Е92 М3 и Ауди РС4 размисли

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 06 Сеп 2007, 19:38

Доста глупав автомобил е новото РС6...Не знам, като че ли ауди малко прекаляват в стремежа си да бъдат си създадат имидж на производител на sport everyday cars...580 коня турбо мотор и какво о това... 2050кг...това влиза в класа на мл63АМГ...глупава кола ,наистина глупава ,защо едно комби трябва да е 580 коня...всеки може да направи акава кола ,дори и 700 и 800 коня не е голяма философия ,но е напълно безсмислена..На всичкото отгоре с тези 580коня ускорява 0-100 за 4,6...по-бавно от е 63АМГ...0-200 е още по-трагично ауди твърдят 14,9...Че м6 което е 507 коня ускорява за 2 секудни по-бързо до 200...Не ми допада това ауди и като цяло не ми допада насоката ,в която се развива компанията.Прилича ми на комплексирания пич в групата който не може да си намери място ,но има амбиций да е на върха.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 06 Сеп 2007, 19:48

Не ми допада това ауди и като цяло не ми допада насоката ,в която се развива компанията.Прилича ми на комплексирания пич в групата който не може да си намери място ,но има амбиций да е на върха.


хаха, това беше забавно. чак пък комплексирания, но наистина седят доста странно между БМВ и Мерцедес според мен.

п.с. интересен факт за любознателните - текущото Ауди А6 е с независимо окачване отзад, НО предното беше с торсионна греда ;) (като на голф 2 - примерно).
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 07 Сеп 2007, 10:31

[steeN] написа:
Не ми допада това ауди и като цяло не ми допада насоката ,в която се развива компанията.Прилича ми на комплексирания пич в групата който не може да си намери място ,но има амбиций да е на върха.


хаха, това беше забавно. чак пък комплексирания, но наистина седят доста странно между БМВ и Мерцедес според мен.

п.с. интересен факт за любознателните - текущото Ауди А6 е с независимо окачване отзад, НО предното беше с торсионна греда ;) (като на голф 2 - примерно).


И точно заради такива простотии и лутане в разни смотани концепции ТЕ ще си останат фирма ,която да се сравнява с някоя друга а не такава с която да се сравняват останалите ;)



Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 07 Сеп 2007, 17:05

Ами в моите представи , грубо казано БМВ - по-динамично, Мерцедес- по-луксозно а Ауди по- .... абе ауди с какво са по-добри от БМВ и Ауди :?: :?: :help: наистина труден въпрос.Имат едно РС4 и това им е голямата гордост (което като процент от всички аудита е 2-3 ) . Наистина,много дърпат ауди , последните 10 години но .... има да си дърпат . ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 08 Сеп 2007, 12:38

acho.rs написа:Ами в моите представи , грубо казано БМВ - по-динамично, Мерцедес- по-луксозно а Ауди по- .... абе ауди с какво са по-добри от БМВ и Ауди :?: :?: :help: наистина труден въпрос.Имат едно РС4 и това им е голямата гордост (което като процент от всички аудита е 2-3 ) . Наистина,много дърпат ауди , последните 10 години но .... има да си дърпат . ...

Малко оксиморони намирам тук :D

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 08 Сеп 2007, 20:00

Доста глупав автомобил е новото РС6...Не знам, като че ли ауди малко прекаляват в стремежа си да бъдат си създадат имидж на производител на sport everyday cars...580 коня турбо мотор и какво о това... 2050кг...това влиза в класа на мл63АМГ...глупава кола ,наистина глупава ,защо едно комби трябва да е 580 коня...всеки може да направи акава кола ,дори и 700 и 800 коня не е голяма философия ,но е напълно безсмислена..На всичкото отгоре с тези 580коня ускорява 0-100 за 4,6...по-бавно от е 63АМГ...0-200 е още по-трагично ауди твърдят 14,9...Че м6 което е 507 коня ускорява за 2 секудни по-бързо до 200...Не ми допада това ауди и като цяло не ми допада насоката ,в която се развива компанията.Прилича ми на комплексирания пич в групата който не може да си намери място ,но има амбиций да е на върха.


Я сега напиши защо би предпочел М5 туринг пред РС6 авант,щом в Ауди ти е проблема? :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 08 Сеп 2007, 20:41

OPASNO LUD написа:
Доста глупав автомобил е новото РС6...Не знам, като че ли ауди малко прекаляват в стремежа си да бъдат си създадат имидж на производител на sport everyday cars...580 коня турбо мотор и какво о това... 2050кг...това влиза в класа на мл63АМГ...глупава кола ,наистина глупава ,защо едно комби трябва да е 580 коня...всеки може да направи акава кола ,дори и 700 и 800 коня не е голяма философия ,но е напълно безсмислена..На всичкото отгоре с тези 580коня ускорява 0-100 за 4,6...по-бавно от е 63АМГ...0-200 е още по-трагично ауди твърдят 14,9...Че м6 което е 507 коня ускорява за 2 секудни по-бързо до 200...Не ми допада това ауди и като цяло не ми допада насоката ,в която се развива компанията.Прилича ми на комплексирания пич в групата който не може да си намери място ,но има амбиций да е на върха.


Я сега напиши защо би предпочел М5 туринг пред РС6 авант,щом в Ауди ти е проблема? :mhihi:

Не бе аз нямам проблем...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 08 Сеп 2007, 23:36

мен пък ми се струва, че въпреки 80 коня отгоре рс6 ще гледа стоповете на туринга на високи скорости (базирано на изнесените данни досега) ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 09 Сеп 2007, 0:54

Твърде е възможно-Аудито има с 10% по-високи загуби от задвижване и автоматични скорости както и една предавка по-малко.Играта е в комбинирането на високооборотен двигател с битурбо със смешно налягане 0,4 и драйвтрайн държащ 40% повече нм и най-вече ефекта от смяна на софт,а недай боже на турбини.А ефекта от максимален въртящ момент от 1500 до 6300 оборота се знае от 335 какъв е.
Общо взето от както Валтер да Силва пое линията на Ауди те поскъсаха с пенсионерският стил и се радват на голям прогрес в продажбите и въпреки,че емоционално са далеч зад БМВ АГ,то качествено го позадминават.Безпорно автомобилите са им по-добре построени и с по-качествени материали.Отчайващо префектни,но по немски студени

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1689
Регистриран на: 7.09.2002
Местоположение: Пловдив
Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
Мечтае да кара: и да му е спокойно

Мнение от Babuna » 09 Сеп 2007, 1:08

krika написа:
GaD написа: видяхме как 335 би с5 на писта, въпреки, че аудито е доста по мощно....пък и пистата беше мокра...ти сера на куатрото... ;)
:mhihi: :yes:


Лудо...

Иначе напоследък си мисля какво ще е следващото М5, а М3? А по-следващото?

Според мен пърформънс машините почти са изчерпали потенциала си?

So what's next?
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 09 Сеп 2007, 4:15

Babuna написа:
krika написа:
GaD написа: видяхме как 335 би с5 на писта, въпреки, че аудито е доста по мощно....пък и пистата беше мокра...ти сера на куатрото... ;)
:mhihi: :yes:


Лудо...

Иначе напоследък си мисля какво ще е следващото М5, а М3? А по-следващото?

Според мен пърформънс машините почти са изчерпали потенциала си?

So what's next?


Намаляване на CO2 емисиите! Аз мисля че ще доживеем да видим как М3 плюе питейна вода от ауспуха.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 09 Сеп 2007, 10:30

Turturelo написа:http://www.youtube.com/watch?v=t-ZX8uq6myU

:mhihi: :mhihi: този стиска ли волана? Идеалните криви не са му много ясни май .. :mhihi: :mhihi:


А аз се чудех защо всички коли от Горубляне са на по 100 хиляди и ацки захабени от вътре примерно а то щото са карани първите 7-8 години само като симулатори :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 09 Сеп 2007, 19:38

OPASNO LUD написа:Безпорно автомобилите са им по-добре построени и с по-качествени материали.Отчайващо префектни,но по немски студени

Ами да си кажа чесно не си прав говоря от собствени впечатления,
преди година и няколко месеца си взех 5-цата а сестра ми една А6-ца
3.0 дизел куатро и да ти кажа, че на мен не ми се е налагало да
посещавам бокса (освен масла и накладки) докато Аудито посети
сервиза 5-6 пъти за гаранционни проблеми. Имам и още наблюдения
върху една А8-за 4.2 бензин, та си мисля че точно с това изказване
бъркаш и то доста.
Всички автомобили за които споменавам са взимани чисто нови от
магазина а и всичките са поддържани както трябва, та явно ключа
от бараката е на друго място.
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 09 Сеп 2007, 22:18

rosen.kolarov написа:
OPASNO LUD написа:Безпорно автомобилите са им по-добре построени и с по-качествени материали.Отчайващо префектни,но по немски студени

Ами да си кажа чесно не си прав говоря от собствени впечатления,
преди година и няколко месеца си взех 5-цата а сестра ми една А6-ца
3.0 дизел куатро и да ти кажа, че на мен не ми се е налагало да
посещавам бокса (освен масла и накладки) докато Аудито посети
сервиза 5-6 пъти за гаранционни проблеми. Имам и още наблюдения
върху една А8-за 4.2 бензин, та си мисля че точно с това изказване
бъркаш и то доста.
Всички автомобили за които споменавам са взимани чисто нови от
магазина а и всичките са поддържани както трябва, та явно ключа
от бараката е на друго място.
Как можеш да думаш таквиз работи за олимпиадите :shock: са ще видиш какво ще те правят....

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 10 Сеп 2007, 0:49

Определено и аз съм имал повече проблеми с Фаг отколкото с БМВ,но всичко зависи от експлоатацията.Така,че не бих коментирал фактора надеждност поради неговата специфика в България.Най-често срещаният проблем на новите Аудита дизел е в филтъра за твърди частици-запушва се постоянно-заради хубава нафта и пътуване на къси разстояния.Просто системата им на самопочистване изисква поне 25мин работа на двигател

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook