Загрява?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Phantom of the streets
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: E46 M3

Загрява?

Мнение от kolega » 24 Сеп 2007, 14:34

От време на време ми прай фасон със загряването и стрелката отива преди чарвеното..? като я изключа и запаля на ново и перката чак тогава се включва? На някой случвало ли му се е? И какъф е точно проблема ? :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 24 Сеп 2007, 14:51

Убеден ли си че перката не включва!? Метода с навития вестник пробван ли е!?(при загрял двигател свиваш вестник и подаваш леко към перката, ако стане на салата и перката не спере, се кефиш :mhihi: , същия номер The Boss го прави с ръка но той е бесмъртен! ;) )
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: Загрява?

Мнение от bmwfena » 24 Сеп 2007, 16:25

kolega написа:От време на време ми прай фасон със загряването и стрелката отива преди чарвеното..? като я изключа и запаля на ново и перката чак тогава се включва? На някой случвало ли му се е? И какъф е точно проблема ? :dunno:
КАТО СИ СМЕНИШ ВИСКОТО и няма да ти прави проблем
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 24 Сеп 2007, 16:54

Ако си с климатик понякога се наблъскват боклуци между двата радиатора и дори всичко друго да е на 6 почва да ги прави тези номера

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 24 Сеп 2007, 16:55

Мда аз днес си купих ново виско на закс и нов термостат на валер поради същата причина колега... Аз мисля дори и всички ремъци да сменя... Но при мене съм убеден че перката не духа... Върти си с една и съща скорост поне аз до колкото виждам...

Ако искаш отиди си купи виско 150лв е екзотик модела на Закс, термостат май беше около 21.6 на Валер до 88 градуса включва....


едит : На бмвфена като видях неговата си е като прахосмукачка направо... Няма грам нищо общо с мойта...
Последна промяна SaSo на 24 Сеп 2007, 19:25, променена общо 2 пъти
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 24 Сеп 2007, 17:04

SaSo написа:... Но при мене съм убеден че перката не духа... Върти си с една и съща скорост поне аз до колкото виждам...


Ако ламелите на радиатора са задръстени с боклук (отвън) просто въздуха не стига до виското за да го нагрее достатъчно да зацепи нормално

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 24 Сеп 2007, 19:20

Като дръпна перката и има лек луфт което е признак че просто виското си отива.... Затова реших да взема ново виско... До колкото разбрах ставало и от форд транзит и е 80лв... Ама не си струва риска по-добре си е оригиналното... Има шанс и водната помпа понякога да прави проблеми така че колегата да си я види дали е с метални шлици мисля се казваше... Не съм от най-вещите в занаята...По вещите ше се изкажат...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 8.07.2007
Местоположение: София

Мнение от dan4o_ » 24 Сеп 2007, 21:43

и аз имам подобен проблем с перката .... работи си с една скорост ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 24 Сеп 2007, 23:37

Еми хвани си перката и я разбутай напред назад и ако дава луфт значи си за същата процедура като мене...Тоест ново виско... Поне всеки който съм питал така казва...


Не правете грешката да пуснете перката да върти постоянно, щото съм виждал такива БМВта ... Това е..ава майката на много неща...Да не говорим че колата върви по малко...
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 24 Сеп 2007, 23:42

tsb_bg написа:
SaSo написа:... Но при мене съм убеден че перката не духа... Върти си с една и съща скорост поне аз до колкото виждам...


Ако ламелите на радиатора са задръстени с боклук (отвън) просто въздуха не стига до виското за да го нагрее достатъчно да зацепи нормално
нее така-виското включва от температурата отдавана от водната помпа не от постъпващия от радиатора въздух...а работещо виско като зацепи фучи като прахосмукачка-може да ти засмуче алаброса :mhihi: :mhihi: инфо-азси купувам вискота нови за 90 кинтака-ми носът ми ги.от де и аз не знам ама съм си доволен :!: кат загрее фучи та са не трае :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Загрява?

Мнение от ivan. » 25 Сеп 2007, 1:01

kolega написа:От време на време ми прай фасон със загряването и стрелката отива преди чарвеното..? като я изключа и запаля на ново и перката чак тогава се включва? На някой случвало ли му се е? И какъф е точно проблема ? :dunno:
щтом е от време на време виж за ваздух в с-мата,или водна помпа.визкото или работи или не.тази перка която 4уваш е и за климата,но след около95гр. се вкл.на 2-ра степен да спомага визкото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 25 Сеп 2007, 7:57

bmwfena написа:... нее така-виското включва от температурата отдавана от водната помпа не от постъпващия от радиатора въздух...а работещо виско като зацепи фучи като прахосмукачка ...


Оребрението и биметалната пластина със щифтчето на виското са отпред от към радиатора.
Представи си каква струя въздъх влиза през радиатора по време на движение и обтича целия двигател (да не говорим за кората около перката която го насочва директно към виското).
Как може температурата на водната помпа, която е отзад да преодолее този поток и да му повлияе на при това положение :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 25 Сеп 2007, 8:20

И още нещо: Температурата на корпуса на водната помпа е общо взето еднаква с тази на блока на двигателя и не се изменя в големи граници, докато температурата на радиатора зависи от това колко вода е пуснал термостата да се върти през големия кръг и колко въздух постъпва през ламелите при движението на колата за да го охлажда.
Точно там е идеята виското да завърта перката постепенно до max тогава, когато този въздух не е достатъчен да охлади а трябва принудително да се вкара въздух през ламелите.
Това може да стане само ако "зацепването" на перката зависи от температурата на радиатора.
За това при висока скорост виското се включва рядко (или не включва въобще) а се включва само когато се кара с ниска скорост или двигателя работи на място и няма необходимия поток въздух за естествено охлаждане.

Phantom of the streets
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: E46 M3

=>

Мнение от kolega » 25 Сеп 2007, 9:49

Причината е в термостата.. не отваря. Ще ходим днес за нов :mhihi:

Phantom of the streets
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: E46 M3

?

Мнение от kolega » 25 Сеп 2007, 9:53

Цена на термостат? :weed:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook