до знаещите!!!!!
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
до знаещите!!!!!
един приятел днес си смени-водна помпа,термостат,радиатор!след като обезваздуши системата-всичко беше ок!но след 10км е спрял колата и интересното е че след като я е запалил и покарал извесно време стрелката си е стояла само в синьото а парното си работило перфектно както и двата маркуча на радиатора са си били горещи!!!и сега се търси проблема от какво може да се получава така?благодаря предварително за мненията и съветите!!! 

.
а след като е сменил и е покарал 10км преди да спре... дигнала ли е температурата или пак си е била в синия цвят,ако стрелката не е мърдала след смяната въоб6те да погледне дат4иците да не е забравил да сложи буксата.
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
И аз имам някакъв подобен проблем, смених всичко и сега е малко преди средната стрелка, имам и изпарител и се чудя дали там не е проблема



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Да не би точно в тоя момент да се е предал датчика
Щом като е показвал средата ,значи после нещо е станало ...
Така само може да се гадае,нека да си купи един нов и да го подмени,според мен не е скъп
Георги Пенчев


Щом като е показвал средата ,значи после нещо е станало ...
Така само може да се гадае,нека да си купи един нов и да го подмени,според мен не е скъп

Георги Пенчев
- nikk4o78
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 23.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
здравейте , аз съм човека с проблема . накратко докато обезвъздушавах колата температурата стигна до нормалните си граници , че и малко отгоре но след това като я подкарах стрелката седеше преди първата чертичка демек малко след синята зона дайте акъл кво се пре......бало
два дни я карам и си е така


- nikk4o78
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 23.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
радиатор , водна помпа , виско са чисто нови но термостата е от друга кола и на нея работеше безупречно , сега си мисля , че той се е преебал. антифриз не съм наливал с бистра водичка си е , като слагам антифриза ако има пара ще си купя и нов термостат пък ще видим 

- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
бяха ми казвали,че термостат които е работил като остане на сухо (без антифриз)голям е шанса да даде фира 

the_gate написа:бяха ми казвали,че термостат които е работил като остане на сухо (без антифриз)голям е шанса да даде фира
Има такова нещо но в случая мисля че не е тук причината.
До колкото разбирам стрелката си седи в синьото а и при спекъл на затворено темостат и при липса на термостат трябва да загрее до някъде.
Струва ми се че е или датчик/букса или прекъснат кабел т.е липсва сигнал до "часовника"
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Абе я първо направи теста на таблото. Ако всички стрелки отидат крайно вдясно значи положението е сериозно. Ако ли не, просто пробвай с друго табло. И тогава се хвърляй на скъпите ремонти.

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани