може ли с мултицет да се провери ламбада сондата?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: пред компа и зад волана :)

може ли с мултицет да се провери ламбада сондата?

Мнение от petarv » 11 Сеп 2007, 21:47

колата е е34 их
самнява ме че заради нея не иска да пали защото се заваряваше генерацията точно там и акумолатора не беше изключен, та е важможно да е сгабосала. Сварзана е чрез 4 кабела, 2 от тях дават на касо с мултицета
Някой знае ли как може да се провери
10-ь
живей живота си и карай BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 11 Сеп 2007, 21:59

Колега виж линка:

http://en.allexperts.com/q/BMW-Repair-8 ... failed.htm

Expert: rob jackson
Date: 9/2/2006
Subject: BMW 520i 1995 failed emmissions test (lambda 1.07)

Question
Car lumpy on idle. will not rev until engine warms up.I keep car moving by changing up in gear until operating temperature reached. engine appears to smother if accelerated in low gear when cold.Mechanic replaced vacume pipe: says 'cat is OK: O2 sensor OK (never replaced)
Thanks in advance.

Answer
Hi

Are you sure the Lambda sensor is ok? Have you tried disconnecting the Lambda and then running the car? This will put the car into limp home mode but will give you an idea if the sensor is ok. There should be resistance between two of the terminals (about 1-15 Ohms)if you want to check it. Otherwise have a look at the Engine coolant temperature sensor, this should read at 2000/2500 Ohms at low temp (warm at +- 25 Deg) and about 600 Ohms at high (around 80 Deg). Hope this helps

Regards

Rob

А иначе щом е с 4 кабела са еднакви

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 11 Сеп 2007, 23:18

Няма начин да не пали заради сондата.Тя и без това почва да действа чак като загрее колата.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 11 Сеп 2007, 23:26

мисля че нестава тоа номер--виждал съм уреса --с един свелинен индикатор е --прилича на Инспекшъна на БМВто за маслото :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 12 Сеп 2007, 10:54

bmwdriver написа:Няма начин да не пали заради сондата.Тя и без това почва да действа чак като загрее колата.


Не може да е от сондата.Вече ти казаха да тръгнеш по класическият път-има ли бензин при инжекторите,има ли искра при свещите.Случайно да сте изпускали генерацията и катализатора да се е натрошил-защо не разкачиш при изпускателните колектори и виж дали няма да запали и не си губи времето със сондата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: пред компа и зад волана :)

Мнение от petarv » 12 Сеп 2007, 20:24

има бензин, искра дава, просто си мислех че е тя, явно ще го затегля до сервиз, мислих си че ако е от нея ще я сменя и да не се занимавам, че нямам време,
все пак благодаря за съдействието на всички!
живей живота си и карай BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 13 Сеп 2007, 8:53

тая Е34-ка да не е в толстой случайно
една светло синя някаква 524IX???
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook