Относно акумулатора
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
Относно акумулатора
Колеги, на скоро се наложи да сменям акомулатора. Стария ми беше 94АН ,обикалях по магазаините, но не намерих такъв незнайно защо. Накрая отидох в Метро, там имаше една таблица на щанда с акомулаторите на която пишеше - за двигател 1300 до 2000 кубика -60Аh, от 2000-3000 куб. - 74 Аh, а за дизелите над 90 Аh ,следователно, моята Е39 е 1996куб., но си взех 74АН, дали постъпих праwилно се питам?!
Re: Относно акомулатора
Ами да. Виж какво казват тук: Система зажигания и управления DMEtoni2222 написа:колеги,на скоро се наложи да сменям акомулатора,стария ми беше 94АН ,обикалях по магазаините ,но не намерих такъв незнаино защо.Накрая отидох в метро ,там имаше една таблица на щанда с акомулаторите на която пишеше- за двигател 1300 до 2000 кубика -60АН ,от 2000-3000 куб. 74 АН ,а за дизелите над 90 АН ,следователно ,моята Е39 е 1996куб. ,но си взех 74АН ,дали постъпих праеилно се питам?!
Свечи зажигания с двумя электродами массы
NGK
BKR 6 EK
BOSCH
F7 LDCR
Технические данные
Модель
520i, 523i, 528i
Тип двигателя
М52
Обороты холостого хода, об/мин
750 ± 50
Максимальные обороты, об/мин
6500 ± 50
Концентрация СО объемная, % перед/после
каталитического преобразователя
0.7 ±0.5/0.5 ± 0.3
Сопротивление при +20°С (если не задано иначе):
Импульсный датчик
числа оборотов/положения
1280 ± 128 Ом
Импульсный датчик распознавания цилиндра
• между выводами 1 и 2
</= 1.0 Ом
• между выводами 2 и 3
>10 мОм (бесконечно)
Датчик температуры двигателя
• при температуре
охлаждающей жидкости 20° ± 3°С
2.2 - 2.7 кОм
• при температуре
охлаждающей жидкости 80° ± 3°С
2.2 - 2.7 кОм
Датчик температуры всасываемого воздуха
• при температуре воздуха 20° ± 3°С
2.2 - 2.7 кОм
• при температуре воздуха 50° ± 3°С
0.76 - 0.91 кОм
Катушка зажигания
• первичная обмотка
0.8 ± 0.1 Ом
• вторичная обмотка
не измеряется
Штекер свечи зажигания
5 кОм ± 500 Ом
Аккумуляторная батарея
Напряжение
12 В, отрицательная масса
Емкость
• 520i, 523i, 528i
70 Ач
• 535i, 540i, 525tds
90 Ач

Колега тази кола е направена да не пести акумулатор. До 15-20 мин. след като си извадиш ключовете консумира 2-6А ток. Това е режим на готовност. Акумулатора ти трябва да бъде над 90Ач. и то за усилено натоварване. Много е слаб, а и от Метро не се купува дори тоалетна хартия защото се къса и пръстите ти вземат участие
Имаш един плюс че не е дизелов двигателя ти
Карай докато издържи

Имаш един плюс че не е дизелов двигателя ти


90Ач е слаб за бензинов мотор????????Beckop написа:Колега тази кола е направена да не пести акумулатор. До 15-20 мин. след като си извадиш ключовете консумира 2-6А ток. Това е режим на готовност. Акумулатора ти трябва да бъде над 90Ач. и то за усилено натоварване. Много е слаб, а и от Метро не се купува дори тоалетна хартия защото се къса и пръстите ти вземат участие
Имаш един плюс, че не е дизелов двигателя ти.Карай докато издържи
Интересно защо от БМВ препоръчват 70Ач. Ама и толкова разбират.

Аз поне живея до подстанция на НЕК и съм свързан дирекно с далекопровода.


- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
Казаха ми, че стария акомулатор може да се изтощавал в по хладните дни, защото е прекалено голям и алтернатора не е могъл да го зарежда добре. 

- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
Да бе да това да не е мацка да изстива,
верно има влияние ама чак пък толкова, виж дали ти зарежда като хората като за начало...

верно има влияние ама чак пък толкова, виж дали ти зарежда като хората като за начало...
- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
Като купих новия акомулатор, за да важи гаранцията замерват дали всичко е както трябва и тогава заверяват гаранцията.
Моя зарежда.
Моя зарежда.
70 Ач e малко.
аз ви насочих да видите варта какво мислят по въпроса.
вкарваш марка и модел и ти излизат подходящите акумулатори.
има и друго важно.
какво е оборудването на колата и колко още консуматори на ток има.
за 50-60 лв разлика в цената за нещо което го слагаш за няколко години и да се занимаваш с проблемации зимата не си струва според мен и не е нужно да има компромиси.
аз ви насочих да видите варта какво мислят по въпроса.
вкарваш марка и модел и ти излизат подходящите акумулатори.
има и друго важно.
какво е оборудването на колата и колко още консуматори на ток има.
за 50-60 лв разлика в цената за нещо което го слагаш за няколко години и да се занимаваш с проблемации зимата не си струва според мен и не е нужно да има компромиси.
- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
Така е, вярно че го замерват, с тази новата кола засега нямам кахари, но досега съм си купувал БОШ от тези с гела и съм много доволен, мерат хората, и каквото ти е по документи на колата което се Предписва него ти слагат, ама ако палиш (чак чакмак чакатмак). Свиркай си, и педала до метала.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
момчета аз сам с BOCHS-74 ah,с 3 години гаранция ,нямам никакви ядове при -10 C ,пали от четварт,препорчвам ви го !!!!!
Нищо лично ,Просто бизнес !
- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
аз мисля,че 74 АН е подходящия акомулатор,говорих и с други хора с такива 5 тици с мотор 2000 и казаха,че това е акомулатора,и моя е такъв
Паленето от четвърт да не ти е от хубавия акомулатор бре i4koo:) Като ти е готина центровката к,ъвто и акомулатор да туриш пак ще пали. Според мен, само според мен е по добре да се купуват български акомулатори. Даваш 80 лева и си купуваш с голям ампераж. За цената на Бош може да вземеш 4 българси с обща гаранция три пъти по голяма от тази на Бош и все ще караш с нови.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Относно акумулатора
toni2222 написа:... дали постъпих праwилно се питам?!
Да, защото по книжка акумулатора трябва да е 70 Аh!
Друг е въпроса, че след като не знаеше какво да закупиш, трябваше да си прочетеш книжката предварително или да го обсъдиш тук във Форума, преди покупката!

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани