Скорости???
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Скорости???
Значи имам един въпрос. Има ли разлика в скоростните кутии на М50 В20 и М50 В25 в смисъл външно са еднакви щото аз съм с такава от М50 В20 имам в предвид дали имата разлика в самите скорости ??? Имам чувството при мен че с тази 520-ковата кутия първата ми е много яка и дори и с малко газ не мога изобщо да си стъпя на пътя, ама изобщо. Обаче дори когато изцедя първата до ограничител почти и като набия втората и в началото на втора колата ми се струва доста мудна вече като влезе в обороти и всичко си идва на място. От трета нагоре не коментирам щото там нямам забележки
Та интересно ми е ако някой знае повече по въоприса да сподели че все си мисля че с тази кутия нещо не ми е наред и накрая ще взема да я сменя с такава квато трябва да си е заводски, ако изобщо имат разлика де



Та интересно ми е ако някой знае повече по въоприса да сподели че все си мисля че с тази кутия нещо не ми е наред и накрая ще взема да я сменя с такава квато трябва да си е заводски, ако изобщо имат разлика де


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Fakiro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е32 740IL E34 525i
- Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)
- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
А какво трябва да е числото за М50 В25. Не го знам моя къв е, ще се наложи да го погледна. Да неби пък щото колата беше автоматик и да е с друг дифthe_gate написа:я сподели с нас числото на дифа ти

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
Вчера бях на божура. Тествах я на газ
Ама не можах да си видя времето
Много ми беше интересно колко щеше да ми даде с газта
Мойте авери уж гледали и нещо ме пропуснали и нищо не видели в калабалъка 







oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Автоматиците са с по-различен диф като предавателно отношение - мисля ,че с 2,93 бяха
Твойта с ръчни скорости от 2 литра,които 1,2 и 3 скорости са по-къси от тези на 2,5 литра .. Би трябвало някак да се конпенсират числата на по-късите начални предавки с това на дългия диф и да нямаш проблем с втората
Добре, а като включиш 3-та имаш ли проблем с оборотите
Аз както съм със Гетраг 280 от ///М5 3,6 литра и чак като включа 3-та ми идва доста дълга и тежка и чак там имам сериозен спад в оборотите а съм с по-слаб двигател от твоя ,много ми е чудно как така при теб се случва
Като включих втора и пуснеш съедия на какви обороти точно ти пада оборотомера
Георги Пенчев


Добре, а като включиш 3-та имаш ли проблем с оборотите

Аз както съм със Гетраг 280 от ///М5 3,6 литра и чак като включа 3-та ми идва доста дълга и тежка и чак там имам сериозен спад в оборотите а съм с по-слаб двигател от твоя ,много ми е чудно как така при теб се случва

Като включих втора и пуснеш съедия на какви обороти точно ти пада оборотомера

Георги Пенчев
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Да ти кажа на трета вече всичко си ми е ок и си идва на мястото. Поне аз така усещам нещата. Иначе на първа до ограничител и като включа на втора и пусна съединителя и колата в първият момент леко заглъхва и чак тогава се изстрелва. Говория за някакви 200-250 оборота не повече. Сега чакам да ми дойде чипа с малко по късен ограничител и се надявам да избягам от този проблем поне малко но... Между другото Penchev знаеш ли с какво предавателно число трябва да е дифа на М50 В25 с ръчни скорости? Аз отдавна се съмнявах че е по дълъг моя и от там да ми иде проблема но...Penchev написа:Автоматиците са с по-различен диф като предавателно отношение - мисля ,че с 2,93 бяхаТвойта с ръчни скорости от 2 литра,които 1,2 и 3 скорости са по-къси от тези на 2,5 литра .. Би трябвало някак да се конпенсират числата на по-късите начални предавки с това на дългия диф и да нямаш проблем с втората
![]()
Добре, а като включиш 3-та имаш ли проблем с оборотите![]()
Аз както съм със Гетраг 280 от ///М5 3,6 литра и чак като включа 3-та ми идва доста дълга и тежка и чак там имам сериозен спад в оборотите а съм с по-слаб двигател от твоя ,много ми е чудно как така при теб се случва![]()
Като включих втора и пуснеш съедия на какви обороти точно ти пада оборотомера![]()
Георги Пенчев
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
.
ето тук виж според година и дали ти е била автоматик или не, аз сложих заден мост от автоматик 525И и съм си доволен(ве4ера загледах 4е е с 3.23 предавателно 4исло)


Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: .
По това което виждам в таблицата го дават за автоматик и за ръчка все 3.23 значи съм си с нормален дифDEO написа:ето тук виж според година и дали ти е била автоматик или не, аз сложих заден мост от автоматик 525И и съм си доволен(ве4ера загледах 4е е с 3.23 предавателно 4исло)



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани