1 серия кабрио
Модератор: Общи модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
tsb_bg написа:На мен нещо въобще не ми се вързва 1-ва серия с марката BMW и традициите и моделите от години насам. Нямам лични впечатления от модела но си мисля че каквато и да е ценовата разлика с 3-та серия ще предпочета 3-ката.
Все едно Smart да почнат да правят лимузини или бегачки![]()
Не че не става ама не седи сериозно![]()
PS Те и МВ пуснаха А-класа и направиха от нещо - нищо ама там други и в друг форум да му мислят
Не знам, но според мене 1-ва серия успешно връща БМВ в класата на коли като 2002, Е21 и Е30: Малки, леки и мощни. Даже като визия напомня леко на 2002

3-тата серия с всяка еволюция става по голяма и се отдалечава от тази класа.
Ако трябва да избирам между 135и и 335и, зимам 1цата без да се замисля. Колко кеф ще си правя с това само аз си знам, па нека ме мислят хората за квото искат, това е техен проблем, не мой.
Мерц А със БМВ 1 вообще няма сравнение. Едното е стабилно, другото не; едното е със задно предаване, другото не, едното е кола за каране, другото е кола за возене. Прилика просто няма!
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
WeiSTD написа:... 3-тата серия с всяка еволюция става по голяма и се отдалечава от тази класа ...
Точно във връзка с "еволюцията" ми се струва че BMW влезе в клас автомобили които в днешни дни са най-меко казано нетипични за марката. Имам чувството че тази серия я изкараха някък "от зор" само за да не оставят сегмента свободен за конкуренцията
Но това е лично мнение и не претендирам че познавам модела. Със сигурност и той си има фенове
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Нали се сещаш че и пазара еволюира
3та серия все още я купуват като луди.
Съгласен съм че БМВ са изкарали 1цата за да задържат този сегмент на пазара, но това е напълно рационално бизнес решение и според мене не е от зор.
Аз мисля че с 1ва серия купе, БМВ са направили ТОЧНО това което липсва на пазара. Друга такава кола просто няма.

Съгласен съм че БМВ са изкарали 1цата за да задържат този сегмент на пазара, но това е напълно рационално бизнес решение и според мене не е от зор.
Аз мисля че с 1ва серия купе, БМВ са направили ТОЧНО това което липсва на пазара. Друга такава кола просто няма.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Val4eto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 28.02.2006
- Местоположение: На две преки от вас........
- Пол: Жена
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Stanchev написа:е как да няма бре? пежо 206 седан ....
Пежо кво

Хора, вие не разбирате ли че 135и се очаква да е по бърза от Е36 М3 Ево? 1-вата серия вообще не е 'евтиното БМВ' ами е ЛЕКОТО БМВ със двигател от по тежкото

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
WeiSTD написа:Stanchev написа:е как да няма бре? пежо 206 седан ....
Пежо кво![]()
Хора, вие не разбирате ли че 135и се очаква да е по бърза от Е36 М3 Ево? 1-вата серия вообще не е 'евтиното БМВ' ами е ЛЕКОТО БМВ със двигател от по тежкото.
Официални данни - 0-100 5.3 сек
M3 E46 - 5.2...
Stanchev написа:според мен е далече от БМВ...
това си е лично мое мнение!
само двигателя не прави колата.
И кое според теб и е далече?
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
WeiSTD написа:... Съгласен съм че БМВ са изкарали 1цата за да задържат този сегмент на пазара, но това е напълно рационално бизнес решение и според мене не е от зор ...
Рационалните бизнес решения са си чисто комерсиални и имат своя смисъл по простата причина че носят пари

Идеята ми е че някак не ми се вързва 1-ва серия наредена до 3, 5, 6, 7...
Което не я прави по-малко кола и то с марката BMW

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Станчев, не ме разбирай погрешно, винаги ще има място в моя гараж за поне една Е24, Е28 или Е30, обаче съм имал доста търкане с новите БМВта (както и със старите), и наистина са МНОГО добри коли, каквито и да са ти критериите.
Като казвам търкане между другото нямам предвид да се повозя за 10 минути между Драгалевци и НДК. Бях писал една тема преди време за БМВ Драйвър Трейнинг когато прекарах цял ден на писта с Е90 325и. Мисля че бях написал нещо от сорта на "Е90 = Е30 х 3". Дори след кръгче на писта във олекотена Е30ка (327и) правена САМО за писта, си оставам с това мнение. Предимно защото Е36ца със същите коне, по слаби гуми и по лош шофьор не се отлепи от гъза на Е30ката в продължение на 5 обиколки. Междувременно вътре в Е36цата кожа, музика, клима, електрическо всичко . . . а вече за по новите да не говорим.
Под всичката електроника, кожа, звукова изолация и пластмаса на новите БМВта, седи една основно добра кола. Това означава че дори като изключиш всички системи, колата пак ще завива добре, пак ще е кеф за каране и пак ще прави това което шофьора иска, точно както Е30, Е24, Е28 и т.н.
Карал съм Е46, Е90 и Z4 3.0 за по дълги периоди от време и удоволствието си е там 100%, просто трябва да го потърсиш
.
Системите са там защото и най дивия шофьор има моменти когато го мързи и не му се занимава, а Е30 на сняг искам да ти кажа че си е доста интензивно преживяване. Не че не може да се справи човек, но трябва да си 200% концентриран, докато с Е46 в най лютата зима сме си драпали на горе към Алеко без да се потим вътре вообще. Светка си оназ лампа на таблото от време на време и това е.
П.П. Турете един шпер в 135цата и резултата или ще се изравни или ще се промени тотално
.
П.П.2. Като написах 'по бърза' за 135 имах предвид не само на прав път. Дочувам че и на ринга подминавала Е36ци.
Като казвам търкане между другото нямам предвид да се повозя за 10 минути между Драгалевци и НДК. Бях писал една тема преди време за БМВ Драйвър Трейнинг когато прекарах цял ден на писта с Е90 325и. Мисля че бях написал нещо от сорта на "Е90 = Е30 х 3". Дори след кръгче на писта във олекотена Е30ка (327и) правена САМО за писта, си оставам с това мнение. Предимно защото Е36ца със същите коне, по слаби гуми и по лош шофьор не се отлепи от гъза на Е30ката в продължение на 5 обиколки. Междувременно вътре в Е36цата кожа, музика, клима, електрическо всичко . . . а вече за по новите да не говорим.
Под всичката електроника, кожа, звукова изолация и пластмаса на новите БМВта, седи една основно добра кола. Това означава че дори като изключиш всички системи, колата пак ще завива добре, пак ще е кеф за каране и пак ще прави това което шофьора иска, точно както Е30, Е24, Е28 и т.н.
Карал съм Е46, Е90 и Z4 3.0 за по дълги периоди от време и удоволствието си е там 100%, просто трябва да го потърсиш

Системите са там защото и най дивия шофьор има моменти когато го мързи и не му се занимава, а Е30 на сняг искам да ти кажа че си е доста интензивно преживяване. Не че не може да се справи човек, но трябва да си 200% концентриран, докато с Е46 в най лютата зима сме си драпали на горе към Алеко без да се потим вътре вообще. Светка си оназ лампа на таблото от време на време и това е.
П.П. Турете един шпер в 135цата и резултата или ще се изравни или ще се промени тотално

П.П.2. Като написах 'по бърза' за 135 имах предвид не само на прав път. Дочувам че и на ринга подминавала Е36ци.
Последна промяна WeiSTD на 27 Сеп 2007, 16:45, променена общо 1 път
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
tsb_bg написа:WeiSTD написа:... Съгласен съм че БМВ са изкарали 1цата за да задържат този сегмент на пазара, но това е напълно рационално бизнес решение и според мене не е от зор ...
Рационалните бизнес решения са си чисто комерсиални и имат своя смисъл по простата причина че носят пари![]()
Идеята ми е че някак не ми се вързва 1-ва серия наредена до 3, 5, 6, 7...
Което не я прави по-малко кола и то с марката BMW
А Е30 316 до Е32? 89та година и 2те са стояли едно до друго в БМВ Дилъра но аз лично освен в значката друга прилика не мога да намеря между двете.
Мислъта ми е че новите са много кеф за каране, пак се въртят, пак се лъзгат . . . като станат на 20 години и те ще имат характер, просто това няма да стане докато всеки 2ри жълтур джитка с Е90. Да не говорим че Е30 316и не е кой знае колко възбуждаща за каране.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани