теч на нафта от ГНП 2.5tds

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

теч на нафта от ГНП 2.5tds

Мнение от fatix » 06 Сеп 2007, 23:16

Колеги протече ми ГНП-то,но немога да се ориентирам откъде идва теча,от плочката надолу чак до картера всичко е в нафта.Освен гарнитурата на плочката има ли други от които може да протече понеже се съмнявам че е от нея??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: теч на нафта от ГНП 2.5tds

Мнение от stambo_81dg » 07 Сеп 2007, 7:58

fatix написа:Колеги протече ми ГНП-то,но немога да се ориентирам откъде идва теча,от плочката надолу чак до картера всичко е в нафта.Освен гарнитурата на плочката има ли други от които може да протече понеже се съмнявам че е от нея??


иди някаде да ти сменят гарнитурите на помпата
комплекта 'бош' е към 30лв и смяната вече си е до маистора но не пове4е от 80-100лв
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 07 Сеп 2007, 10:39

Здраве да е
почисти добре и като запалиш гледаи къде не е мокро.(къде не сълзи)
Ето ти един линк за да се ориентираш какво има в тази помпа и какво може да текне , и от къде .
Представената помпа е за 4 цил.мотор и е механична но принципно е идентична

http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=4353
Good luck

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Мнение от fatix » 07 Сеп 2007, 22:12

Значи измих помпата с обезмаслител и тази сутрин забелязах докато работи че теча тръгва от плочката и е доста обилен,предполагам че от мърдането й преди време се е скъсала гарнитурата и сега ми дава ядове!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Мнение от fatix » 13 Сеп 2007, 11:01

Питах на няколко места да ми сменят гарнитурите на ГНП-то трябва да се свали цялата помпа на място неставало,аз исках само да се смени гарнитурата на плочката а не на цялата помпа!В Супердизел ми заявиха 500лв ремонт и части :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 13 Сеп 2007, 11:40

fatix написа:Питах на няколко места да ми сменят гарнитурите на ГНП-то трябва да се свали цялата помпа на място неставало,аз исках само да се смени гарнитурата на плочката а не на цялата помпа!В Супердизел ми заявиха 500лв ремонт и части :kuku:
Гледай да ти я направят читави майстири че да не ти разбутат помпата ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak

Мнение от Svetlio.Angelov » 13 Сеп 2007, 11:54

bat Jeko написа:Здраве да е
почисти ....
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=4353
Good luck


Бат Жеко пак изби рибата с този линк :-)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Сеп 2007, 21:15

fatix написа:Питах на няколко места да ми сменят гарнитурите на ГНП-то трябва да се свали цялата помпа на място неставало,аз исках само да се смени гарнитурата на плочката а не на цялата помпа!В Супердизел ми заявиха 500лв ремонт и части :kuku:


Отиди в ЮВЕ на Симеоновско шосе -при арабските резиденции.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 13 Сеп 2007, 21:34

fatix написа:Питах на няколко места да ми сменят гарнитурите на ГНП-то трябва да се свали цялата помпа на място неставало,аз исках само да се смени гарнитурата на плочката а не на цялата помпа!В Супердизел ми заявиха 500лв ремонт и части :kuku:
ако е само за смяна на гарнитурите тази цифра е луда работа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Сеп 2007, 21:57

ivan. написа:
fatix написа:Питах на няколко места да ми сменят гарнитурите на ГНП-то трябва да се свали цялата помпа на място неставало,аз исках само да се смени гарнитурата на плочката а не на цялата помпа!В Супердизел ми заявиха 500лв ремонт и части :kuku:
ако е само за смяна на гарнитурите тази цифра е луда работа.


Абе тия от СУПЕРДИЗЕЛ си знаят работата-"частите" са 12лв.И ако сменят само гарнитурата на главата---после защо някои хора са милионери.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Мнение от fatix » 13 Сеп 2007, 22:31

Аз ходих в Юве и останах доволен от момчетата,обаче проблема е там че вчера реших да отида пак при тях,но са ги съборили и са се преместили на друго място,а в супер дизел не ми се ходи затова незнам каде да отида а и искам да направя и един стенд на дюзите..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Сеп 2007, 22:38

Ама и къщата ли са бутнали.Гледам им визитката-ето gsm-ма на диагностика 0898 642 040 Веселин.

Иначе ЮВЕ не гледат дюзи-ходих при СУПЕРДИЗЕЛ ,но си ги свалих сам и цялата работа стана за 10мин и 15лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Мнение от fatix » 13 Сеп 2007, 22:56

За къщата невидях но построиката където беше халето го няма!
Да те питам за дюзите лесно ли се свалят дали могат да се свалят като се отвият директно от тръбичките без да се разкачат и от помпата?
Иначе се съмнявам в някоя дюза че пикае защото сутрин много пуши главно синкав пушек и мирише много на сурова нафта като позагрее след 5-10мин изчезва,какво мислиш по въпроса?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Сеп 2007, 8:42


Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook