някой да има ел. схеми на л-джетроник за ключ.

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 27 Сеп 2007, 10:16

Аз не им разбирам на тея инжекциони, ама според мен щом на топло пали добре значи не я оставяй да изстива :mhihi: (това в кръга на шегата разбира се) Извинявам се за офтопика :roll:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 27 Сеп 2007, 13:04

димящият вожд написа:а сега като эастудя като иэвадя клечката на маслото направо гасне. :shock:

:shock: :shock: :shock:
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Мнение от димящият вожд » 27 Сеп 2007, 17:44

Дилян Пенчев написа:Аз не им разбирам на тея инжекциони, ама според мен щом на топло пали добре значи не я оставяй да изстива :mhihi: (това в кръга на шегата разбира се) Извинявам се за офтопика :roll:

ами няма да мога,да смогна на масло :mhihi:
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Мнение от димящият вожд » 01 Окт 2007, 6:34

раэбрах,как да си реша проблема.!!!
фирма "НАДИН" :mhihi:
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: София
Кара: е39

Мнение от texas_jack » 11 Окт 2007, 14:42

смени дюзите,пробваи с други,при мен беше сьщото :mhihi:
преди да дадеш газ помисли

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Мнение от димящият вожд » 11 Окт 2007, 21:47

texas_jack написа:смени дюзите,пробваи с други,при мен беше сьщото :mhihi:

какви наби на твойта :?:
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: София
Кара: е39

Мнение от texas_jack » 12 Окт 2007, 11:29

пьрво от пежо 306(още ги имам)после от 316 троен стоп :mhihi:
преди да дадеш газ помисли

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 12 Окт 2007, 17:48

Все пак ще е клапана за обогатяване на студено. Ако той работи коректно оборотите на празен ход ще паднат чак когато загрее до около 60 градуса.Затова и когато извадиш пръчката за маслото и гасне-почва да дърпа въздух оттам и сместа обеднява още повече.Известно време карах М20 с л-джет и имах същия проблем с клапана.Зимата беше ужас,и докато стигне 60 крака е все на педала на газта.
Разбира се,може да има нужда и от някои други фини настройки,но за мен това е главния проблем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 12 Окт 2007, 18:11

това чудо не работи ли само по време на палене (на стартер не повече от не знам си колко сек да не се задави)? защото и аз го бях нищил като имах М10 лджет.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Мнение от димящият вожд » 13 Окт 2007, 0:21

добре де,защо тогава като загрее и загася за 1час при температура20 и повече градуса на въздуха,трудно пали и пак нема обороти. :?: :roll:
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Мнение от димящият вожд » 13 Окт 2007, 0:25

texas_jack написа:пьрво от пежо 306(още ги имам)после от 316 троен стоп :mhihi:

пич мойто е троен стоп,явно твойте дюзи са били за чистене :roll:
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 13 Окт 2007, 17:55

^^Колд старт инжектора работи от 0 до около 40 сек. в зависимост от околната температура.Клапана за който говорим при М10 е биметална пластина която като е студена пропуска допънителен въздух за мотора и с покачването на температурата намалява и накрая спира този доп.въздух
^За проблема:като миказа 4е трудно пали на топло първо помислих за температурния датчик,но тогава мотора ще работи лошо при всички режими.Според мен при теб има два отделни проблема които трябва да се разраничат.Едно от нещата които се сещам за проблема с топлото палене е възможно дюзите да не могат да задържат налягането на бензина и когато мотора не работи да се"изпикават" :mhihi: в колектора.Когато палиш колата се чувства задавена,трябва да върти много докато запали и няколко секунди ще пуши като икарус,после изчиства.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 13 Окт 2007, 19:09

ясно аз си мислех за колд старт-а...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Мнение от димящият вожд » 14 Окт 2007, 9:40

нещо друго е.
защото като е топла ,докато върти ,ако дам газ пали моментално,ако не дам върти като "АЗЛК" и като запали смърди яко на бенз.
има една платка до релето за помпата свързана с темп датчик пред въздушният филтер.никъде няма инфо каква и е ролята.
иначе дюзите съм ги чистил и петте.
налягане на бенз -2.95-3.06
свещи нови НжК.
температурен датчик ТСП-нов
дистрибуторна капачка-нова
един диагностик я обикаля 2 часа,разбута ми всички настройки та 2дни си играх да я вкарам в ред. :mhihi:
а сега друго ми направи впечатление сутрин като тръгвам за работа като карам леко като стигне 3000 оборота прекъсва,ако дам повече газ няма ядове :help: :help: :help:
притеснява ме,че някой некадърник е пипал където не му е работа :!:
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: гр.София

Мнение от kosio_bmw » 14 Окт 2007, 22:51

сменяваме мотора и готово потърпи 2-3 месеца

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook