Здрасти банда
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Chakal
-
Здрасти банда
в най скоро време ми се очертава покупка на Е34 93-94г.
от доста време си мечтая за такъв автомобил , бихте ли ми дали някакъв съвет защото много се колебая м-у 520i и 525 TDS
но везните клонят доста към TDS-a кажете ми , че не бъркам.
от доста време си мечтая за такъв автомобил , бихте ли ми дали някакъв съвет защото много се колебая м-у 520i и 525 TDS
но везните клонят доста към TDS-a кажете ми , че не бъркам.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=7134
Нямам думи да опиша красотата на този автомобил, едва ли ще съжеляваш ако го закупиш!
Нямам думи да опиша красотата на този автомобил, едва ли ще съжеляваш ако го закупиш!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Re: Здрасти банда
Chakal написа:в най скоро време ми се очертава покупка на Е34 93-94г.
от доста време си мечтая за такъв автомобил , бихте ли ми дали някакъв съвет защото много се колебая м-у 520i и 525 TDS
но везните клонят доста към TDS-a кажете ми , че не бъркам.
Аз съм пристрастен, но ако искаш икономична кола то ти трябва TDS-а иначе 520 с един вал е доста мудна, с двата вала е доста по добре но и харчи повече.
Въпрос на приоритети!
Във всички случаи Enjoy!
May the BMW force be with you!
Аз съм за 520 v24 обаче. 525 също е много добро. Но все пак е дизел а до колкото съм чувал БМВ имали проблеми с главите на дизелите.
Колкото до икономията - слагаш метан и нямаш проблем. Тои се слага и на дизел и на Бензин. при бензина обаче икономията е много по-голяма
Което и да вземеш няма да сгрешиш
Колкото до икономията - слагаш метан и нямаш проблем. Тои се слага и на дизел и на Бензин. при бензина обаче икономията е много по-голяма

Което и да вземеш няма да сгрешиш
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Тва за едноваловия и за двувалката не е ного сигурно особено ако втория вариант е с ванус да не говорим с двоен.Аз карам е36м52в20 верно е по лека от е34ката ама аконе я пържиш което е забранено за нашата марка
разхода е направо смешен:10л/100км като съм го мерил с доливане казвам го шото ше има нападки за разхода ама ако искате вярвайте
.


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
krika написа:Тва за едноваловия и за двувалката не е ного сигурно особено ако втория вариант е с ванус да не говорим с двоен.Аз карам е36м52в20 верно е по лека от е34ката ама аконе я пържиш което е забранено за нашата маркаразхода е направо смешен:10л/100км като съм го мерил с доливане казвам го шото ше има нападки за разхода ама ако искате вярвайте
.
e това ако е смешносмешен:10л/100км



[/quote]
May the BMW force be with you!
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Legba написа:слагаш метан и нямаш проблем. Т
еми много добре ама 4овека си тръгва към моренцето и оппп каде да заредя???



8.32
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ако ми покажеш м50-52в20 който да харчат 5-6л градско ше ти стисна ръката аз поне не съм чувал за такива а май и хората от BMW AG незнаят
.

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
PIONEER написа:Legba написа:слагаш метан и нямаш проблем. Т
еми много добре ама 4овека си тръгва към моренцето и оппп каде да заредя???ако от мене зависи аз 6е си я оставя на бенц. или на дизел 6тото за метана не навсякъде има а с газово при тея цени едва ли 6е спе4ели6 много...а пък и е по бавна
В София има вече 3 метан-станции. Има една в Пловдив и една в Клокотница. Скоро ще има една във Варна и една в Русе.
Пък и аз да мина 300-400 км с 9-12 лева пък после може и на бензин

Ако става дума за икономия разбирасе. Иначе просто бенз и тва е

- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
еми да така е ама като гледам много хора харесват пове4е южното 4ерноморие,а доколкото знам в бургас такова гориво няма...даже съм сигурен щото съм от бургас и и се интересувам от такива работи.
а това дето 4увам 4е разхода пада на половина???пъргавостта на колата намяла ли както на газ???

а това дето 4увам 4е разхода пада на половина???пъргавостта на колата намяла ли както на газ???

8.32
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
krika написа:Ако ми покажеш м50-52в20 който да харчат 5-6л градско ше ти стисна ръката аз поне не съм чувал за такива а май и хората от BMW AG незнаят.
Май не съм се изразил правилно


May the BMW force be with you!
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Тука се изповядва 100%БМВ фанатизъм
мани ги тия други марки
.


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
krika написа:Тука се изповядва 100%БМВ фанатизъммани ги тия други марки
.
Едваааааааам ме убеди





May the BMW force be with you!
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Legba написа: до колкото съм чувал БМВ имали проблеми с главите на дизелите.
"Проблем" с главите имат както дизелите така и бензиновите,само че като превърти водната помпа а това е едно от слабите места на БМВ.Някой собственици си мислят че като е БМВ макар и дизел трябва да върви нон-стоп с 200км.Представете си кара си човечеца с 160 и водната помпа свършва курса,да ама кой ти гледа температурата а пък и да гледа май докато спре главата е вече цепната.Проблема не е с колите а със собствениците им.Приятелски съвет като си купиш дизел вземи му смени водната помпа ама с оригинална по-възможност.Не е задължително а препоръчително.Нали знаете поговорката-НЕ ПИТАИ СТАРИЛО А ПАТИЛО.По отношение на разхода всичко е в плюс на TDS_a.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани