Клапани за парното
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Клапани за парното
Колеги,влязла е вода в една от бобините, които движат клапаните и намотката вътре е станала на салата.Варианта с нов блок е ясен.Искам да попитам някой правил ли е тази бобина или искам да помоля ако някой е сменял целият блок с клапаните и му е останал старият ,да ми продаде една бобина.


Последна промяна zvetiko на 12 Сеп 2007, 23:59, променена общо 1 път
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
как бе, моите като се скапаха ми искаха 30 лв за втора употреба, ма ми се виде по-рентабилно 4 гумички по 50 стотинки 


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Аз ти казвам-софийски веселяци,които като чуят думата "За BMW" ,направо полудяват.Иначе 30лв. е нормална цена.
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
на мен пък са ми разядени гуми4ките които стоят над клапан4ето те са не6то като ман6он4ета да пазят да не влиза вода кам бобините маи4е.дали е проблем тва
.а пък за тва дето бях писал 4е не ми духа топло през цебтралните духалки/пр. тема/странно но се оправи.одеве си пускам леки4ко дам и духа и хоп вси4ко е наред.странна работа
та маи4е и при мене се ре6и проблема маи..


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BAWARISCHE написа:на мен пък са ми разядени гуми4ките които стоят над клапан4ето те са не6то като ман6он4ета да пазят да не влиза вода кам бобините маи4е.дали е проблем тва.а пък за тва дето бях писал 4е не ми духа топло през цебтралните духалки/пр. тема/странно но се оправи.одеве си пускам леки4ко дам и духа и хоп вси4ко е наред.странна работа
та маи4е и при мене се ре6и проблема маи..
Точно от там е влязла водата в бобината-вътре в цилидъра около ,който е навита бобината,след ,което е отишло още едно уплътнение и ....

Абе тия климатроници са луда работа-като си свикнал ти да държиш нещата в ръцете си с обикновен климатик,изведнъж ти се струва ,че някой се опитва да ти се качи на главата и прави каквото си иска.

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
тия маншончета дето са като КАПУТ
се махат и се слага обикновен О пръстен с подходящия размер.
иначе по-арно от климатроника нема - казваш му "24 градуса бе" и ония действа
както казва дядо ми - "немска работа"
т.е. яката работа

иначе по-арно от климатроника нема - казваш му "24 градуса бе" и ония действа

както казва дядо ми - "немска работа"
т.е. яката работа


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Stanchev написа:тия маншончета дето са като КАПУТсе махат и се слага обикновен О пръстен с подходящия размер.
иначе по-арно от климатроника нема - казваш му "24 градуса бе" и ония действа![]()
както казва дядо ми - "немска работа"
т.е. яката работа
Да,крайният резултат е приятен-само малко се смущаваме докато се стигне до него.

тия маншончета дето са като КАПУТ се махат и се слага обикновен О пръстен с подходящия размер.
Може да се сменят и с КАПУТ за японска пишка.

- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Надявам се днес благодарение на BESSNIA да си реша проблема по съвета на Stanchev
Гледайте и разсъждавайте:


Гледайте и разсъждавайте:

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
трябва да свалиш цялата кутия, долу има още 2 гумички
сега за тези големите, дето беха "капутчетата" отиваш в магазина със стойката и мериш по нея! диаметъра е ясно как требе да го избираш, но гледай дебелината също - пръстена трябва да влезне в цялото легло, че и да е малко по-дебел, да може да уплътни хубаво! изчистваш до блясък! плочката и котвите НАВСЯКЪДЕ. не трябва да има нито един полеп. това е може би най-важната част
иначе може да засядат или да не затварят добре. но и същевременно гледай да не ги нараниш. плочката може да я търкаш с неква чамова клечка, а котвите взимаш малко ситен пясък в ръката и въртиш леко. бавно и спокойно да не надереш.
п.п. бех направил една тема точно за тези клапи, ама явно някой я е затъркал, а трябваше да е горе в "полезни"......
доста смислени теми от Е34 изчезнаха

сега за тези големите, дето беха "капутчетата" отиваш в магазина със стойката и мериш по нея! диаметъра е ясно как требе да го избираш, но гледай дебелината също - пръстена трябва да влезне в цялото легло, че и да е малко по-дебел, да може да уплътни хубаво! изчистваш до блясък! плочката и котвите НАВСЯКЪДЕ. не трябва да има нито един полеп. това е може би най-важната част

п.п. бех направил една тема точно за тези клапи, ама явно някой я е затъркал, а трябваше да е горе в "полезни"......
доста смислени теми от Е34 изчезнаха


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Stanchev написа:трябва да свалиш цялата кутия, долу има още 2 гумички![]()
сега за тези големите, дето беха "капутчетата" отиваш в магазина със стойката и мериш по нея! диаметъра е ясно как требе да го избираш, но гледай дебелината също - пръстена трябва да влезне в цялото легло, че и да е малко по-дебел, да може да уплътни хубаво! изчистваш до блясък! плочката и котвите НАВСЯКЪДЕ. не трябва да има нито един полеп. това е може би най-важната частиначе може да засядат или да не затварят добре. но и същевременно гледай да не ги нараниш. плочката може да я търкаш с неква чамова клечка, а котвите взимаш малко ситен пясък в ръката и въртиш леко. бавно и спокойно да не надереш.
п.п. бех направил една тема точно за тези клапи, ама явно някой я е затъркал, а трябваше да е горе в "полезни"......
доста смислени теми от Е34 изчезнаха
Ето стойката ,гумата,която се сменя с О пръстен,котвата и леглото на пръстена-изваденото е от левият клапан
А това е ако задълбаеме
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани