bmw 520i проблем

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 11.09.2007

bmw 520i проблем

Мнение от sochko » 16 Сеп 2007, 10:40

Здравейте!
Нов съм във вашия форум и много се радвам че разбрах за него :)

А сега да ви споделя моя проблем,а и да кажа предварително не съм мн наясно с автомобилите,та проблема ми е следния:

имах проблеми със паленето на моменти,много рядко се случваше тогава натисках газта до края и така палех,но пак казвам беше само на моменти,а сега понеже не бях в града няколко дни колата не е карана,качвам се да я паля,но не пали мъчих я мъчих я и накрая запали но това което се случи беше много странно,значи запали,но супер много тресеше и звука беше друг,стрелката на оборотомера едвам стигна до 500 и колкото и да натисках газта неможеше да ги прехвърли тогава я огасих и повече не можах да я запаля.
Някои може ли да ми каже от какво е това,какво и има,лесно ли се оправя и колко горе-долу ще ми струва?

Оп извинявам се забравих да ви кажа става дума за БМВ 520i М20 - 1989г.

Благодаря на всички предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 16 Сеп 2007, 11:40

Взимаш някакъв спрей от сорта на WD40, махаш стъпковия електромотор (моторчето което прави "байпас" на дроселовата клапа) и пръскаш вътре хубаво, като с пръст бъркаш вътре и раздвижваш, ще изпада черно, пръскаш пак и така докато спре да излиза гняс :mhihi:
След това зглабяш, като обърнеш внимание на стрелката трябва да сочи пътя на въздуха от филтърната кутия към двигателя.
Това е по твоят проблем

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 11.09.2007

Мнение от sochko » 16 Сеп 2007, 17:47

За какво е този спрей?Какво прави?Имаш предвид че нещо ми се е запушило ли,питам защото нищо не разбирам от тези неща?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 16 Сеп 2007, 18:05

Спрея се ползва за премахване на нагар и тн в големите вериги го има :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 16 Сеп 2007, 21:04

Колега първо добре дошъл и успех :D :D :D

Това което / / / peter ти отговаря е така и е доста често срещана причина колата да не пали и да губи ниските обороти.
Но ти нищо не пишеш по въпроса от кога е имаш тази кола и наясно ли си какво е правено (сменяно) по нея. Ако не си наясно със състоянието на горивен, въздушен филтър, свещи и т.н не е хич лошо да ги провериш и тези неща.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 11.09.2007

Мнение от sochko » 16 Сеп 2007, 22:32

Ами значи колата я имам от около година и са сменяни само маслото,ремъците,маслен и въздушен филтър,свещи и кабели,значи свещите ги гледаха и са добре кабелите не са лоши.
А утре ще ида да си взема такъв спреи и се моля да се оправи.
Благодаря и на двама ви за съветите :D :D :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 16 Сеп 2007, 22:34

От това е споко, това е често срещан проблем :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 17 Сеп 2007, 0:02

Според мен проблема не е от моторчето. Момчето написа че е настъпил педала на газта,а като се настъпи педала на газта моторчето за празния ход вече не играе. От почистването на моторчето може да има резултат само работата в ниските обороти но като настъпиш,треа да се изфорсира а колата не е можела както е написал колегата... :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 17 Сеп 2007, 6:03

Zik написа:Според мен проблема не е от моторчето. Момчето написа че е настъпил педала на газта,а като се настъпи педала на газта моторчето за празния ход вече не играе. От почистването на моторчето може да има резултат само работата в ниските обороти но като настъпиш,треа да се изфорсира а колата не е можела както е написал колегата... :roll:


Маторчето работи докато загрее колата и при палене :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.07.2007
Местоположение: plovdiv
Кара: 520 туринг 96

проблем

Мнение от tdk » 17 Сеп 2007, 7:03

колеги да попитам има ли такова стъпково моторче на м-50 .. сутрин понякога при палене точно така прави. тресе и не може да се изфорсира . позагрява и се оправя :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 17 Сеп 2007, 8:32

Да имаш и ти :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от veso VTK » 17 Сеп 2007, 8:33

---Има.Но при теб се намира под колекторите.Доста трудно място за достигане.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 17 Сеп 2007, 10:17

Zik написа:Според мен проблема не е от моторчето. Момчето написа че е настъпил педала на газта,а като се настъпи педала на газта моторчето за празния ход вече не играе. От почистването на моторчето може да има резултат само работата в ниските обороти но като настъпиш,треа да се изфорсира а колата не е можела както е написал колегата... :roll:



и аз така мисля,

според мен недостига бензин
колегата да си долее малко в резервоара и пак да пробва ;)
ако пак нестане си мисля за запушен горивен филтър или по-лошия вариант - помпа
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 11.09.2007

Мнение от sochko » 17 Сеп 2007, 11:07

Напръсках със спрея както ми казахте ама резултат няма :(
Бензин има това значи че остават да са горивен филтър или помпа за която са ми казвали че не е много евтина :( ама няма начин щом трябва ще се сменя ама нека първо някои да ми каже каде е този горивен филтър и какво представлява и по точно какво да му гледам че нищичко не разбирам от автомобили.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 17 Сеп 2007, 11:29

Ако не си го сменял направо го смени, намира се точно на изхода на резервоара след помпата, представлява голям конус :D

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook