за агр
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
за агр
изолирах го с медна капа4ка.днес я няма.беше залепнала за буталцето на клапана,които го е изолирал по този на4ин нека си погледне-дано само при мене да се е полу4ило така.успех на вси4ки.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Някои го правят с бирена капачка.Аз го направих като изрязах запушалката от бирена кутия.И гледай диаметъра да е малко по-голям,така че фланеца добре да я затисне.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
zvetiko написа:Някои го правят с бирена капачка.Аз го направих като изрязах запушалката от бирена кутия.И гледай диаметъра да е малко по-голям,така че фланеца добре да я затисне.
Ей момци, имате ли идея какъв вакум е там? Като изолирате, поне сложете дебела ламарина и изолирайте и вакума на управлениението на клапана.
Аз моя го бях изолирал, но нямаше разлика във вървенето, после си го почистих и си го оставих да си бачка, щото явно не ми е сдухан матора и сичко си му е наред, просто бях свикнал с М50

- Svetlio.Angelov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak
А аз го демонтирах и го почисти - няма да ви казвам каква тиня беше вътре... За сега не усетих нещо по-различно в работата на мотора или в разхода...
Айде със здраве!

Айде със здраве!
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Сажалявам,но за да не отварям нова тема......Вчера колеги свалих всмукателния колектор и го почистих-ватре имаше около половин кило помия.Монтирах го обаче сега като работи на място и леко ми притриса
.... ако на някой му се е слу4вало или ако имате мнение по вапроса 


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
маречков написа:zvetiko написа:Някои го правят с бирена капачка.Аз го направих като изрязах запушалката от бирена кутия.И гледай диаметъра да е малко по-голям,така че фланеца добре да я затисне.
Ей момци, имате ли идея какъв вакум е там? Като изолирате, поне сложете дебела ламарина и изолирайте и вакума на управлениението на клапана.
Аз моя го бях изолирал, но нямаше разлика във вървенето, после си го почистих и си го оставих да си бачка, щото явно не ми е сдухан матора и сичко си му е наред, просто бях свикнал с М50и ми се струваше, че нещо не му е наред на тоя.
Колега,защо пък вакум-не е ли налягане.


- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
zvetiko написа:Колега,защо пък вакум-не е ли налягане.И изолира ли се голямата дупка,
изолирането на вакума е без значение.Ако сте сигурни ,че клапана затваря добре и не е постоянно отворен,тогава може да се изолира само вакума,който командва мембраната.
Що си мислиш, че незнам къде се слага тая тенекия, и кое те кара да мислиш, че само налягане има, я вземи пробвай една тенекия - медна на кое ще издържи повече


Айде със здраве!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
маречков написа:zvetiko написа:Колега,защо пък вакум-не е ли налягане.И изолира ли се голямата дупка,
изолирането на вакума е без значение.Ако сте сигурни ,че клапана затваря добре и не е постоянно отворен,тогава може да се изолира само вакума,който командва мембраната.
Що си мислиш, че незнам къде се слага тая тенекия, и кое те кара да мислиш, че само налягане има, я вземи пробвай една тенекия - медна на кое ще издържи повечена вакум ли, на налягане ли(въпроса е риторичен), преди да замяза на бабини цици и да влезе в цилиндъра. И последно, човека е писал къде е намерил ламарината - ае сега кажи какво обратно налягане тряба да има, че да я закара там или си мислиш, че турбото от там надува?
![]()
Айде със здраве!
Изобщо не си мисля ,че не знаеш къде се слага тенекията-просто казвам ,че ако я сложиш,няма смисъл да се изолира вакума ,който командва клапана,защото и да го отваря и да го затваря,той вече е напълно запушен.
Мисля ,че медната пластина е омекнала ,поради своята висока топлопроводимост ,от температурата на изгорелите газове ,които влизата в АГР клапана и тяхното налягане я е вкарало в колектора.При мен пластината е много тънка -от бирена кутия,но е от алуминиева сплав и нямам проблем.И в смукателният колектор мисля ,че има налягане ,а не вакум-да кажем ако имаше вакум ,той щеше да засмуче маслото ,което обикновено задръства,гуменият мъркуч към МАР сенсора,който между другото мери налягането в смукателният колектор


- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15


- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
zvetiko написа:маречков написа:zvetiko написа:Колега,защо пък вакум-не е ли налягане.И изолира ли се голямата дупка,
изолирането на вакума е без значение.Ако сте сигурни ,че клапана затваря добре и не е постоянно отворен,тогава може да се изолира само вакума,който командва мембраната.
Що си мислиш, че незнам къде се слага тая тенекия, и кое те кара да мислиш, че само налягане има, я вземи пробвай една тенекия - медна на кое ще издържи повечена вакум ли, на налягане ли(въпроса е риторичен), преди да замяза на бабини цици и да влезе в цилиндъра. И последно, човека е писал къде е намерил ламарината - ае сега кажи какво обратно налягане тряба да има, че да я закара там или си мислиш, че турбото от там надува?
![]()
Айде със здраве!
Изобщо не си мисля ,че не знаеш къде се слага тенекията-просто казвам ,че ако я сложиш,няма смисъл да се изолира вакума ,който командва клапана,защото и да го отваря и да го затваря,той вече е напълно запушен.
Мисля ,че медната пластина е омекнала ,поради своята висока топлопроводимост ,от температурата на изгорелите газове ,които влизата в АГР клапана и тяхното налягане я е вкарало в колектора.При мен пластината е много тънка -от бирена кутия,но е от алуминиева сплав и нямам проблем.И в смукателният колектор мисля ,че има налягане ,а не вакум-да кажем ако имаше вакум ,той щеше да засмуче маслото ,което обикновено задръства,гуменият мъркуч към МАР сенсора,който между другото мери налягането в смукателният колектор.Мнението е мое и днес ще го проверя-разкачам мъркуча към МАР сенсора и го топвам в чаша с вода и ще гледам дали ще се засмуче или ще почнат да излизат балончета-дано да съм прав иначе..



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
маречков написа::uups: zvetiko, сори за тона, а това с водата не го пробай, щото и аз се замислих кога надува и кога смучка, да не да изпие буркана и да стане беля.
Колега никакъв проблем.


има хубава пусната тема за този клапан,заклю4ена.Мисля 4е има да се разсаждава относно деиствието и предназна4ението му.Нека които го е изолирал или не или първо едното после другото да изкаже впе4атления,нали практиката у4и.Та в темата на колегата Дино има мнения за монтиране на клапан,разтоварваш турбината-заводски мисля 4е и агр играе малко такава роля.
Като се проследи патя на вакумите,които го задеистват,става ясно 4е трагват от трабата на вакумпомпата,минават през електромагнитен клапан,командван от комб-а и тогава стигат в контрола на агр.от друга страна отворен тои намаля налягането в изпусквателния,което ''тормози''турбината по-малко.Мисля,4е големия вапрос е кога отваря или затваря?Дали при то4но определени обороти или според натоварването на мотора(без зна4ение на какви обороти е)?благодаря на вси4ки,които ще изкажат мнения,при мене ли4но след запушването му мотора стана по-''твърд''

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани