Относно акумулатора

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 29.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46Ci

Относно акумулатора

Мнение от toni2222 » 13 Сеп 2007, 16:39

Колеги, на скоро се наложи да сменям акомулатора. Стария ми беше 94АН ,обикалях по магазаините, но не намерих такъв незнайно защо. Накрая отидох в Метро, там имаше една таблица на щанда с акомулаторите на която пишеше - за двигател 1300 до 2000 кубика -60Аh, от 2000-3000 куб. - 74 Аh, а за дизелите над 90 Аh ,следователно, моята Е39 е 1996куб., но си взех 74АН, дали постъпих праwилно се питам?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 21.06.2007
Пол: Мъж

Мнение от caliostro » 13 Сеп 2007, 17:02

в раздел сервизно обслужване ми е преместена темата
на линка е страницата на варта
и там може сам да видиш подходящите акумулатори.


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Относно акомулатора

Мнение от ivoo » 13 Сеп 2007, 18:01

toni2222 написа:колеги,на скоро се наложи да сменям акомулатора,стария ми беше 94АН ,обикалях по магазаините ,но не намерих такъв незнаино защо.Накрая отидох в метро ,там имаше една таблица на щанда с акомулаторите на която пишеше- за двигател 1300 до 2000 кубика -60АН ,от 2000-3000 куб. 74 АН ,а за дизелите над 90 АН ,следователно ,моята Е39 е 1996куб. ,но си взех 74АН ,дали постъпих праеилно се питам?!
Ами да. Виж какво казват тук: Система зажигания и управления DME

Свечи зажигания с двумя электродами массы

 
NGK

BKR 6 EK

BOSCH

F7 LDCR


Технические данные

Модель

520i, 523i, 528i

Тип двигателя

М52

Обороты холостого хода, об/мин

750 ± 50

Максимальные обороты, об/мин

6500 ± 50

Концентрация СО объемная, % перед/после
каталитического преобразователя

0.7 ±0.5/0.5 ± 0.3

Сопротивление при +20°С (если не задано иначе):

 
Импульсный датчик
числа оборотов/положения

1280 ± 128 Ом

Импульсный датчик распознавания цилиндра

 
 •   между выводами 1 и 2

</= 1.0 Ом

 •   между выводами 2 и 3

>10 мОм (бесконечно)

Датчик температуры двигателя

 
 •   при температуре
охлаждающей жидкости 20° ± 3°С

2.2 - 2.7 кОм

 •   при температуре
охлаждающей жидкости 80° ± 3°С

2.2 - 2.7 кОм


Датчик температуры всасываемого воздуха

 
 •   при температуре воздуха 20° ± 3°С

2.2 - 2.7 кОм

 •   при температуре воздуха 50° ± 3°С

0.76 - 0.91 кОм

Катушка зажигания

 
 •   первичная обмотка

0.8 ± 0.1 Ом

 •   вторичная обмотка

не измеряется

Штекер свечи зажигания

5 кОм ± 500 Ом


Аккумуляторная батарея

Напряжение

12 В, отрицательная масса

Емкость

 

 •  520i, 523i, 528i

70 Ач

 •  535i, 540i, 525tds

90 Ач
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 16.06.2007
Местоположение: Varna

Мнение от Beckop » 13 Сеп 2007, 18:24

Колега тази кола е направена да не пести акумулатор. До 15-20 мин. след като си извадиш ключовете консумира 2-6А ток. Това е режим на готовност. Акумулатора ти трябва да бъде над 90Ач. и то за усилено натоварване. Много е слаб, а и от Метро не се купува дори тоалетна хартия защото се къса и пръстите ти вземат участие :mhihi:
Имаш един плюс че не е дизелов двигателя ти :) Карай докато издържи
Изображение


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Мнение от ivoo » 13 Сеп 2007, 18:34

Beckop написа:Колега тази кола е направена да не пести акумулатор. До 15-20 мин. след като си извадиш ключовете консумира 2-6А ток. Това е режим на готовност. Акумулатора ти трябва да бъде над 90Ач. и то за усилено натоварване. Много е слаб, а и от Метро не се купува дори тоалетна хартия защото се къса и пръстите ти вземат участие
Имаш един плюс, че не е дизелов двигателя ти. :) Карай докато издържи
90Ач е слаб за бензинов мотор????????
Интересно защо от БМВ препоръчват 70Ач. Ама и толкова разбират. :mhihi:
Аз поне живея до подстанция на НЕК и съм свързан дирекно с далекопровода. :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 29.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46Ci

Мнение от toni2222 » 13 Сеп 2007, 18:36

мерси колеги!! :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 29.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46Ci

Мнение от toni2222 » 13 Сеп 2007, 18:42

Казаха ми, че стария акомулатор може да се изтощавал в по хладните дни, защото е прекалено голям и алтернатора не е могъл да го зарежда добре. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 13 Сеп 2007, 19:49

Да бе да това да не е мацка да изстива, :mhihi:
верно има влияние ама чак пък толкова, виж дали ти зарежда като хората като за начало...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 29.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46Ci

Мнение от toni2222 » 13 Сеп 2007, 23:10

Като купих новия акомулатор, за да важи гаранцията замерват дали всичко е както трябва и тогава заверяват гаранцията.
Моя зарежда.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 21.06.2007
Пол: Мъж

Мнение от caliostro » 13 Сеп 2007, 23:54

70 Ач e малко.
аз ви насочих да видите варта какво мислят по въпроса.
вкарваш марка и модел и ти излизат подходящите акумулатори.
има и друго важно.
какво е оборудването на колата и колко още консуматори на ток има.
за 50-60 лв разлика в цената за нещо което го слагаш за няколко години и да се занимаваш с проблемации зимата не си струва според мен и не е нужно да има компромиси.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 14 Сеп 2007, 0:02

Така е, вярно че го замерват, с тази новата кола засега нямам кахари, но досега съм си купувал БОШ от тези с гела и съм много доволен, мерат хората, и каквото ти е по документи на колата което се Предписва него ти слагат, ама ако палиш (чак чакмак чакатмак). Свиркай си, и педала до метала.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 14 Сеп 2007, 23:57

момчета аз сам с BOCHS-74 ah,с 3 години гаранция ,нямам никакви ядове при -10 C ,пали от четварт,препорчвам ви го !!!!!
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 29.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46Ci

Мнение от toni2222 » 15 Сеп 2007, 12:22

аз мисля,че 74 АН е подходящия акомулатор,говорих и с други хора с такива 5 тици с мотор 2000 и казаха,че това е акомулатора,и моя е такъв

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 15 Сеп 2007, 19:58

Паленето от четвърт да не ти е от хубавия акомулатор бре i4koo:) Като ти е готина центровката к,ъвто и акомулатор да туриш пак ще пали. Според мен, само според мен е по добре да се купуват български акомулатори. Даваш 80 лева и си купуваш с голям ампераж. За цената на Бош може да вземеш 4 българси с обща гаранция три пъти по голяма от тази на Бош и все ще караш с нови.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: Относно акумулатора

Мнение от ICE » 16 Сеп 2007, 11:53

toni2222 написа:... дали постъпих праwилно се питам?!

Да, защото по книжка акумулатора трябва да е 70 Аh!

Друг е въпроса, че след като не знаеше какво да закупиш, трябваше да си прочетеш книжката предварително или да го обсъдиш тук във Форума, преди покупката! 8)

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook