Клапани за парното

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Клапани за парното

Мнение от zvetiko » 12 Сеп 2007, 22:51

Колеги,влязла е вода в една от бобините, които движат клапаните и намотката вътре е станала на салата.Варианта с нов блок е ясен.Искам да попитам някой правил ли е тази бобина или искам да помоля ако някой е сменял целият блок с клапаните и му е останал старият ,да ми продаде една бобина. :help:

Изображение
Последна промяна zvetiko на 12 Сеп 2007, 23:59, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 12 Сеп 2007, 23:18

:mhihi:
ся сериозно вземи си 2-ра употреба и си реши проблема ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 12 Сеп 2007, 23:24

Някакви веселяци ми искат 200лв. ,а аз цяла кола продавам за 1700-затова се амбицирах. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 12 Сеп 2007, 23:25

как бе, моите като се скапаха ми искаха 30 лв за втора употреба, ма ми се виде по-рентабилно 4 гумички по 50 стотинки ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 12 Сеп 2007, 23:30

Аз ти казвам-софийски веселяци,които като чуят думата "За BMW" ,направо полудяват.Иначе 30лв. е нормална цена.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

Мнение от BAWARISCHE » 12 Сеп 2007, 23:39

на мен пък са ми разядени гуми4ките които стоят над клапан4ето те са не6то като ман6он4ета да пазят да не влиза вода кам бобините маи4е.дали е проблем тва :roll: .а пък за тва дето бях писал 4е не ми духа топло през цебтралните духалки/пр. тема/странно но се оправи.одеве си пускам леки4ко дам и духа и хоп вси4ко е наред.странна работа :shock: та маи4е и при мене се ре6и проблема маи..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 12 Сеп 2007, 23:50

BAWARISCHE написа:на мен пък са ми разядени гуми4ките които стоят над клапан4ето те са не6то като ман6он4ета да пазят да не влиза вода кам бобините маи4е.дали е проблем тва :roll: .а пък за тва дето бях писал 4е не ми духа топло през цебтралните духалки/пр. тема/странно но се оправи.одеве си пускам леки4ко дам и духа и хоп вси4ко е наред.странна работа :shock: та маи4е и при мене се ре6и проблема маи..


Точно от там е влязла водата в бобината-вътре в цилидъра около ,който е навита бобината,след ,което е отишло още едно уплътнение и .... :confused:
Абе тия климатроници са луда работа-като си свикнал ти да държиш нещата в ръцете си с обикновен климатик,изведнъж ти се струва ,че някой се опитва да ти се качи на главата и прави каквото си иска. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 13 Сеп 2007, 8:26

тия маншончета дето са като КАПУТ :mhihi: се махат и се слага обикновен О пръстен с подходящия размер.

иначе по-арно от климатроника нема - казваш му "24 градуса бе" и ония действа :mhihi:
както казва дядо ми - "немска работа"
т.е. яката работа ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Сеп 2007, 8:48

Stanchev написа:тия маншончета дето са като КАПУТ :mhihi: се махат и се слага обикновен О пръстен с подходящия размер.

иначе по-арно от климатроника нема - казваш му "24 градуса бе" и ония действа :mhihi:
както казва дядо ми - "немска работа"
т.е. яката работа ;)


Да,крайният резултат е приятен-само малко се смущаваме докато се стигне до него. :mhihi:

тия маншончета дето са като КАПУТ се махат и се слага обикновен О пръстен с подходящия размер.


Може да се сменят и с КАПУТ за японска пишка. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

Мнение от BAWARISCHE » 13 Сеп 2007, 23:35

:mhihi: на4и веднага 6те ги сменя с о пръстени.но все пак няма ли да влиза вода.маи4е тия капути не са сложени слу4аино

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 14 Сеп 2007, 8:53

ако разгледаш от близо разглобен клапан ще разбереш дали ще влиза вода ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Сеп 2007, 9:12

Надявам се днес благодарение на BESSNIA да си реша проблема по съвета на Stanchev :lol:
Гледайте и разсъждавайте: ;)


Изображение

Изображение


Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 14 Сеп 2007, 10:03

трябва да свалиш цялата кутия, долу има още 2 гумички ;)
сега за тези големите, дето беха "капутчетата" отиваш в магазина със стойката и мериш по нея! диаметъра е ясно как требе да го избираш, но гледай дебелината също - пръстена трябва да влезне в цялото легло, че и да е малко по-дебел, да може да уплътни хубаво! изчистваш до блясък! плочката и котвите НАВСЯКЪДЕ. не трябва да има нито един полеп. това е може би най-важната част ;) иначе може да засядат или да не затварят добре. но и същевременно гледай да не ги нараниш. плочката може да я търкаш с неква чамова клечка, а котвите взимаш малко ситен пясък в ръката и въртиш леко. бавно и спокойно да не надереш.

п.п. бех направил една тема точно за тези клапи, ама явно някой я е затъркал, а трябваше да е горе в "полезни"......
доста смислени теми от Е34 изчезнаха :evil:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Сеп 2007, 22:37

Stanchev написа:трябва да свалиш цялата кутия, долу има още 2 гумички ;)
сега за тези големите, дето беха "капутчетата" отиваш в магазина със стойката и мериш по нея! диаметъра е ясно как требе да го избираш, но гледай дебелината също - пръстена трябва да влезне в цялото легло, че и да е малко по-дебел, да може да уплътни хубаво! изчистваш до блясък! плочката и котвите НАВСЯКЪДЕ. не трябва да има нито един полеп. това е може би най-важната част ;) иначе може да засядат или да не затварят добре. но и същевременно гледай да не ги нараниш. плочката може да я търкаш с неква чамова клечка, а котвите взимаш малко ситен пясък в ръката и въртиш леко. бавно и спокойно да не надереш.

п.п. бех направил една тема точно за тези клапи, ама явно някой я е затъркал, а трябваше да е горе в "полезни"......
доста смислени теми от Е34 изчезнаха :evil:


Ето стойката ,гумата,която се сменя с О пръстен,котвата и леглото на пръстена-изваденото е от левият клапан

Изображение

А това е ако задълбаеме

Изображение

Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook