До колко бара се надува турбината на ТДС-а без последствия..
Модератор: bum_bum
Re: До колко бара се надува турбината на ТДС-а без последств
по принцип 4ип нямам,но като и пусна гориво от помпата е саштото,твардя го штото сам карал 4ипосанаturbo написа:ivan. написа:До колко бара се надува турбината на ТДС-а без последствия за мотора?
А чип-тунинг имаш ли по принцип? Ако нямаш пробвай...
Re: До колко бара се надува турбината на ТДС-а без последств
vld написа:ivan. написа:До колко бара се надува турбината на ТДС-а без последствия за мотора?
1.1
М41Б18 е на 1.2

даваи графиките батка.и колко е кпд при 2.5 барМАЧКАТОР написа:Не се съгласявай, с мен-не, но с физиката..........трябва да се примириш, остави сега датчиците и леките корекции, че ще стане дълга и мъчителнаivan. написа:не мога да се саглася с тебе,нали има дат4ик,които мери налягането и корегира сместа.за краиния резултат незнам може и да спава мотораМАЧКАТОР написа:Колкото повече надуеш турбината-толкова по-малко ще ти върви колата.........Дизелът не е бензин, оборотите при този вид дизел се определят от ГНП-то-колкото повече гориво-толкова по-високи обороти, когато напънеш турбото просто ще обедниш колата и ще умре, ни можеш да я счупиш ни нищо.........Ако искаш да върви повече просто й смени софтуера и толкова.........по-богата, повече аванс, повече повер, остави турбото намираТо ще си свърши работата след чипосването
- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
некои адекватен ше каже ли как точно става натягането, разпускането на клапана от тая гаика, че моя са го базикали и да не стане опрасване.... в смисал тоя накраиник като развартя гаиката да го развия ли или да го навия, демек кво точно става, да удалжа ли лоста или да го скася...
п.п. зна4и не сам голям специалист, но претендирам да ги чувам малко от малко не6тата, пък некои ве6т да ме светне... зна4и кво става.... тоя клапан даржи затворено, подава6 гас, турбото се разварта, кат си достигне нужните барове, вакумите подават сигнал на клапана да по4не да дарпа тоя лост наватре, тое е хванат за клапата ватре в О2 хоусинга и по4ва да я отваря, 4е да могат газовете дет завихрят турбината да из4езват през аспуха и да не пренадуят. аз поне си мисля така. до скоро де, когато един маистор дето много ги 4ува ми вика, 4е като по4не да дарпа лос4ето, вса6ност затваря клапана ватре
... моля светнете ме кво стаа, 4е по4нах да се 4удя дали не сам мноо зле и направо да се отказвам от тва дет го знам и да по4вам да 4ета наново.... извинявам се, 4е ползвам термини като метално лос4е и т.н. , но пове4ето не6та ги знам на английски и така... мерси за инфото предварително и кажете да удалжавам или да скасявам растоянието на тва лос4е с гаиката от снимката...
п.п. зна4и не сам голям специалист, но претендирам да ги чувам малко от малко не6тата, пък некои ве6т да ме светне... зна4и кво става.... тоя клапан даржи затворено, подава6 гас, турбото се разварта, кат си достигне нужните барове, вакумите подават сигнал на клапана да по4не да дарпа тоя лост наватре, тое е хванат за клапата ватре в О2 хоусинга и по4ва да я отваря, 4е да могат газовете дет завихрят турбината да из4езват през аспуха и да не пренадуят. аз поне си мисля така. до скоро де, когато един маистор дето много ги 4ува ми вика, 4е като по4не да дарпа лос4ето, вса6ност затваря клапана ватре

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61238&postdays=0&postorder=asc&start=0
прочети тази тема и някои неща ще ти станат по ясни(поне за мен е много интересна тема). На 3 и 4 страница има информация и за бай пасния клапан.
относно лостчето нека някой друг колега да се изкаже.
Поздрави
прочети тази тема и някои неща ще ти станат по ясни(поне за мен е много интересна тема). На 3 и 4 страница има информация и за бай пасния клапан.
dinozab написа:zvetiko байпаса на турбото не се командва от нищо друго освен от самото налягане на турбото.Погледни снимката която дадох това е точно турбо за тдс и както се вижда тя не е електронно оправляема или не се връзва към външен клапан.
относно лостчето нека някой друг колега да се изкаже.
Поздрави
- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
бате тея теми ги 4ета и препро4итам по няколко пъти на ден, ама при мене щуцера 1 ваоб6те го няма, неска в 6;30 ходих да гледам дали го имам и както си и мислех, при мене нема такава оферта... днеска 6е се базикам под капака, 6е замеря центровката на ГНП-то, от форума ми дадоха стоиностите които да тарся, бе ваобште , 4ета тоя форум всеки ден, от година и половина, две, много работи се святкам и си ме кефи. наи новото се притеснявам, 4е 4етох в тая тема некои спомена, 4е ако турбината е надута малко пове4е от колкот требва, 6е се спане колата и кат се замисля намирам логика. и тва 4е нема се с4упи мотора от прекомерно надуване, поради простата при4ина 4е моя мотор некои така хубо го е разцентровал, пук ни6то не му стана, карам го ве4е 9, 10 месеца... сега постепенно го пооправям, остана само тва дет не варви на 3-та, 4 и 5 предавки, мноо мудно набира, 1- и 2-ра е стрела, ама на високите много бавно ка4ва обороти, питах у форума но конкретни предложения от кво може да баде не полу4их. продалжавам да тарся, нема да мирясам докат не трагне кат хората колата...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
dupeto написа:бате тея теми ги 4ета и препро4итам по няколко пъти на ден, ама при мене щуцера 1 ваоб6те го няма, неска в 6;30 ходих да гледам дали го имам и както си и мислех, при мене нема такава оферта... днеска 6е се базикам под капака, 6е замеря центровката на ГНП-то, от форума ми дадоха стоиностите които да тарся, бе ваобште , 4ета тоя форум всеки ден, от година и половина, две, много работи се святкам и си ме кефи. наи новото се притеснявам, 4е 4етох в тая тема некои спомена, 4е ако турбината е надута малко пове4е от колкот требва, 6е се спане колата и кат се замисля намирам логика. и тва 4е нема се с4упи мотора от прекомерно надуване, поради простата при4ина 4е моя мотор некои така хубо го е разцентровал, пук ни6то не му стана, карам го ве4е 9, 10 месеца... сега постепенно го пооправям, остана само тва дет не варви на 3-та, 4 и 5 предавки, мноо мудно набира, 1- и 2-ра е стрела, ама на високите много бавно ка4ва обороти, питах у форума но конкретни предложения от кво може да баде не полу4их. продалжавам да тарся, нема да мирясам докат не трагне кат хората колата...
Като гледам твоя мотор е 2.4тд.
За него надува на турбото заводски е между 07-0.9.
За да не набира на високите явно има нещо не както трябва.
В смисъл уест гейта ако не отваря на време




Ако не става така ами просто бавно ускорява,значи пък не прави налягане или го изпуска от някъде.
а помпата като цяло как е?
Пали ли тола от половин оборот или върти 4-5 пъти докато запали.
М21 е железен мотор и трудно може да го счупиш.
Общо взето разликата е много голяма от ТДС-а като здравина.
А щях да забравя на М21 ,ангренажната верига също е много важна.
В смисъл колата пали и работи дори да прескочат 2 зъба но няма мощност и трака като трактор.
Обърни внимание на всеки един елемент по отделно успех

Между другото помпата предполагам не е сменяна тази с електрониката си е или?

- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
vld, бате барка6 се не6то. аз сам си с ангренаж, ремак, никви вериги тука, М51 е с веригата. колата студена на минус 10' пали от раз, като загрее пали на 2-рата вратка, но като из4акам лампата на све6тите да изгасне, а след това 4акам и лампата за подгрева на нафтата, тая дето показва дюзата с 3 разпрасква6ти се 4ерти4ки. и аз се самнявам да е помпа ама маи нема да е тва. зна4и до преди около 2 седмици, преди да се престраша да пипна пло4ката на ГНП-то, колата работеше на 1050-1100 оборота. кат загрее6е по4ва6е да мени оборотите. престра6их се, преместих я напред кам фаровете и заспах на 950 оборота. тва с играенето на оборотите из4езна, леко се подобри варвежа, но пак са6тата работа. 1-ва и втора колата е силна, набира барзо до 4500 оборота кат я рачне6, но тва само на парва и втора. 3-та, 4-та и 5-та скорост след 2500 оборота ка4ват нагоре със скороста на охлюв. умрела работа. аз за 9 месеца каране тая кола пове4е от 3200-3500 оборота не сам я вкарвал на 4-та, 5-та скорост, просто 6тото отнема адски много време и патя свар6ва. на 5-та 3100 оборота са и максимални, сас 135 км/ч. тва е тая кола пове4е не вдига. аре предложете не6то. пак казвам на 1-ва и 2-ра се изтрелва до червеното много бързо, на по високи предавки, обортомера заспива. си4ко е оригинал по колата, електроника, помпа, педала за гаста пак ел. ... неска свалих оборотите до кам 750, стана леко по мудна, но парва и втора пак са си силни. пипах и онва лос4е за уеистгеита, маи го оставих по далго да е но пак са6тото. направо не знам кво става ве4е. не изпуска въздух от никаде, си4ко преглеждам всеки ден, кво е туи 4удо, даите предложения 4е аз се из4ерпах. последно дет не сам направил е да замеря центровката на ГНП-то с тоя микро метар, ама ме самнява, 6то 6е се реже на парва и втора, а на високите 6е умирга.......................... кат се замисля да не са сменяли дифа или кутията, а? тва сега ми доде на акала, ама не знам... предположения???
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Колега това което написах по горе се отнася за Ангренажен ремък тия ТДС са ми изпили мозъка и само вериги са ми в главата
Относно проблемите ти мисля,че е необходимо да се направи качествена центровка на помпата ти на стенд и са се проследи каква е сместа.
Това дето е размествана плочката на помпата е признак,че плочката е износена в частта си в която трябва да работи на ниски обороти от което следва мененето на обороти и гасненето.
Нормалните обороти на празен ход на този мотор за 780-850об/мин. след като е загряла.
Когато местиш плочката напред назад променяш не само ниските обороти,а и горивото което се подава в смисъл кокото повече се вдигнат оборотите толкова по богата смес става,което естествено има някакви норми и когато се прескочат почват проблемите.
А я кажи как е с пушека? всичко нормално или дай подробно кога как пуши.
Разпръсквачите как са?
Има вариант да не и стига гориво на колата .
Когато си на по висока предавка и сриташ газта на мотора му трябва доста повече гориво за да се резне до 4500 от колкото на малките скорости.
За целта провери цедката в резервоара.
Мисля и на помпата има цедка ма не съм сигурен.
Един колега беше писал относно помпата ма не поня за 524 ката му ли беше или за ТДС-а mla86 му е ника.
Цедката в резервоара се намира зад пасажера под задната седалка отвория да я почистиш че много гняс събира от хубавата ни нафта.
Мерил ли си компресията на мотора ей така контролно за всеки случай да си свериш часовника?

Относно проблемите ти мисля,че е необходимо да се направи качествена центровка на помпата ти на стенд и са се проследи каква е сместа.
Това дето е размествана плочката на помпата е признак,че плочката е износена в частта си в която трябва да работи на ниски обороти от което следва мененето на обороти и гасненето.
Нормалните обороти на празен ход на този мотор за 780-850об/мин. след като е загряла.
Когато местиш плочката напред назад променяш не само ниските обороти,а и горивото което се подава в смисъл кокото повече се вдигнат оборотите толкова по богата смес става,което естествено има някакви норми и когато се прескочат почват проблемите.
А я кажи как е с пушека? всичко нормално или дай подробно кога как пуши.
Разпръсквачите как са?
Има вариант да не и стига гориво на колата .
Когато си на по висока предавка и сриташ газта на мотора му трябва доста повече гориво за да се резне до 4500 от колкото на малките скорости.
За целта провери цедката в резервоара.
Мисля и на помпата има цедка ма не съм сигурен.
Един колега беше писал относно помпата ма не поня за 524 ката му ли беше или за ТДС-а mla86 му е ника.
Цедката в резервоара се намира зад пасажера под задната седалка отвория да я почистиш че много гняс събира от хубавата ни нафта.
Мерил ли си компресията на мотора ей така контролно за всеки случай да си свериш часовника?

На кое?На ТДС се слага мицубиши и гаретт , кво е тва \кпд на 2.5 бара-някаква нова мерна единица ли, що лиivan. написа:даваи графиките батка.и колко е кпд при 2.5 барМАЧКАТОР написа:Не се съгласявай, с мен-не, но с физиката..........трябва да се примириш, остави сега датчиците и леките корекции, че ще стане дълга и мъчителнаivan. написа:не мога да се саглася с тебе,нали има дат4ик,които мери налягането и корегира сместа.за краиния резултат незнам може и да спава мотораМАЧКАТОР написа:Колкото повече надуеш турбината-толкова по-малко ще ти върви колата.........Дизелът не е бензин, оборотите при този вид дизел се определят от ГНП-то-колкото повече гориво-толкова по-високи обороти, когато напънеш турбото просто ще обедниш колата и ще умре, ни можеш да я счупиш ни нищо.........Ако искаш да върви повече просто й смени софтуера и толкова.........по-богата, повече аванс, повече повер, остави турбото намираТо ще си свърши работата след чипосването



П.П.-не ме занимавай повече с КПД, ДПС и СДС, коефициент на полезно действие в случая е съвкупност от толкова много неща, че не можеш да си и представиш , или , ако си ги представяш ми кажи какво те интересува да си премериме пишоците и кой от къде е

vld написа:М21 е железен мотор и трудно може да го счупиш.
Несъм съгласен, ако си видиш бившата печка, и ти няма да и дадеш повече от 2 месеца живот. Оня моя дъртофелник и пиива соса.


ПС Авее я каже ко да праа, че кат загрее неще да пали мама й мръсна, а не ми се дават пари сега за ремонт на помпата, мисля да тура една с жило и да фана да а изхвърла таа електроника, ама я кажете и как се центрова да му се невиди и кюгелфишера

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Сони едва ли е от помпата баце,нема как да се преебе за половин година,неможе да сте чак такива вандали
По скоро дърпа въздух от гарнитурите на шибаната плочка смени ги некви дребни левове са ма искат много пара за ремонт.
Говорил съм със много дизелджии които само БМВ правят
до сега не са виждали толкова износена помпа,че да не прави налягане и да не пали топла
99.9% съм сигурен.
В повечето случаи се преебава плочката с пистите която е за празния ход,а на тая помпа е повече от перфектна държи много добри обороти и спокоен ход.И благодарение на това дава такъв приличен разход в града. свалял съм я на 8 градско лятото и не повече от 10 зимата.
Да знаеш пипне ли я някой разбирач ще дигне 1-2 кила за сметка на вървежа разбира се ,но в крайна сметка никой не си взима дизел да се състезава с него.

По скоро дърпа въздух от гарнитурите на шибаната плочка смени ги некви дребни левове са ма искат много пара за ремонт.
Говорил съм със много дизелджии които само БМВ правят
до сега не са виждали толкова износена помпа,че да не прави налягане и да не пали топла

99.9% съм сигурен.
В повечето случаи се преебава плочката с пистите която е за празния ход,а на тая помпа е повече от перфектна държи много добри обороти и спокоен ход.И благодарение на това дава такъв приличен разход в града. свалял съм я на 8 градско лятото и не повече от 10 зимата.
Да знаеш пипне ли я някой разбирач ще дигне 1-2 кила за сметка на вървежа разбира се ,но в крайна сметка никой не си взима дизел да се състезава с него.

vld написа:Сони едва ли е от помпата баце,нема как да се преебе за половин година,неможе да сте чак такива вандали![]()
По скоро дърпа въздух от гарнитурите на шибаната плочка смени ги некви дребни левове са ма искат много пара за ремонт.
Говорил съм със много дизелджии които само БМВ правят
до сега не са виждали толкова износена помпа,че да не прави налягане и да не пали топла![]()
99.9% съм сигурен.
В повечето случаи се преебава плочката с пистите която е за празния ход,а на тая помпа е повече от перфектна държи много добри обороти и спокоен ход.И благодарение на това дава такъв приличен разход в града. свалял съм я на 8 градско лятото и не повече от 10 зимата.
Да знаеш пипне ли я някой разбирач ще дигне 1-2 кила за сметка на вървежа разбира се ,но в крайна сметка никой не си взима дизел да се състезава с него.
Абе незнам, всеки казва помпа, студена пали от четвърт, кат загрее пали доста трудно, а за разхода нема да спорим, извън града дава 120, за в града не я мисля, ама и оня е вандал голем, нема пускане на газта. Инак оборотите са перфектни и върви перфектно,у само паленето ми е проблема, кажи къде да хода, да я видат, че оня ден и една дюза протече малко.
аз пък си го милих,като филм по дискавариМАЧКАТОР написа:На кое?На ТДС се слага мицубиши и гаретт , кво е тва \кпд на 2.5 бара-някаква нова мерна единица ли, що лиivan. написа:даваи графиките батка.и колко е кпд при 2.5 барМАЧКАТОР написа:Не се съгласявай, с мен-не, но с физиката..........трябва да се примириш, остави сега датчиците и леките корекции, че ще стане дълга и мъчителнаivan. написа:не мога да се саглася с тебе,нали има дат4ик,които мери налягането и корегира сместа.за краиния резултат незнам може и да спава мотораМАЧКАТОР написа:Колкото повече надуеш турбината-толкова по-малко ще ти върви колата.........Дизелът не е бензин, оборотите при този вид дизел се определят от ГНП-то-колкото повече гориво-толкова по-високи обороти, когато напънеш турбото просто ще обедниш колата и ще умре, ни можеш да я счупиш ни нищо.........Ако искаш да върви повече просто й смени софтуера и толкова.........по-богата, повече аванс, повече повер, остави турбото намираТо ще си свърши работата след чипосването
Турбината има карта........но тя не ни интересува в случая, ти ми кажи са за датчиците ,дето корЕгират сместа и си бало мамата
А дали спАва моторо, или го сопиня не мога да знам-пробвай, виждам , че пращиш от знания
![]()
П.П.-не ме занимавай повече с КПД, ДПС и СДС, коефициент на полезно действие в случая е съвкупност от толкова много неща, че не можеш да си и представиш , или , ако си ги представяш ми кажи какво те интересува да си премериме пишоците и кой от къде е

стартера и батериата как са?при мене проблема се реши с нова батерия,ина4е старата даржеше ток,вартеше доста време,но слабо.даи едно пусково.успехsonny написа:vld написа:Сони едва ли е от помпата баце,нема как да се преебе за половин година,неможе да сте чак такива вандали![]()
По скоро дърпа въздух от гарнитурите на шибаната плочка смени ги некви дребни левове са ма искат много пара за ремонт.
Говорил съм със много дизелджии които само БМВ правят
до сега не са виждали толкова износена помпа,че да не прави налягане и да не пали топла![]()
99.9% съм сигурен.
В повечето случаи се преебава плочката с пистите която е за празния ход,а на тая помпа е повече от перфектна държи много добри обороти и спокоен ход.И благодарение на това дава такъв приличен разход в града. свалял съм я на 8 градско лятото и не повече от 10 зимата.
Да знаеш пипне ли я някой разбирач ще дигне 1-2 кила за сметка на вървежа разбира се ,но в крайна сметка никой не си взима дизел да се състезава с него.
Абе незнам, всеки казва помпа, студена пали от четвърт, кат загрее пали доста трудно, а за разхода нема да спорим, извън града дава 120, за в града не я мисля, ама и оня е вандал голем, нема пускане на газта. Инак оборотите са перфектни и върви перфектно,у само паленето ми е проблема, кажи къде да хода, да я видат, че оня ден и една дюза протече малко.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани