Смяна на виско и водна помпа!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Sofia

Смяна на виско и водна помпа!

Мнение от zillius » 05 Сеп 2007, 11:06

Колеги колата ми загрява отново ,въпреки смяната на термостата с нов оригинален и промивка на системата.Затова реших да постъпя радикално и да сменя виското и водната помпа на колата.Бихте ли ми препоръчали един добър автосервиз без Дару ,където мога да оставя колата за този ремонт,и после да си остана доволен.Благодаря ви предварително! :D

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 05 Сеп 2007, 11:58

първо провери дали не са ти задръстени радиаторите-свалят се и се измиват между тях,а не от външните им страни. това може да е причината,която да потърсиш преди смяна на помпа и виско. а виското може да се разбере дали работи нормално...!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 21.06.2007
Пол: Мъж

Мнение от caliostro » 05 Сеп 2007, 12:36

по този въпрос има много неща относно загряването.
искам да помоля да ги синтезираме някакси и да е още по ясно какво става и как.
има и спекулации по тази тематика.

защото има разлика дали ще се смени една капачка за радиатор дали ще се сменя виско термостат и водна помпа или ще се сваля глава.

вчера купих капачка, виско и термостат.
...
смениха капачката и обезвъздушаване.
цена 2 кинта.
сега си карам виско и термостат в багажника.
за това написах горното.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Sofia

ре

Мнение от zillius » 06 Сеп 2007, 22:51

Днес смених виското,проблема си остава.Пак вдигна температура-карах с около 60км. на околовръстното,нямаше задръстване вдигна темп. изключих от скорост и веднага темп. се нормализира ,продължих да карам ,влязох в задръстване (само 1 и 2 скорост,всичко ок),после минах на еднопосочното към бояна карах с 120км. никакъв проблем.След това продължих по борис 3 карам си нормално и изведнъж стрелката на темп. пак тръгна на дясно,пак изключих от скорост и останалото го знаете.
На колата са сменени преди 2 месеца нов термостат и антифриз;правена е промивка на радиатора;сега смених виско съединителя;в Германия е сменена преди година и половина водната помпа.
Кажете ми моля ви колеги какво още да направя или към какво да се насоча, за да си реша проблема .Ако знаете добър сервиз кедето да го разреша ,ще съм много благодарен! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 29.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46Ci

Мнение от toni2222 » 07 Сеп 2007, 15:54

колега и аз имах такъв проблем,в жегите ми грееше,смених виското-169лв,смених и термостата-29лв,промих и радиаторите,но продалжи да ми грее и то от време на време,оказа се ,4е вси4ко идва от компресора на климатика,които е почти блокирал ,като е изклу4ен климатика не ми грее,като го пусна ж горещините веднага загрява-затормозява двигателя като се варти едвам едвам шаибата на компресора,дори понякога ремъка скърца..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Sofia

ре

Мнение от zillius » 07 Сеп 2007, 17:47

TAM e колега,че на мене колата в най-големите жеги ,които бяха (+40)всичко си беше ок и не съм изключвал климата.,постоянно беше включен,а сега когато стана 15 градуса започна да грее.Да не би да е от газовия инжекцион проблема,щото имам такъв,кой знае,не знам дали има връзка въобще.? :?:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook