Странна работа на М20
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- yuliancho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
Странна работа на М20
Имам един проблем с мойта 5-ца от онзи ден, и ако някой има идея към какво да се насоча, ще му бъда благодарен.
Проблема е следния: при палене, след като запалва нормално изведнъж венага оборотите "ги дърпа" надолу и застават много ниско ок. 600 някъде и работи неритмично и вибрира. При подаване на газ реагира много колебливо и трудно вдига оборотите а към 1600 - 1900 киха. При отпускане на съединителя неможе да потегли и пак "дърпа" оборотите надолу. ЦЯЛАТА РАБОТА много прилича на работа на по-малко цилиндри (примерно поне 5)...така си помислих и аз и се заех веднага да издирвам из гаража ми ключ за свещи за да ги огледам и да проверя за нишка. Но понеже не открих ключ отложих за следващия ден. Когато обаче я запалих на другия ден си работеше перфектно както преди. ВЪПРОСА МИ Е: възможно ли е да е свещ, която отвреме на време сработва (което не виждам как да стане ако има нишка) или проблема ми е по-дълбок - примерно нещо по електрото??
Проблема е следния: при палене, след като запалва нормално изведнъж венага оборотите "ги дърпа" надолу и застават много ниско ок. 600 някъде и работи неритмично и вибрира. При подаване на газ реагира много колебливо и трудно вдига оборотите а към 1600 - 1900 киха. При отпускане на съединителя неможе да потегли и пак "дърпа" оборотите надолу. ЦЯЛАТА РАБОТА много прилича на работа на по-малко цилиндри (примерно поне 5)...така си помислих и аз и се заех веднага да издирвам из гаража ми ключ за свещи за да ги огледам и да проверя за нишка. Но понеже не открих ключ отложих за следващия ден. Когато обаче я запалих на другия ден си работеше перфектно както преди. ВЪПРОСА МИ Е: възможно ли е да е свещ, която отвреме на време сработва (което не виждам как да стане ако има нишка) или проблема ми е по-дълбок - примерно нещо по електрото??
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
да не ти се разместват кабелите където се закачат ?
провери ги и ако се налага сменяй с тия с дългите лули
провери ги и ако се налага сменяй с тия с дългите лули

- yuliancho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
Мерси на колегите! Утре сутринта ще проверя гуменото съединение, а за кабелите са си добре и стоят добре не са натегнати като влизат. Мен ме притесняваше нещо да не е по електрониката, защото скоро сменявах моторче за ниски и си взех "втора ръка" и незнаех доколко е читаво...бях започнал да мисля да не би то да прави мизерии
Мерси още веднъж!
Мерси още веднъж!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
дам точно и аз това да попитам
почисти го с бензин като го напълниш, запушваш двете дупки с пръсти и тръскаш. след това може и с обезмаслител да го почистиш по същата процедура (това е съвет от един стар майстор с брада
)
не знам дали ще е съвсем по темата но ако искащ пробвай да рестартираш компа и настройките му - откачаш клемите на акумулатора и ги окъсяваш или просто го оставяш откачен за 1/2 час и после закачаш и караш там около 5км за да се самонастрои отново
нека само колегите да кажат кой е по добрия вариант - да се окъсяват откачените клеми или просто да се отсави откачен за 1/2 час
почисти го с бензин като го напълниш, запушваш двете дупки с пръсти и тръскаш. след това може и с обезмаслител да го почистиш по същата процедура (това е съвет от един стар майстор с брада

не знам дали ще е съвсем по темата но ако искащ пробвай да рестартираш компа и настройките му - откачаш клемите на акумулатора и ги окъсяваш или просто го оставяш откачен за 1/2 час и после закачаш и караш там около 5км за да се самонастрои отново
нека само колегите да кажат кой е по добрия вариант - да се окъсяват откачените клеми или просто да се отсави откачен за 1/2 час

_65536_kb_sec_ написа:..... пробвай да рестартираш компа и настройките му - откачаш клемите на акумулатора и ги окъсяваш или просто го оставяш откачен за 1/2 час и после закачаш и караш там около 5км за да се самонастрои отново
нека само колегите да кажат кой е по добрия вариант - да се окъсяват откачените клеми или просто да се отсави откачен за 1/2 час
Колеги верно че не е по темата ама каква е логиката за свързваненето на (+) и (-) кабелите като няма грам тоци по колата докато е без акумулатор.
Имаше я тая далаверка описана тук
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=63597
и там питах същото и никой не отговори
Има ли някой в час по въпроса да ни

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
компа има кондензатори които да "помнят" настройките докато си сменяш акумулатора - от БМВ АГ предполагат че 1/2 час ще ти е достатъчен
иначе принципно мисля че като се окъзяват клемите няма нужда да се чака 1/2 час точно защото кондензаторите са разреждат през клемите.
поне аз така съм го правил на Е32-ката и нямаше проблеми
ако не се окъсяват клемите и се чака 1/2 час мисля че не е толкова сигурно дали ще е "забравил" настройките




иначе принципно мисля че като се окъзяват клемите няма нужда да се чака 1/2 час точно защото кондензаторите са разреждат през клемите.
поне аз така съм го правил на Е32-ката и нямаше проблеми
ако не се окъсяват клемите и се чака 1/2 час мисля че не е толкова сигурно дали ще е "забравил" настройките

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани