до знаещите!!!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: София

до знаещите!!!!!

Мнение от bobby02 » 19 Сеп 2007, 19:19

един приятел днес си смени-водна помпа,термостат,радиатор!след като обезваздуши системата-всичко беше ок!но след 10км е спрял колата и интересното е че след като я е запалил и покарал извесно време стрелката си е стояла само в синьото а парното си работило перфектно както и двата маркуча на радиатора са си били горещи!!!и сега се търси проблема от какво може да се получава така?благодаря предварително за мненията и съветите!!! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 19 Сеп 2007, 19:53

а след като е сменил и е покарал 10км преди да спре... дигнала ли е температурата или пак си е била в синия цвят,ако стрелката не е мърдала след смяната въоб6те да погледне дат4иците да не е забравил да сложи буксата.
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: София

Мнение от bobby02 » 19 Сеп 2007, 20:02

докато не я е огасил всичко си е било ок!държала си е температура на 90градуса!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 19 Сеп 2007, 20:24

И аз имам някакъв подобен проблем, смених всичко и сега е малко преди средната стрелка, имам и изпарител и се чудя дали там не е проблема :) :)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 19 Сеп 2007, 20:24

дат4ика е

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 19 Сеп 2007, 23:20

Да не би точно в тоя момент да се е предал датчика :roll: :?:
Щом като е показвал средата ,значи после нещо е станало ...
Така само може да се гадае,нека да си купи един нов и да го подмени,според мен не е скъп :roll:


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 8.07.2007
Местоположение: София

Мнение от dan4o_ » 20 Сеп 2007, 9:26

а колко пари му излезе смяната на радиатора и другите неща?
и аз имам подобен проблем и нещо датчиците се ебават да знаеш

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: София

Мнение от bobby02 » 20 Сеп 2007, 11:54

радиатора го е взел от ауто макс с отстъпка за 204лв,но за другите неща незнам от къде ги е взимал и колко струват!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 23.05.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от nikk4o78 » 21 Сеп 2007, 15:17

здравейте , аз съм човека с проблема . накратко докато обезвъздушавах колата температурата стигна до нормалните си граници , че и малко отгоре но след това като я подкарах стрелката седеше преди първата чертичка демек малко след синята зона дайте акъл кво се пре......бало :help: :) два дни я карам и си е така
ИзображениеНики Ангелов


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 21 Сеп 2007, 15:47

с оригиналния термостат ли си?зна4и стрелката е по4нала да се марда,как дат4ика или буксата бе при4ината,да не е слаба вразката м-у тях?

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 15.09.2007

Мнение от shlakser » 21 Сеп 2007, 16:19

dan4o_ написа:а колко пари му излезе смяната на радиатора и другите неща?
и аз имам подобен проблем и нещо датчиците се ебават да знаеш



Аз сменях водна помпа и ми струваше само помпата 96лв +радиатор около 210-240лв + термостат около 35-45лв и 50лв за работа това е! Е и антифриз какъвто си избереш!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 23.05.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от nikk4o78 » 22 Сеп 2007, 7:21

радиатор , водна помпа , виско са чисто нови но термостата е от друга кола и на нея работеше безупречно , сега си мисля , че той се е преебал. антифриз не съм наливал с бистра водичка си е , като слагам антифриза ако има пара ще си купя и нов термостат пък ще видим ;)
ИзображениеНики Ангелов

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 22 Сеп 2007, 7:53

бяха ми казвали,че термостат които е работил като остане на сухо (без антифриз)голям е шанса да даде фира ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 22 Сеп 2007, 11:27

the_gate написа:бяха ми казвали,че термостат които е работил като остане на сухо (без антифриз)голям е шанса да даде фира ;)


Има такова нещо но в случая мисля че не е тук причината.
До колкото разбирам стрелката си седи в синьото а и при спекъл на затворено темостат и при липса на термостат трябва да загрее до някъде.
Струва ми се че е или датчик/букса или прекъснат кабел т.е липсва сигнал до "часовника"

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 22 Сеп 2007, 11:38

Абе я първо направи теста на таблото. Ако всички стрелки отидат крайно вдясно значи положението е сериозно. Ако ли не, просто пробвай с друго табло. И тогава се хвърляй на скъпите ремонти.
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook