Още веднъж за и против автоматиците
Модератор: Общи модератори
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
и аз съм така--чисто и просто няма място за сравнениеanton2106 написа:Колеги в момента карам автомат имам и една кола която е ръчка ами спокойно мога да Ви кажа,че автомата няма да го сменя за нищо на света, а това за ограничените хора беше ГОЛЯМА ГЛУПОСТ,ела да те повозя после ми говори за ограничени хора,или пък оня друг луд айрянчета, солетки,цигарки ти на път ли си тръгнал или хапка пийка кви са тия работи разливали се били во ми говориш, аз докато карам си пия кафето без да се излее и капка и си изпреварвам и свичко останало каво беше това това,че не умееш да усещаш колата и как да и подоваш газ не значи , че непременоно ще обърнеш това което пиеш и мисля,че в темата трябва да пишат хора които са карали и автоматик и ръчка известно време и тогава да дават мнения щото аман вече от такива дето мноо разбират това било онова било,ка то искаш автомата да си сменаяш скоростите никакъв проблем от 1-5 можеш да си ги сменяш ама нали всичките сте карали сума ти години автоматици и веднага гадно било това било онова било какво с автомат сега някой ще ми каже не можеш да се пързаляш - мога и то много добре става или не можеш да се въртиш в кръг става още по-лесно от ръчните скорости офффффффф изнервих се какво да обеснявам те всичките са карали и знаят



- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Aз само не разбрах, на доускорение какво значение има дали са ръчни или автоматични скоростите, там разлика в цифрите идва от различното предавателно число 



R.I.P Landikar
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Ако при доускорението се наложи смяна на предавка тогава би оказало влияние, но доколкото знам доускорението се прави на една предавка 

BMW only!
- Triforce
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
Ако ще се дават примери с автоматичните скоростни кутии на други марки автомобили, тогава мисля, че скоростните кутии на Ферари, които сменят за около 140 милисекунди предавка (не помня точно), най-вероятно са най-бързите в света. Това дето с малките лостчета зад волата и нямаме съединител
Аз лично се кефя на Титроник С, който беше споменат по-горе.

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Тука мисля че има малко объркване. Типтроник и СМГ са две коренно различни скоростни кутии.
Типтроник = Автоматична скоростна кутия с ръчен контрол на смяната.
СМГ = Ръчна скоростна кутия с хидравличен съединител и хидравлично превключване (независимо дали е в автоматичен или ръчен режим)
На Ферари скоростните кутии, ДСГто на Фолксваген, Селеспийд на Алфа и на БМВ СМГто са от 2рия тип. На Порше не са.
Автоматичнките скоростни кутии (независимо дали с типтроник или не) са по добрия вариант за коли с много въртящ момент (като АМГ, Американски В8ци и върпосното Порше) защото позволяват да се сложи по дълга първа скорост (поради липсата на дисков съединител). Но тези плюсове са само при ускорение. Те не са толкова ефикасни колкото СМГ или ръчка при по агресивно каране.
Във Ферари, Порше ГТ1/2/3 и в БМВ М1/3/5/6 никога не е слагана автоматична скоростна кутия.
Карера Турбо С цели друг тип хора.
Такаче като спорите за автоматици вообще не ми говорете за Ферарита, СМГта, ДСГта или Селеспийд кутии. Те са друга чаша бира.
Типтроник = Автоматична скоростна кутия с ръчен контрол на смяната.
СМГ = Ръчна скоростна кутия с хидравличен съединител и хидравлично превключване (независимо дали е в автоматичен или ръчен режим)
На Ферари скоростните кутии, ДСГто на Фолксваген, Селеспийд на Алфа и на БМВ СМГто са от 2рия тип. На Порше не са.
Автоматичнките скоростни кутии (независимо дали с типтроник или не) са по добрия вариант за коли с много въртящ момент (като АМГ, Американски В8ци и върпосното Порше) защото позволяват да се сложи по дълга първа скорост (поради липсата на дисков съединител). Но тези плюсове са само при ускорение. Те не са толкова ефикасни колкото СМГ или ръчка при по агресивно каране.
Във Ферари, Порше ГТ1/2/3 и в БМВ М1/3/5/6 никога не е слагана автоматична скоростна кутия.
Карера Турбо С цели друг тип хора.
Такаче като спорите за автоматици вообще не ми говорете за Ферарита, СМГта, ДСГта или Селеспийд кутии. Те са друга чаша бира.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Triforce
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
WeiSTD написа:Във Ферари, Порше ГТ1/2/3 и в БМВ М1/3/5/6 никога не е слагана автоматична скоростна кутия.
Ами автоматика 525i i 525d ot 2002-ра година какъв е? Защото и в бензинка съм се возил, а на баща ми е дизелче и е автоматик и сменя много готино скоростите, не е като на Тойотата ми. Тя и тя е на принципа с хидравличния съединител или нещо от сорта е, защото автоматик 1.4 в града гори 6-36-4 нормално каране. Та за 525 моделите ?
MaXimal написа:Един пример
997 Turbo
Ръчка 0-160 80-120
0-100 3.9 сек... 8.4 сек 3.8 сек
Tiptronic S
0-100 0-160 80-120
3.7 сек 7.8 сек 3.5 сек
Мисля че не коментираме Tiptronic или различните варианти за превключване без съединител а чист автоматик при който можеш единствено да избираш между няколко програмирани режима (S,E,*) както е в моя случай.
Не се съмнявам в данните цитирани от MaXimal но въпреки, че предпочитам автоматика (както се разбра) мисля, че при един по-агресивен (спортен) стил на каране не седи естествено и точно това се опитах да кажа с мои думи
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Triforce написа:WeiSTD написа:Във Ферари, Порше ГТ1/2/3 и в БМВ М1/3/5/6 никога не е слагана автоматична скоростна кутия.
Ами автоматика 525i i 525d ot 2002-ра година какъв е? Защото и в бензинка съм се возил, а на баща ми е дизелче и е автоматик и сменя много готино скоростите, не е като на Тойотата ми. Тя и тя е на принципа с хидравличния съединител или нещо от сорта е, защото автоматик 1.4 в града гори 6-36-4 нормално каране. Та за 525 моделите ?
Май не ме разбра. Говорих за М1, М3, М5 и М6. Иначе много ясно че в 525и ще сложат автомат. Тя е далече от М кола.
А твойта Тойота съжалявам да ти кажа, но не е със хидравличен съединител ами си е нормална автоматична скоростна кутия. Тойота доколкото знам не правят хидравлични кутии, а и да правят, тяхното място със сигурност не е в 1.4 Корола или каквато и да е дизел кола. Икономична е точно защото е 1.4 дизел.
И между другото сгреших. Има няколко Ферарита с автоматични скорости. 400и и 456 са имали такава опция, но както знаете това са гранд туринг колите на Ферари и са далече от най спортните им модели.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Тея 2 теми май ще ги превземем с тебе а?
И Ферари просто си гонят пазара брато. 400и и 456 са по 'меки' коли с цел 'помъдряли' фенове, не 30 годишни Плейбойчета и Шумахер претендьори.
За такива като мен има 288 ГТО, 512, Тестароса, Ф355, Ф360 и Ф430
. Обаче като стана на 50 (Да приемем че ако си купя 288ца по някаква случайност ще доживея до 50
) вече няма да ми е толкова до юркането и ще ме мързи да сменям непрекъснато скорости (може би. не се знае все пак) и тогава ще си купя нещо като 456 с което да мога да си ходя на работа примерно. Това не го прави по добра или по лоша кола от 355цата или 360ката, просто различна която цели различен пазар.
Те като Порше пуснаха Кайена и тогава хората мислиха че това било 'глупост', но тазли глупост е най често срещаното Порше на улицата и съм сигурен че им прави доста добри парички, нищо че е бензинов джип

И Ферари просто си гонят пазара брато. 400и и 456 са по 'меки' коли с цел 'помъдряли' фенове, не 30 годишни Плейбойчета и Шумахер претендьори.
За такива като мен има 288 ГТО, 512, Тестароса, Ф355, Ф360 и Ф430


Те като Порше пуснаха Кайена и тогава хората мислиха че това било 'глупост', но тазли глупост е най често срещаното Порше на улицата и съм сигурен че им прави доста добри парички, нищо че е бензинов джип

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
WeiSTD написа:Те като Порше пуснаха Кайена и тогава хората мислиха че това било 'глупост', но тазли глупост е най често срещаното Порше на улицата и съм сигурен че им прави доста добри парички, нищо че е бензинов джип
А за мен ДЖИП отдавна не е синоним на извържливост, непретенциозност в поддръжката, проходимост, товароподемност и т.н. а синоним на СТИЛ
С тия Кайени, Туареги. М-класи, Х-ове отдавна никой не ходи на ранчото или на лов и сафари
А за стил се плаща и щом има кой да го прави има и кой да го предлага

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Точно . . докато има кой да го купува, има кой да го предлага! Базата на модерния свят! Докато има кой да купува автоматични Ферарита, ще има кой да ги предлага.
Но не трябва да забравяме че голям процент от Фераритата, Поршетата и БМВтата на този свят не се купуват от фенове ами от претендьори и позьори. А те са хората които помагат на БМВ да харчи 2300 евро от всяка продадена кола за разработка на нови технологии. Претендьорите плащат за технологиите, а аз ги експлоатирам. Според мене това е добра далавера
Но не трябва да забравяме че голям процент от Фераритата, Поршетата и БМВтата на този свят не се купуват от фенове ами от претендьори и позьори. А те са хората които помагат на БМВ да харчи 2300 евро от всяка продадена кола за разработка на нови технологии. Претендьорите плащат за технологиите, а аз ги експлоатирам. Според мене това е добра далавера

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани