Фийчър или бъг при ТДС-а?!?!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
dinozab написа:Макс мощност 143к.с/4600об.
Макс въртящ момент 280Nm/2200об.
Макс обороти кратковременно 5200об.
Моята понеже е с чип и тези стойности приблизително са :
Макс мощност 173к.с/4900об.
Макс въртящ момент 360Nm/2100об.
Макс обороти кратковременно 5300об.
- defect
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60
Kartoff написа:Моята понеже е с чип и тези стойности приблизително са :
Макс мощност 173к.с/4900об.
Макс въртящ момент 360Nm/2100об.
Макс обороти кратковременно 5300об.
Къде ти го инсталираха тоя чип и усеща ли се разликата отпреди чипа и след тва?
Аз тоя уийкенд направих сериозен преход с бавареца:
София - Кърджали
и го бях натоварил яко:
4 говеда по 80 кила средно
4 китари по 10 кила средно
2 китарни усилвателя, единия - 30, другия - 40 кила
барабанче, чинели и кардан - 20-30 кила
и некви чанти с дрехи, глупости сигурно и те 10 кила някъде
Повече от 170 не можа да отлепи милия и се депресирах

Тряя да го водя да го скиват кво му е

Сексът е като игра на бридж: ако партньорът ти не е добър, дано имаш добра ръка . . . 

- defect
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60
Kartoff написа:До тук добре, но ако не си сменил горивен, маслен и въздушен филтър + маслото естествено и не си махнал катализатора...
Добре де, не е ли хубаво да си седи тоя катализатор? В няколко теми вече обаче гледам, че хората са си го разкарали . . . Ква е драмата с него?
Сексът е като игра на бридж: ако партньорът ти не е добър, дано имаш добра ръка . . . 

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
defect написа:Добре де, не е ли хубаво да си седи тоя катализатор? В няколко теми вече обаче гледам, че хората са си го разкарали . . . Ква е драмата с него?
Голяма!
И аз като теб говорех, докато след близо 2 години не се престраших, и сега съм много щастлив от факта, че го махнах преди да ми скапе турбинката!

- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
КАТАЛИЗАТОРА ЗАПУШВА АУСПУХА И СКАПВА ДВИГАТЕЛЯ !!! Чипа не съм го слагал аз... Слаган е в Германия и колата е вкарана като 163 коня за да не се плати акциз... Иначе съм карал и други ТДС-ки на приятели без чип и да си кажа има съществена разлика...
- defect
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60
Мтакам, пичове,
днес бях в НН сервиз и 1 пич там върза бавареца за компа, запалих го, погледна показателите, каза да го изгася, след тва бръкна при двигателя, изкара 1 маркучле и ми показа къде е скъсано. Тва било за следене на налягането в турбото. Сложи 1 ново маркучле на негово място и ся мотора бачка по-стабилно и равномерно, както и ускорението се подобри леко. Оказа се обаче, че имам теч на нафта от ГНП-то
Мноо тъпо, щото не съм я усетил да харчи повече . . .
Освен това след като звъннах до Виена и разпитах, се разбра, че предишния собственик (австриеца) е яко параноик и я бил водил в някъф сервиз тая количка да и барнат некви настройки на ГНП, за да не можела да вдига повече от 160 -170 км/ч, щото го било страх да не се утрепе, което обяснява защо по дяволите ускорението ми изведнъж спира при тая скорост, за което пуснах и темата. Тва меко казано ме издразни и ся в сряда сутринта ще я зарежа в сервиза и ще я оставя да видят кво е положението, да се спре тоя теч и да я регулират нормално както си тряя. Мисля да ви послушам и да им кажа да разкарат катализатора, за да е по-споко колата. После ще пиша кво е било дереджето като я взема.
днес бях в НН сервиз и 1 пич там върза бавареца за компа, запалих го, погледна показателите, каза да го изгася, след тва бръкна при двигателя, изкара 1 маркучле и ми показа къде е скъсано. Тва било за следене на налягането в турбото. Сложи 1 ново маркучле на негово място и ся мотора бачка по-стабилно и равномерно, както и ускорението се подобри леко. Оказа се обаче, че имам теч на нафта от ГНП-то

Освен това след като звъннах до Виена и разпитах, се разбра, че предишния собственик (австриеца) е яко параноик и я бил водил в някъф сервиз тая количка да и барнат некви настройки на ГНП, за да не можела да вдига повече от 160 -170 км/ч, щото го било страх да не се утрепе, което обяснява защо по дяволите ускорението ми изведнъж спира при тая скорост, за което пуснах и темата. Тва меко казано ме издразни и ся в сряда сутринта ще я зарежа в сервиза и ще я оставя да видят кво е положението, да се спре тоя теч и да я регулират нормално както си тряя. Мисля да ви послушам и да им кажа да разкарат катализатора, за да е по-споко колата. После ще пиша кво е било дереджето като я взема.
Сексът е като игра на бридж: ако партньорът ти не е добър, дано имаш добра ръка . . . 

- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
- defect
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60
Вчера я взех от НН сервиз колата. Сменили са й 2 гарнитурки на ГНП и е регулирана.
Начи сега двигателя работи още по-равномерно и спокойно и му изчезна 1 тракане, дето се появяваше при ниски обороти понякога. Набира малко по-брутално (особено след 2000 оборота се усеща, че дърпа повече отпреди) и ако преди палеше от 3-тия/4-тия цилиндър - ся пали още на 2-рия, независимо дали е студена или топла.
Още не съм я тествал обаче дали ще мине тоя праг, дето го имаше на 170-180 км/ч, щото тия дни баси задръстванията имаше - случвало се е 40 мин. да минавам по бул.Христо Ботев от бул. Сливница до 5-те кьошета, майка му стара, и не съм излизал извън града.
Начи сега двигателя работи още по-равномерно и спокойно и му изчезна 1 тракане, дето се появяваше при ниски обороти понякога. Набира малко по-брутално (особено след 2000 оборота се усеща, че дърпа повече отпреди) и ако преди палеше от 3-тия/4-тия цилиндър - ся пали още на 2-рия, независимо дали е студена или топла.
Още не съм я тествал обаче дали ще мине тоя праг, дето го имаше на 170-180 км/ч, щото тия дни баси задръстванията имаше - случвало се е 40 мин. да минавам по бул.Христо Ботев от бул. Сливница до 5-те кьошета, майка му стара, и не съм излизал извън града.
Сексът е като игра на бридж: ако партньорът ти не е добър, дано имаш добра ръка . . . 

- defect
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60
Мтакам
Снощи бях на магистралата и направих тестис на колата след като й беше регулирана помпата нормално. Точно на излизане от Сф по Цариградско, след като подминах ченгелите дето дебнат там (които ми написаха акт преди месец, майце им
), псувайки ги стъпих на газта, Machine Head - Imperium до дупка, после пета и педалът - докрай.
Идваше ми да квича от кеф направо. Докато успея да се изненадам, километражът вече показваше малко над 200, а едва забележимите червени точици отпред в далечината се бяха превърнали в коли, задминаващи някъф камион и тъй като там точно става нагорно и се стеснява пътя се наложи да прекратя тестиса и да намаля, за да не ги изпраскам изотзадзе, иначе се усещаше, че ще 'дигне и повече количката. Все едно досега й бяха спали част от конете. И ся съм много на кеф
щото най-накрая се разреши тоя проблем, дето ме депресираше.
Искам да благодаря на всички от вас, които ми писаха и дадоха съвети
Тряя да се почерпим на някое събиране 

Снощи бях на магистралата и направих тестис на колата след като й беше регулирана помпата нормално. Точно на излизане от Сф по Цариградско, след като подминах ченгелите дето дебнат там (които ми написаха акт преди месец, майце им

Идваше ми да квича от кеф направо. Докато успея да се изненадам, километражът вече показваше малко над 200, а едва забележимите червени точици отпред в далечината се бяха превърнали в коли, задминаващи някъф камион и тъй като там точно става нагорно и се стеснява пътя се наложи да прекратя тестиса и да намаля, за да не ги изпраскам изотзадзе, иначе се усещаше, че ще 'дигне и повече количката. Все едно досега й бяха спали част от конете. И ся съм много на кеф

Искам да благодаря на всички от вас, които ми писаха и дадоха съвети


Сексът е като игра на бридж: ако партньорът ти не е добър, дано имаш добра ръка . . . 

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани