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: ШОПландия
Пол: Мъж
Кара: E 34

Мнение от 200cm » 27 Сеп 2007, 16:15

[quote="tsb_bg"]За паленето на студено карай подред от по-елементарното към по-сложното:

- ток (искра на свещите)

Точно това ми е проблема в момента не мога да отпиша първия проблем клемата на акумулатора която смених е уникално скапана започна да окислява, явно от кофти връзка
Обичам Родината, Мразя Държавата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 27 Сеп 2007, 18:57

vasko1_k написа:... - ток (искра на свещите)

Точно това ми е проблема в момента не мога да отпиша първия проблем клемата на акумулатора която смених е уникално скапана започна да окислява, явно от кофти връзка

Клемата е добре да я смениш, но причината не е в нея защото ти говориш за "продължително въртене на стартер" което показва, че тя дава достатъчно добър контакт за да завърти стартера (при тази консумация при въртенето на стартер ако клемата не дава контакт ще върти бавно или въобще няма да завърти).

Ако си сугурен че проблема е в искрата виж датчика за ГМТ на коляновия вал и дебитомера и масата на двигателя (бубините) :?: :?: :?:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook